Rob'un esir alınmasının üzerinden tam 7 gün geçmişti. Özgür şehrinde insanlar her gün meydanda toplanıyor ve yeni inşa edilmeye başlanmış olan Rob'un heykelinin önünde eğilerek saygılarını sunuyor ardından günlük işlerine dönüyorlardı. Bütün bunlar Özgür Şehirde gerçekleşirken binlerce kilometre uzakta Adem Kıtasının en büyük güçünün bulunduğu yerde tam bir karmaşa hakimdi.
Mavi Ejderha Klanı'nın içinde uzmanlar ve kıdemliler sağa sola koşuşturuyor ve aldıkları haberle dehşete kapılan insanlar bir üst rütbede ki amirlerine haberi iletiyordu.
Kısa süre sonra bir klan kıdemlisi korku ve endişeyle Mavi Ejderha Klanı'nın klan reisinin bulunduğu odanın önünde durdu . Yüzünde korku ve endişe vardı , vereceği haberin etkisi onun bile kalbini param parça etmişken şüphesiz Klan Liderinin öfke patlaması yaşamasına sebep olacaktı fakat bu bilgiyi ondan saklayamazdı.
Kapıyı korkarak açtı ve içeriye adım attığı anda klan reisinin delici bakışlarıyla karşılaştı.
'Neler oluyor Albert? Bir süredir klanın içinde korku ve endişenin varlığını hissediyorum.'
Mavi Ejderha Kıdemlisi Albert karşısında duran kişinin mevcut gücünün gayet farkındaydı ve herşeyi biliyor olabilmesi kuvvetle muhtemeldi yine de bilgi ona bir kağıdın üzerine yazılı olarak ulaşmıştı. Bu klan içerisinde standart prosedürdü. Bilgiler her zaman yazılı olarak gelirdi böylece kimse istenmeyen bir şeyi duymak zorunda kalmazdı.
'Klan Liderim ne yazık ki çok üzücü bir haber aldık. Bunu size nasıl izah edeceğimi bilemiyorum.'
Klan Liderinin yüz ifadesi çirkinleşti ve pozisyonunu biraz daha dikleştirerek gelebilecek her türlü habere kendisini hazırlamaya çalıştı.
'Anlat Albert!'
'Klan Liderim, Genç Efendi Rob 7 gün önce Ejderha Ordusu tarafından öldürülmüş. Onunla birlikte kıymetli gelininiz ve torununuzda aynı akibeti paylaşmış gibi görünüyor. Ne yazık ki hiç birisinden haber alamadık ve aldığımız bilgilere göre cenazeleri bile Ejderha Ordusu tarafından alınmış.'
Klan Lideri'nin sanki dünyası durmuştu. Gözleri fal taşı gibi açılmıştı ve şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemiyordu.
Yıllar önce Rob klandan kaçtığında zaten kısa sürede yerini bulmuştu. Mavi Ejderha Klanı gibi büyük ve etkili bir klanın isteyipde yapamayacağı, arayıpta bulamayacağı hiç kimse yoktu.
Klan Reisi Rob'u bulmuş olsa bile onu tekrar geri getirmeye içi el vermemişti. Adem Kıtasında çıkan savaşta Mavi Ejderha Klanının oynadığı rolden dolayı Rob'un ne halde olduğunu en iyi bilen kişilerden biriside oydu.
Bir Klan reisi olsa da ilk defa bu şekilde davranmamış bir baba gibi düşünmüştü ve oğlunun mutlu olmasına izin vermişti. Bu yüzden de oğlunu yalnız başına bırakmıştı ve ne gelinini ne de torununu bir defa bile görmemişti.
Şimdiyse yıllarca kalbinde büyüttüğü ve görmediği bunca yıldan sonra daha da çok sevmeye başladığı oğlunun öldüğünü duymuştu. Üstelik sadece o değil onun tek kız torunun ve asla yüzünü görmediği gelininin de öldüğü haberini almıştı. Ölüm Mavi Ejderha Klanı için bile kaçınılmaz bir gerçekti fakat böyle bir ölüm asla kabul edilemezdi.
Kederini derinden yaşayan klan lideri öfkeyle ayağa kalktı . Aurası istemsiz olarak bedeninden taşıyor ve öfkesiyle birleşiyordu. Öldürme arzusu bütün klanı sarıp sarmalarken klanın içinde tek bir kişi haricinde herkes bu güçten payını alıyor nefes almakta bile zorlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...