Adem Kıtasının 1.Bölgesi kalan diğer bölgelerinden tamamen farklıydı. Burası orman kanunlarının kitabına uydurularak uygulandığı bir bölgeydi. Adem kıtasının her bölgesinde orta sınıf yaşam koşullarına sahip olanları görebilirdiniz fakat bu bölgede orta sınıf diye bir ayrım yoktu. Burada sadece Zenginler ve fakirler vardı yine de nispeten adil bir İmparator tarafından yönetiliyordu ve bu İmparator daha önce görülmüş olan İmparatorlardan tamamen farklıydı. Öncelikle zenginlerle ticaret yapmayı ve onları daha zengin hale getirmeyi severdi. Bu sayede sürekli olarak ekonomiyi canlı tutar ve altının dönmesini sağlardı. Diğer yandan fakirlere her zaman iş imkanı sağlar ve onların yaşamlarını garanti altına alırdı. Halkın gözünde bu faktör İmparatorun bir kurtarıcı gibi tapılmasına sebep olsa da İmparatorun asıl amacı tamamen farklıydı. Fakir halk bu bölgenin iş gücüydü. Her zaman belli bir ücret karşılığında çalıştırılan halk tam bir kas sistemiyle yönetilirdi. Bir eşşeğe havuç göstererek yürütmek gibi fakir insanlara da bol para göstererek çalıştırma yöntemini uyguluyorlardı. Bazen milyarlarcasının bulunduğu fakir insanlar arasından bir anda ortaya çıkan zenginler İmparator tarafından muhteşem bir propaganda malzemesi yapılıyor ve bu sayede fakir halkın iyi günlere olan inancı sürekli diri tutuluyordu. Onlar çocuk yapmaya teşfik ediliyor ve bu sayede gelecek nesiller için daha fazla iş gücü ortaya çıkıyordu.
Bunların hepsi acımasız kararlar gibi olsa da gerçekler hiç kimse tarafından bilimese de bu İmparatorun diğerlerinden farklı olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.
Bazı İmparatorluklar da durum bundan tamamen farklıydı. Fakir halk sağlıksız koşullarda çalıştırılır. Hiç bir ücret almaz ve öldüğünde ise sanki bir et parçasıymış gibi kenara atılır ve anında onun yerine yenisi getirilirdi. Bu sistem o kadar acımasızdı ki çoğu zaman bıkmış halk isyan eder ve milyonlarcası ölse bile yine de bu tiranları devirirdi.
1.Bölgenin İmparatoru ise bu yönden tam anlamıyla farklıydı. Fakir halkın tek derdi paralarının olmamasıydı. Asla yiyecek veya giyecek sıkıntısı çekmezlerdi. Sağlık hizmetlerinden her zaman ücretsiz faydalanırlardı fakat bunun karşılığında çok az ücret alır ve çalışırlardı. İki sistem karşılaştırıldığında arada tam anlamıyla bir uçurum vardı. Bir imparator fakir kesimi akıllıca yönlendirip onlara hem yaşama hemde gelecek imkanı sağlarken diğer bir imparator onları sömürüyor ve işi bitince önemsiz birer eşya gibi kenara atıyordu. Bu yüzden halk İmparatorun gerçek amacını bilse bile asla ona karşı çıkma cesaretini göstermez ve yine de hallerinden memnun şekilde yaşarlardı.
Tabi ki fakir kesimi parıltılı zengin hayata özendiren bir çok etkenin olması fakir kesimin daha çok para arzulamasının en büyük sebebiydi. Sayısız kumarane 1.Bölgenin her bir yerinde bulunuyordu bu kumarhanelerin kapısı 24 saat açıktı ve cebinde 1 bakırı olan bile içeriye girebiliyor ve istediği şekilde kumar oynayabiliyordu. Bu kumarhaneler sayesinde sürekli zengin olma umuduna sahip olan insanlar zor koşullarda kazandıkları parayı zaten yiyecek,içecek,giyecek ve sağlık sıkıntısı yaşamadıkları için zengin olma hırsıyla bu kumarhanelerde harcıyorlardı. Çok nadir olarak aralarından zengin olma şansını yakalayan fakir insanlar olsa da bu kişiler genele bakıldığında önemsenmeyecek kadar küçüktü yine de böyle bir kişinin olması milyarlarcasının umudunu ateşlemek için yeterli bir faktördü.
1.Bölgenin iki farklı yüzünden birisi fakirlerken diğeri ise zenginlerdi. Zenginler bir çok alanda faliyet gösterirlerdi özellikle kumarhanelerden ve sanayi kuruluşlarından elde edilen paralar hatırı sayılacak kadar yüksekti fakat İmparatorun koyduğu bazı yasalar sayesinde kazançalarının belli bir kısmı fakir kesimin yaşam giderlerinin toplandığı havuza vermek zorundaydılar. Böylece sürkülasyon sürekli devam eder para hep el değiştirse de üretim bir an bile durmaz devam ederdi. Zenginler daha zengin olurken fakirler her zaman yerlerinde sayardı. Fakat bu zenginlerin arasında bile bazı kişiler çok daha ön planda tutulur ve onlar diğerlerine göre daha fazla saygı görürdü. Bu insanların kurduğu özel bir oluşum vardı ve bu oluşum İmparatorla birlikte sürekli olarak 1.Bölgenin ekonomisini denetler ve üretimin,tüketimin devam etmesini sağlardı. Bu kuruluşun ismi ise Seçkinler Birliğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...