Wor Olmak 3

5.9K 572 19
                                    


Wor küçük yatağında kıvrılmış uyuyordu. Rudi ise Ruh olmanın faydalarını kullanarak meditasyona başlamıştı.

Ruh olduğunda uyku gibi dinlendirici faliyetlere gerek kalmamıştı. Uyku sadece bedenin daha sağlıklı olması için gerekliydi Rudi'nin bedeni olmadığı için uykuyada ihtiyacı yoktu.

Saatlerdir yaptığı meditasyonun faydasını hızlıca görmüştü. Büyük babasının ona verdiği 1.000 kat daha fazla yıldız Enerjisi emme ve absorve etme özelliği gözle görülür faydalar sağlıyordu üstelik sadece bir kaç saat içinde 2.Seviye İmparator Yıldız Alemine ulaşmasına bir adımlık yolu kalmıştı.

Derin nefes alarak bütün kontrasyonunu saatlerdir olduğu gibi Yıldız Enerjisi çekmeye ayırdı.

Bir kaç dakika geçtikten sonra bedeninden şiddetli kırılma sesi yükseldi ve güçlü bir dalgalanmayla birlikte 2.Seviye İmparator Yıldız Alemine ulaştı.

Henüz daha yeni İmparator Alemine geçmiş olmasına rağmen çok kısa sürede 1 seviye atlamıştı. Normal birisi için bu süreç belki binlerce yıl sürerdi fakat onun için nefes almak kadar kolay olmuştu.

Yüzünde gülümseme oluşurken gözlerini yavaşça açtı.

Gözlerini açmasıyla birlikte Wor'un onun olduğu noktaya dikkatlice baktığını fark etti.

'Tebrik ederim sanırım seviye atladın. İmparator Alemine yeni ulaştığını söylemiştin. Bu kadar kısa sürede bir seviye atlaman için özel bir yetenek kullanıyor olmalısın .'

'Şey... Aslında özel bir teknik uygulamadım sadece normal meditasyon yaptım.'

'Anlıyorum gerçekten çok yetenekli olmalısın. Keşke bir bedene sahip olsaydın bende bedenini inceleye bilirdim.'

Wor araştırma hevesiyle söylemiş olsa da asıl ilgisini çeken bu kadar hızlı seviye atlamış olmasıydı. Son bir kaç yıldır aynı seviyede kısılıp kalmıştı. Ne kadar çaba harcarsa harcasın Ünvanlı alemlere geçiş yapamıyordu.

'Ne yazık ki yok. '

'Neyse bugün biraz yoğun olacağız. Seni 10 yıl boyunca yaşadığım Antik Mezara götüreceğim.'

'Antik Mezara mı ?... Evet bunu biliyorum fakat aklımı daha önce kurcalasa da tekrar acı çekmek istemediğim için sormadım. Yine de açıkça sormakdansa dolaylı şekilde sorarsam belki yine cezalandırılmam.'

'Ne demek istediğini anlamadım ama istediğini sorabilirsin.'

'Antik Mezarda ne kadar yaşadın ?'

'Ne kadar mı yaşadım ? Ben hala Antik Mezarda yaşıyorum zaten. Şuan bulunduğumuz alan benim eğitim yerim. Antik Mezarın dış bölgesinde çok güçlü yaratıklar var bu yüzden rahatça eğitim yapamıyor ve uyuyamıyorum. Geceleri burada yaşasam da bütün günümü Antik Mezar da savaşarak geçiririm Henüz Antik Mezarı tam anlamıyla fetih edemedim ama bir 20 yıl sonra fetih edebileceğime inanıyorum.'

'Anlıyorum... Antik Mezar'a daha önce bir defa girmiştim fakat çok ileriye gidemeden çıkmak zorunda kaldım fakat sizin bahsettiğiniz gibi girişinde Yaratıklar yoktu.'

'İnginç. Antik Mezarlıkların girişinde ve çevresinde her zaman güçlü yaratıklar olur özellikle İblis Ruhlarının en çok tercih ettiği yaşam alanları Antik Mezar çevreleridir. Senin girdiğin Antik Mezar bir tarikata ait bir yer olabilir. Tarikatlara ait Antik Mezarlarda özel büyü formasyonları olur. Bu formasyonlar sayesinde yaratıklar Antik Mezarlara yaklaşamaz.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin