Rudi'e Saygı

6.1K 540 256
                                    


İvan geçmiş anılarının içinden çıktı ve önünde gerçekleşen sahneyi bir defa daha hayal kırıklığıyla gördü. 

Bir milyon yıl boyunca bir dakika bile dinlenmeden verdiği sözü tutmaya çalışmıştı. En güçlü Klan ünvanını çoktan kazanmıştı,En büyük mal varlığı ve  ticari kuruluş onundu fakat yer yüzünde ki en güçlü kişi olup olmadığı konusunda emin değildi yine de buna inanmayı tercih etmiş ve kendisini en güçlü ilan etmişti. 

Binlerce yıl Wor'u aramak için her yeri dolaşmış ve gelen her türlü raporu değerlendirerek güçlü olduğu söylenen gizemli kişileri araştırmıştı fakat ne kadar çaba harcarsa harcasın hiç bir zaman Wor'u bulamamıştı şimdiyse karşısında açıkça Wor'un çırağı duruyordu.

Aklı karma karışıktı,öfke,kıskançıl,hüzün ve keder vardı. Tam bir çöküş yaşamanın eşiğindeydi. 1 Milyon yıl süren çaba bir anda heba olmuştu fakat o yine de bunun bir son olduğuna inanmayı red ediyordu. 

Ustası olarak gördüğü kişinin bir öğrencisi vardı fakat bu bir öğrencisi daha olmayacak anlamına gelmiyordu. 

İvan aklını toplamaya çalışırken bir kaç adım havada yürüdü ve Rudi'e doğru hareketlendi. Kaos onun hareketliliğini sezince aurasını tehditkar bir şekilde saldı . İvan tehditi algıladığı anda duraksadı ve konuştu,

'Rudi'e zarar vermek gibi bir niyetim yok sadece Ustamın nerede olduğunu sormak istiyorum. Onunla konuşmam gerekiyor.'

Kaos tehditkar aurasını geriye çekti. Herhangi bir şey söylemese de bu yaptığının konuşmasına izin vermek demek olduğu herkes tarafından anlaşılmıştı. İvan hızlıca hareket etti ve Kaos'un arkasında Rudi'nin ise tam karşısında durdu. Kaos göz ucuyla onu kolluyor ve herhangi bir yanlış hamlesinde canını almak için fırsat bekliyordu.

İvan ciddi bir ifadeyle Rudi'nin gözlerinin içine baktı. 

'Ustam nerde ?'

Rudi'nin kalbinde en ufak bir korku yada endişe yoktu. İlk bakışta İvan'nın ne kadar sarsılmış olduğunu anlayabiliyordu onu kışkırtmak anlamsızdı.

'Ustam 500.000 Yıl önce Yıldız Diyarına gitti.'

İvan anlamsız şekilde Rudi'e baktı. Karşısında duran çocuk açıkça 22-23 yaşlarında görünüyordu. Bu yaşta görünüyor olmasının sadece iki anlamı vardı ya gerçek yaşı buydu yada Ölümsüz Tanrı Yıldız Aleminde birisiydi ve bu yüzden genç görünüyordu fakat İvan açıkça aurasını hissetmişti ve Rudi kesinlikle Ölümsüz Ünvanına hatta Zalim Ünvanına bile sahip değildi.

Zalim Ünvanlı bir Aura yayıyor olsa bile sadece Ölümlü ünvanının zirvesinde birisinden fazla değidli. Eğer Kaos şuan burada olmasa Rudi İvan'a en ufak bir tehdit bile oluşturmazdı.

'Bu nasıl olabiliyor ? Sen açıkça 20 küsür yaşındasın. 500.000 Yıl önce Ustam bir üst dünya'a geçtiyse seni öğrencisi olarak alması imkansız demektir.'

Rudi cevap vermek için hazırlandığında Kaos araya girdi ve konuştu,

'Yüce Efendimiz ayrılmadan önce Yüce Efendi Rudi için özel bir kitap hazırladı ve bu kitabı bir tohumun içine yerleştirerek bizzat bana emanet etti. Kendisi'nin söylediği noktaya ekmemi ve yine Yüce Efendimizin emir verdiği kişinin o tohumdan büyüyecek olan meyveyi yemesini sağlamamı emretti. Ben bizzat bu emri kendi ellerimle verilen tarihte gerçekleştirdim. 

Yüce Efendi Rudi ise Geçmişin Kapısı Tılsımını kullanana kadar bu gerçekten haberdar değildi. Yüce Efendimiz ile Yüce Efendi Rudi'nin ikişkileri 1 Milyon yıl önce zaten kararlaştırılmıştı. Yüce Efendimiz bizi oluştururken hepimizin aklına iki efendinin varlığını deklare etti. Biricin efendimiz ve tartışmasız olan Yüce Efendimiz Wordu. Diğer efendimiz ise tanışma günü gelene kadar gizli kalacak olan Yüce Efendi Rudi idi. 

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin