Rudi günlerce ve günlerce eğitimi tekrarlamıştı. 30 gün bittiğinde acısı nihayet azalmıştı fakat eğitim bitmemişti. Rudi artık 40km koşu 20 mil yüzme 100 Kilo'yu 2.000 defa kaldırmalıydı.
Gölün kenarında küçük bir beden kendisinden onlarca kat daha ağır bir kayayı sürekli kaldırıyor ve indiriyordu. Kayayı her kaldırdığında nefesini veriyor ve kayayı indirirken tekrar nefes alıyordu.
Rudi eğitimin 10. gününde nefes alıp vermenin Yıldız Enerjisi toplamakta büyük faydası olduğunu keşfetmişti ve o günden sonra daha fazla Yıldız Enerjisi toplamaya başlamıştı.
30. günün sonunda artık hareket halindeyken meditasyona göre %50 oranında daha az Yıldız Enerjisi toplayabiliyordu ve bu büyük bir başarı olarak sayılabilirdi.
Herhangi bir Savaşçı asla konsantire olmadan Yıldız Enerjisini yenileyemezdi ve konsantre olduklarında da dış etkenlere tamamen kendilerini kapatırlardı. Bu yüzden de vücutlarında ki Dünya Enerjisini kullanırlardı fakat vücutlarında bulunan %10 oranında ki Cennet Enerjisi dövüş sırasında sürekli azalırdı ve buda muazzam bir fark ortaya koyardı.
1.Seviye Temel Yıldız Alemi ile 2.Seviye Temel Yıldız Alemi arasında ki en büyük farkta buydu. Arada ki fark sadece 1 sayı değeri olarak görünsede güç farkı muazzamdı bu yüzden de kimse kendinden 1 seviye bile yukarda olsa rakibini kışkırtmazdı.
Büyücüler için durum daha acı vericiydi çünkü büyü kullanıldığı zaman sürekli Ki Merkezlerinde ki Saf Yıldız Enerjisini tüketirlerdi bu yüzden de gelişimleri her zaman daha geriye düşerdi. Bir büyücü olarka büyü kullanmaları büyücülerin en büyük kabusuydu ve sadece ölüm durumunda kullanılırdı. Büyücü olmanın bir lanet olmasının sebeplerinden biriside buydu. Gelişimi aşırı derecede zordu ve kullanılan büyü gücü bedeninde ki saflaşmış Yıldız Enerjisini kullanıyordu ve gelişimi sürekli aşağıya çekiyordu.
Rudi ise bu engelden muaf olmak için bütün gücüyle çalışıyordu. Eğer şuan uyguladığı yöntemi başka birisi uygulayacak olsaydı kesinlikle başaramazdı çünkü Rudi'nin bedeni %80 oranında Emme ve Absorbe etme imkanına sahipti bu da ona herhangi birisinden çok daha farklı bir yolda yürüme imkanı sağlıyordu.
...
Zaman hızla akıp geçti Rudi 60 günde artık 4.Seviye Başlangıç Yıldız Alemine ulaşmıştı ve bedeninin öncekine göre güçle dolup taştığını hissediyordu. Ayrıca artık %100 Yıldız Enerjisi emebiliyor ve Absorbe edebiliyordu bu çılgınlık derecesinde büyük bir olaydı.
Rudi üstünde ki 100 Kiloluk kayayı bir kenara fırlattı ve anlında ki bir kaç teri sildi.
'Acaba en fazla kaç kilo kaldırabiliyorum.'
Bir süre etrafına baktı ve bir kayayı gözüne kestirdi.
Kayanın yanına geldiğinde kilosunun 300 Kilo olduğunu tahmin etti ve kayayı kavramaya çalıştı fakat kolları kaya'nın iki tarafını tutmaktan acizdi.
Bu yüzden daha büyük bir kaya buldu ve onu bir kaç yumruk ve tekmeyle daha küçük parçalara böldü.
Rudi yumruklarında ki ve Tekmelerinde ki güce hayran olmuştu. Hiç şüphesiz 8. Seviye Başlangıç Aleminde ki bir rakiple kolayça savaşabilirdi ve 9. Seviye Başlangıç Yıldız Aleminde ki bir rakibi zar zor olsada yenerdi ama 1.Seviye Temel Yıldız Alemi onun için hala yakalamak için fazla uzaktı.
Rudi parçalanmış kayanın bir parçasını aldı ve kaldırdı kaldırırken herhangi bir sıkıntı yaşamamıştı bu yüzden kayayı bir eline aldı ve başka bir kayayı daha tek eliyle kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...