MEPHİSTO'NUN DOĞUŞU

6.3K 581 118
                                    


Rudi'nin sözleri İvan'nın dikkatini oldukça çekmişti. Kai ve Zoe'nin varlığından haberdardı zaten bütün bu olayların başlamasının sebebi en başından beri onların esir alınmış olmasıydı.

Mavi Ejderha Klanı'nın tehdit etme cürretini gösteren aptal bir papanın elinde Mavi Ejderha Klanını tehdit edecek iyi bir kozu olmalıydı fakat en bşaından beri İvan'nın klanına ne kadar bağlı olduğunu hesaba katmamıştı. Eğer bunu düşünse ve ona göre karar verseydi bırakın tehdit etmeyi en ufak bir yan bakış bile atamazdı fakat bilmiyordu.

Adem Şehrinden sorumlu olan Papa Mavi Ejderha Klanı'nın kendilerine karşı gelebilecek güçte olduğunu bilmiyordu bü yüzden en büyük kartı oynamıştı ve sonuç bütün bir tarikatın yok olmasıyla sonuçlanmıştı.

Rudi İvan'nın yüzünde ki sürekli değişen ifadeden durumu anlamaya çalıştı. Cevap oldukça basitti fakat nedense İvan'nın cevap vemresi fazlasıyla uzun sürmüştü.

Rudi bir defa daha sormak için hazırlanırken İvan karşılık verdi,

'İyiler. fakat benim elimde değiller.!'

Rudi'nin gözleri şaşkınlıkla açıldı. İvanın ne demek istediğini anlamamıştı ve öğrenmek için hemen sordu,

'Ne demek istediğinizi anlamadım Kıdemlim!'

Rudi'nin yönelliği soru normal görünsede oldukça tehditkardı. Kaos'un varlığı şuan onun baskın olacağı bir pozisyon ortaya çıkarmıştı ve mesele kardeşi olunca Rudi bu avantajı kurtarmaktan bir an bile çekinmezdi.

'Adem Kıtasının Aydınlık Kilisesi papalığını yok etmeden önce dikkatlice içeriye sızıp. Temsilcimin oğlunun kardeşini ve arkadaşını kurtarmıştım fakat kiliseyide yok etmek istediğim için onları güvenli olduğunu düşündüğüm bir yere bıraktım ve kiliseyi yok etmeye gittim.

İşim haliyle pek uzun sürmedi fakat döndüğümde ikiside yoktu, gitmişlerdi.

Kaçırılma ihtimallerine karşı algı gücümü serbest bırakarak 5 bin km çapında ki alanı taradım fakat onların ezberlediğim Auralarından bir iz yoktu.

Bu tarz durumları daha önce de yaşadığım için genelde elimin değdiği herkesin üzerine bir aura ipçiği bırakırım. Böylece kimin nereye gittiğini anlarım. Eğer Aura ipçiğim kopmamışsa kişi yaşıyor demektir.

Aura ipçiğim kopmamış fakat beni bile aşan bir güç tarafından takip etmem engellenmiş. Yapabileceğim bir şey yok. En güçlü klana sahip olabilirim fakat en güçlü olduğumu iddea etmem tam anlamıyla doğru olmaz. Dünya hala fazlasıyla gizemli bir yer.'

Rudi'nin gözlerinde öfke parladı. Bir süre önce önünde kibirli konuşan ve kendisini dünyanın lideri ilan eden kişi şimdi açıkça bu iddeasından vazgeçiyordu. Sebebini bilmiyordu fakat açıkça bu durumdan hiç hoşlanmamıştı.

Keskinleşen gözleriyle Kaos'a baktı ve sert bir tonda emir verdi,

'Kaos onun bıraktığı ipçiği takip edebilirmisin ?'

'İhtiyaç duymam Yüce efendim.'

'Ne demek ihtiyaç duymam? Açık konuş!'

Rudi'nin kelime oyunlarına yada uzun süren açıklamalara ayıracak zamanı yoktu. 2.Kardeşi ve Zoe bilinmeyen birileri tarafındna kaçırılmıştı ve onu bulmayı başarabilecek tek kişi Koas'du.

'Özür dilerim Yüce efendim. Ben dünya kurallarını aşan bir varlık olarak dizayn edildim. Şuan burada bulunduğum her saniye bile kim,nerede ve ne yapıyor net bir şekilde görebiliyorum. Buna 2.Kardeşiniz ve kız arkadaşınızda dahil.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin