30 dakika sonra Rudi orduyu bıraktığı noktaya ulaştığında artık bedeninde Yıldız Enerjisi kalmamıştı.
2.Seviye Bilge Yıldız Alemine geçmesi için daha zaman vardı fakat çektiğinden daha fazla Yıldız Enerjisi harcıyordu. Bir süre meditasyon yapmazsa seviye atlaması 2 tane 9. seviye hap ile bile mümkün olmayacaktı.
Rudi Yasef'in yanına geldiğinde. Yasef bir saniye bile düşünmeden dizlerinin üzerine çöktü ve onun ardından 6.General, Kıdemliler ve bütün ordu diz çökerek Rudi'i selamladı.
Rudi savaş kazanmış bir Generaldi artık kendisini fazlasıyla ispat etmişti. Gücü tartışmasız fazlaydı ve itaat edilmeyi ondan daha çok hak eden birisini tanımıyorlardı.
Yasef iki elini birleştirdi ve Rudi'e
'Baş Komutanım. Şanlı zaferinizi kutlarım'
Rudi herhangi bir övgü veya taktir beklemiyordu zaten henüz savaş bitmemişti.
'Yasef, bir an önce Yıldız Çekirdeklerini toplayın. Görünüşe göre ormandaki bütün Yıldız Canavarlarını bugünkü savaşta yok ettik. Sırada dağlardaki Yıldız Canavarları var. Yakında bize karşı harekete geçeceklerdir hazırlıklı olmalıyız.'
'Emredersiniz Baş Komutanım.'
Rudi ordunun arkasına geçti ve meditasyon pozisyonunu aldı. Saat henüz erkendi ve akşama daha çok vakit vardı. Rudi zaten Cam Farelerinin saldırılarını püskürtmüştü ve bedenlerini yakarak hepsinin Çekirdeklerini ortaya çıkartmıştı lakin 50 Milyon Yıldız Canavarı son saldırıda can vermişti ve Rudi'nin onları yakacak Yıldız Enerjisi kalmamıştı.
Gözlerini kapattı ve Yıldız Enerjisini bedenine çekmeye başladı.
...
'Kralım. Yeşim ve Kan Krallığı ile Su Krallığı ile askeri birliktelik antlaşması imzalamış. Sanırım düşmanlarımızın arasına onlarda katıldı.'
Bart sakince konuştu.
'Su Krallığı bizimle savaşa bilecek düzeyde değil. Kendilerine basit bir müttefik seçmişler.'
'Su Krallığı'nın mevcut gücü gerçekten zayıf lakin Teknolojik olarak diğer krallıklardan çok ilerideler. Son bir kaç yıldır özel bir Yıldız Çekirdeği Topu üzerinde çalışıyorlardı. Korkarım ki bu topu Kan ve Yeşim Krallığına satmış olabilirler. Yıllardır Sır Krallığı ile Su Krallığı sınır komşusu hep kısa kısa çatışmalar yaşasak ta asla tam anlamıyla da düşman olmadık.
Eski kralın hanedanı 4 bin yıl önce Su Krallığının topraklarının bir kısmını işgal ederek almıştı. Sanırım bu antlaşmadan alacakları payda 4 bin yıl önce işgal edilen toprakları geri almak olacak.'
'Özel YIldız Çekirdeği topu mu ? Benim böyle bir bilgiden haberim yok!'
'Majesteleri müsaade ederseniz izah edeyim.'
'Anlat!'
'Majesetleri bu bilgi bizim elimize de 1 ay önce ulaştı lakin o zaman herhangi bir ittifak olmadığı için Su Krallığının Yıldız Çekirdeği Topu'nu modifiye ederek daha güçlü hale getirmesini kendi ülkesinde yaşanan olayları bastırmak için bir hareket olarak düşündük zaten Yıldız Çekirdeği Topu'nun üretimi de sadece bir dedikodudan ibaret olduğu için araştırılması emrini verdim.
Bu gün elime geçen raporda casuslarımızın araştırmalarının bitti ve bende bu raporu siz arz etmek için huzurunuza geldim.'
Generalin mantıklı bir şekilde bütün olayı detayına kadar anlatmıştı. Bart bir süre düşünceli gözlerle Generale baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...