Rudi çevresini saran simsiyah örtünün içerisinde bir kan havuzunun içinde gözlerinin karartısından kan akarken öylece duruyordu.
Kimse bir şey yapamayacağının farkındaydı, bedenlerinden yükselen korku bedenlerini tamamen ele geçirmek üzereydi, İvan ürkek bir şekilde Kaos'a sordu ,
'O mısraların anlamı nedir ?'
'Bu şiir Mephisto'nun Doğuşunu anlatan Şiirdir.
Önce kendi kanı düşman tarafından akıtılacak,
Sonra Dostu ruhunu ona armağan edecek,
Sonra Korumasını kendi elleriyle öldürecek,
Sonrasında Kıyametin Orduları onun adaklarıyla yükselecek,
Kıyamet Ordularının yükselmesiyle Hayat yeryüzünden çekilecek,
Güç tek bir bedende toplanacak.
O beden Bir Tanrı olacak
O Tanrı herşeye Hakim olacak
Ve Herşeye hakim olan Tanrının Adı Mephisto olacak.
Yıkımın,Kötülüğün,Ölü Ruhların ve Karanlığın Tanrısı. Antik zamanlarda kaybolmuş gizemli Tanrı.
Bu güne kadar 2 Kişinin bedeninde göründü. İlki Eski Tanrı ırkının en güçlülerinden birisi olan Tanrıların Tanrısının bedeninde. O bu güce Avaritia Tanrısı ismini verdi.
İlk başlarda zararsızdı, içinde inanılmaz bir güç ve bilgi isteği vardı, öğrendikçe yeri doldurulamaz oluyordu ve Tanrı öğrendi. Öğrendikçe güçlendi ve daha da büyüdü.
Bir gün bir savaş çıktı ve Tanrının bütün soyu düşman elinde öldürüldü. En yakın dostu onu korumak için hayatını verdi ve o kendisini korumak için görevli olanları öldürdü ve ondan sonra uçurum gibi bir yola girdi.
Kıyamet orduları onun emrinde yükseldi ve Yıldız Diyarında ki hayat bir anda yok oldu. O savaştan sonra Tanrıların Tanrısı bedenini ele geçirmeye çalışan Mephisto ile ruhsal bir savaş verdi ve kaybetti fakat kaybetmeden önce kendisiyle birlikte Mephisto'u da öldürdü ama bu hataydı. Mephisto mühürlenmeliydi aksi taktirde yükselecek ve tekrar bir beden ele geçirecekti.
Milyarlarca yıl sonra Mephisto kendisine yeni bir beden buldun. Küçük çaresiz bir hizmetçinin oğlunu. Onun bedenine girdi ve ona güç verdi, Onu Asıl alemin içine soktu, 6 element kullanma gücü verdi ve Yıldız Enerjisini onun emrine adadı. Yıllar geçtikçe çocuğun ailesi gözlerinin önünde katledildi.
Bir gün bir ruh onu ziyaret etti. O ruhu dostu olarak gördü fakat onun ruhuna saldırıp ruhunu ele geçirdi, Pişman oldu ve ruhunu hediye etti. Ardından hediye alan hediyeyi iade etti. İşte o gün Mephisto'nun ruhu iki parçaya ayrıldı. Birisi Şuan en güçlü olarak bilinen Yüce olan Wor'un diğeri ise onun canından çok sevdiği torununun bedenine mühürlendi.
Yüce Olan Torununu öğrenci olarak aldı, onu aldığı ilk gün Ejderha Tanrısının yüzüğü ve 9 katman mührüyle bedenininde ki Mephisto'nun gücünü mühürledi fakat birlikte geçirdikleri her anda Yüce Olan'nın Bedeninde ki Mephisto'nun parçası torunun bedenine aktı ve diğer parçasıyla birleşti. Birleşme tamamlandığında Mephisto ilk defa ortaya çıkmak istedi, O gün Yüce Olan Rudi'nin kız kardeşi öldürülmüştü. Yüce olan Wor hemen müdahale etti ve kırılmış olan 9 mührü onarıp Mephisto'u tekrar bastırdı.
Ardından ikinci defa Floyd ile olan savaştan sonra Yüce Olan Rudi kedere boğuldu fakat yine Yüce Olan Wor'un ayrılmadan önce tazelediği mühür sayesinde bastırıldı. Bu olay bir daha yaşanmasın diye Yüce Olan Wor Yüce Olan Rudi'nin bütün sevdiklerini koruma altına aldı fakat ne yazık ki bir defa daha yaşandı ve artık geri dönüşü olmayan yola girildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...