Muallim

5.6K 619 89
                                    

Oda da en ufak bir ses bile duyulmuyordu. Rudi ortaya bir cümle atmıştı ve herkes felç geçirmiş gibi yerlerine çivilenmişti. Tam o anda bir ses arkalarında duran geniş kapıda yankılandı ve bir alkış sesi odayı doldurdu.

Alkışla birlikte bir kişi göründü ve yavaş yavaş gülümseyerek odaya yürüdü. Onun görülmesiyle birlikte bir anda sağ ve solda duran onlarca kişi yere çöktü ve secde etti. Hemen ardından tahtta oturan Klan Lideri ve yanında oturan iki kadın eğilerek aynı şekilde selamladı.

Klanın mensupları'nın böyle davranması normal olarak görülse de Aydınlık Kilisesinin Müffettişleri bile bellerinin hizasına kadar eğilerek gelen kişiyi selamlamışlardı.

Bu kadar büyük onlarca kişinin gelen kişiye bu denli saygı göstermesi Henry'i şaşırtsa da Rudi sanki hiç etkilenmemiş gibi görünüyordu.

'Genç Adam . Asılardır gördüğüm en ilginç adam sensin. Nedense bedeninden Wor'un Aurasını hissediyorum. Söyle bana Genç Adam Usta Wor ile yakın bir ilişkin mi vardı ?'

'Evet Kıdemli Usta Muallim. Ustam ayrılmadan önce zihnime sizinle ilgili kısa bir kaç bilgi bıraktı. '

'Genç Adam Usta Wor benim hayatıma yön veren çok değerli bir şahsiyettir. Onun sayesinde şuan nefes alabiliyorum eğer o gün beni kurtarıp intikamı mı almama yardım etmseydi ben şuan ya bir Yıldız Canavarının miğdesinde ya da Hizmetçiliğini yaptığım klanın zindanında ölü olurdum.'

'Kıdemli Usta Muallim. Malesef Ustam sizinle ilgili bana detaylı bir bilgi bırakmadı. Sadece geçmişte tanıştığınızı ve bana ufakta olsa yardım edebileceğinizi söyledi. Yerinizi bulmak benim için çok zor oldu. Eğer Karanlık Güce İbadet edenlerin mabedinden aldığım kitaplarda Sümer Klanı ile ilişkili olarak Muallim ismini görmeseydim asla sizi burada bulabileceğimi düşünmezdim. Bu küçüğün sizden Ustamın emrettiği gibi ufak bir dileği var.'

'Hahaha. Genç Adam gel yanıma ve birlikte oturalım. Sana ustanın bana yaptığı yardımları anlatıyım. Sende anlattığıma göre benden dileyebileceğin dileğin ufak mı yoksa büyük mü olduğuna karar ver.'

'Siz nasıl isterseniz Kıdemli usta Muallim.'

Rudi hızla Muallimin yanına gittiğinde Muallim odanın tam ortasına yere oturdu ve Rudi'e oturmasını işaret etti.

Rudi yanına oturduğunda elini dizine koydu ve buruş buruş olmuş gözleriyle sanki son anlarını yaşıyormuş gibi yaşlı bedenini Rudi'e çevirdi.

Muallim konuşacak ken Rudi hemen araya girdi ve,

'Kıdemli Usta Muallim. Bu oda da sizin klanınıza ait olmayan kulaklar mevcut.'

'Endişelenme bu odadan adım atıkları anda duydukları herşeyi unutmuş olacaklar. Eğer unutmamış olursalar zaten anlatacak kimseleri kalmadığı için duydukları onlara fayda vermemiş olur. Yanılıyormuyum Genç Müfettişler.'

'Sizin dileğinize boyun eğmekten başka bir amacımız yoktur Efendi Muallim.'

'Soru sormamıştım Saygısız Gençler.'

Muallimin gözlerinden bir anda öldürme isteğiyle yayıldı ve oturduğu yerden elini salladı. Elinden yayılan görülmez bir dalga o anda konuşan müffettişe çarptı ve adamın gövdesi bir anda iki parçaya ayrılarak yere yığıldı. Hemen yanlarında arkadaşları ölmüş olsa da diğer müfettişler nefes almaya bile cesaret edememişlerdi. Karşılarında duran kişi onların başa çıkabileceği birisi değildi hatta onların amirlerinin bile saygısızlık etmeye cesaret edebileceği birisi değildi. O kişiye karşı koyma gücüne sahip olan Aydınlık klisesinde 10 kişiden fazlası yoktu. O 10 kişi de Aydınlık Klisesini yöneten yüce 10 kutsal Papadan başkası değildi. O kişilerde Müfettişler için Muallim ile ölümüne bir savaşa girmeyi asla tercih etmezlerdi bu yüzden de nefes almak bile müfettişler için imkansızdı. Üstelik oda da onlardan daha güçlü olan Klan Lideri vardı ve o bile şuan ölü taklidi yapmayı daha uygun bulmuştu.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin