3. ve 4. Sayfa

10.4K 700 58
                                    


Rudi bir sonra ki sayfaya geçti ve okumadan heyecanlanmaya başladı.

'Yıldız Enerjisi Geliştirici olmak işte bu kadar zor. Böylece benim gibi bir ustaya çırak olmanın ne derece kıymetli olduğunu anlayabilirsin.

Şimdi nasıl Yıldız Enerjisi Geliştiricisi olacağına biraz değinelim.

Milyarlarca yıldır yaşayan bu gezegende sayısız dahiler yaşadı. Bu dahiler arkalarında sayısız eserler ve sayısız gelişim mücevherleri bıraktılar.Fakat benim dışım da kimse bu eserlerin ve mücevherlerin kullanımını keşfedemedi.

Bu yüzden de kadim zamanlarda Milyonlarca uzmanın olduğu bu topraklarda artık tek bir uzman bile bulmak imkansız. Bu yüzden de artık tek bir değerli mezar bile inşa edilmiyor.

Şimdi bu konuyu bir kenara bırakılım ilerde bu konuya mutlaka değiniriz. Çünkü sen henüz bunları anlamaya yetkin değilsin.

Bunları anlatmamın sebebiyse. Gökyüzüne baktığın o küçük kuyudan seni çıkartmaktı aslında senin gördüğün şey gökyüzü değil sadece çok çok çok ufak bir parçasıydı, şimdiyse bu gök yüzünün bir nebze daha büyüğünü görmen için fırsatın oldu.

Artık aklını her türlü ihtimale açtığına göre biraz kendimden bahsedeyim.

Ben doğuştan şansız olarak dünya ya geldim, yaşadığım şehrin en güçlü klanın en zayıf hizmetçi klanına mensuptum.Gücün dünya ya hakim olduğu bir yerde ben kolayca gözden çıkartılacak bir çöpten başka bir şey değildim.

Tam 10 yaşıma geldiğimdeyse, Klan efendisi tarafından öldüresiye dövülüp bir uçurumdan atıldım.Şanslıydım ölmedim ve orada bir kadim mezar buldum. Mezarda sayısız tehlikeler vardı ve benden milyonlarca kat güçlü canavarlar tarafından korunuyordu.Şans eseri mezarın girişinde bir Yıldız Enerjisi geliştirme kitabı buldum ve bu kitaba tam 10 sene boyunca çalıştım, her gün sınırlarımı zorlayıp defalarca ölümle burun buruna geldim. Vücudumun her bir yerinde binlerce yara vardı .

Nihayetinde Mezarın içine adım atabilecek güce ulaştığımda ise yine büyük bir şansla mezarın sahibinin bulunduğu odaya girdim ve orada yeni bir gelişim kitabı buldum ve onu da kullandım. Tam 34 sene o mezarda kaldım ve kendimi geliştirdim, mezardan çıktığımda ise eski klan lideri mi ve klanını tamamen ortadan kaldırıp yalnız başıma seyahate başladım. Sayısız yerler gördüm . Binlerce kadınla tanıştım ve Milyarlarca kişi öldürdüm. Her eylemim bana daha fazla güç kazandırdı ve nihayetinde şuan bu klavuzu yazabilecek kadar güçlü oldum.

Hayatımın her noktasında yalnızdım ve asla dostum diyebileceğim birisiyle birlikte olmadım yada bir çırak almadım. Şimdiyse bir Ölümsüz Tanrı Yıldız Alemi uzmanı olarak  fiziki boyuttan tamamen ayrılarak bam başka bir boyuta geçiyorum. Bu yüzden bu dünya da arkamda varlığıma dair ve kim olduğuma dair bir kanıt bırakmak istiyorum.

Sen kitabı okuyan kişi!, artık benim çırağımsın bu kitabı ilk gördüğün andan itibaren de çırağım olmaktan başka bir alternatifin yoktu.Sana her şeyimi öğreteceğim ve bir gün yanıma gelmeni bekleyeceğim.

Hangi zamanda yada hangi kıta da olduğunu bilmiyorum fakat bilmeni isterim ki Fiziki dünyada hiç kimsenin kavuşamayacağı bir güce sahip olacaksın.En azından senin zamanında hiç kimsenin sahip olmadığı bir güce ama bu güç kolayca avuçlarına bırakılmayacak. Defalarca ölümle sınanacaksın,acıdan ölecek seviyeye gelene kadar eğitim göreceksin. Vücudundan tek bir ter damlası damlamayana kadar antreman yapacaksın. Eğer buna hazırsan artık sende benim öğrencim olmaya layıksın demektir. Eğer hazır değilsen, beni ret et ve sadece öl. Çünkü çırağım olmaktan tek kurtuluşun ölümdür!'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin