Rudi'nin kalbinde yeşeren korku yavaş yavaş yok oldu ve yerini savaş çılgınlığı almaya başladı.
Rudi zor bir savaşa giriştiği zaman anlamsız şekilde bedeni öldürme çılgınlığına girmek için onu sürüklüyordu. Kanı kaynıyor bedeni titriyordu.
Yaklaşan Yıldız Canavarı şüphesiz güçlüydü ama o sadece Yıldız Canavarıydı belki büyücü olsaydı Rudi daha fazla endişelene bilirdi ama o sadece orta zekada bir yıldız canavarıydı.
Rudi gözlerini kapattı ve bedenine odaklandı.
'KAOS ZIRHI'
Rudi'nin büyüsüyle birlikte bedeninde siyah bir katman belirdi hızla etrafını sardı ve şeffaflaşarak görünmez hale geldi.
Rudi ilk katman zırhını oluşturmuştu bu da daha Büyücü Savaşçı eğitiminin ona kazandırdığı en önemli özelliklerden birisiydi.
Fakat sadece bu kadarla kalmayacaktı daha bir kaç büyü daha yapması gerektiğini biliyordu. Bedenindeki Yıldız Enerjisi miktarı azdı ama Savaş Çılgınlığı Moduna geçince henüz anlamadığı şekilde seviye artıyordu.
Rudi gözleri kapalıyken tekrar büyülü sözleri söyledi.
'Ejderha Nefesi,'
Büyülü sözlerin tamamlanmasıyla Rudi'nin etrafını kalın rüzgar tabakası çevreledi.
Hızlıca dönen rüzgar ıslık çalarak hızlandı ve Rudi'nin kıyafetlerinin içine yerleşip dinginleşti.
'Elmas Zırh'
Toprak yerden fışkırdı ve aynı bir mıknatısa yapışan metal gibi Rudi'nin gözleri , burnu ve ağzı hariç bütün bedenini kuşattı. Bir saniye sonra Toprak daha da sertleşmeye ve parlamaya başladı.
Yüksek basınça maruz kalıyormuş gibi giderek daha sıkı hale geldi ve sonunda Elmas şeklini aldı.
Elmas Zırhı Rudi'nin bedenini tamamen kapladıktan sonra Kaos Zırhı ve Ejderha Nefesi gibi görünmez hale gelerek Rudi'nin bedenini korumaya başladı.
Kendisinden güçlü olabilecek bir rakibe karşı savunma en önemli şeydi. Rudi olası ağır darbelerin etkisini azaltmak için 3 katmanlı zırh oluşturmuştu.
İlk Katman en son yapılan Elmas Zırhdı. Aşırı derecede sert olduğu için gelen darbeleri bloke edebilirdi ama darbenin basıncı bedenine ulaşırsa zararlı olurdu bu yüzdne de Ejderha Nefesi Rüzgar büyüsünü yapmıştı. Basıncın etkisini Rüzgar büyüsü sayesinde bütün bedenine eşit bir şekilde yayılacakdı böylece en hasarla kurtulacaktı. 3.Katman Kaos Zırhı ise basınç yayıldıktan sonra ortaya çıkacak olan az miktarda enerjiyi tamamen yok etmesi için uygulanmıştı.
Karanlık Elementi doğası gereği her türlü şeyi yok etmeye istekliyidi. Kaos Zırhı'nın özelliğide Enerjiyi muazzam hızla emebilmesiydi.
Rudi bütün bedenini tam anlamıyla güvene aldıktan sonra artık savunma konusunda endişelenmesine gerek kalmamıştı.
Şimdi sırada Saldırı büyüleri vardı.
Rakibin boyudu büyüktü bu yüzden de büyük hasar vermek çok önemliydi.
Rudi'nin bedenindeki Yıldız Enerjisi gittikçe azalırken sadece 3 büyü yapabilecek durumdaydı.
'İlahi Yokeden Işık.'
Sırtındaki kısa kılıçlardan birisinin üzerinde muazzam bir parıltı bir flaşh gibi belirip kayboldu.
Rudi beklemeden diğer büyüsünü yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...