Rudi çevresini sarmış olan onlarca Sır Klanı subayına bakıyordu. Her birisi Albay rütbesindeydi ve Kök alemi'nin 1.Seviyesindeydi. Sır Klanı'nın ana güç unsurlarından biriside onlardı. Kıdemliler ile aralarında sadece 7 seviye fark vardı ve albaylar ordunun ana güçleriydi. Milyonlarca askeri komuta eden Generallerden sonra en nitelikli kişilerdi hatta bazıları geleceğin kıdemlileri ve generalleriydiler.
Çoğunun yaşı 40 üzeriydi hatta bazıları 50 yaşlarında görünüyordu fakat 15 yaşındaki Rudi'nin karşısında hepsi çok zayıftı.
'HEMEN BIRAK ONU!'
Rudi gülümsedi ve subayın kolunu sertçe sıktı. Rudi'nin sıkmasıyla birlikte kemik sesleri duyulmaya başladı ve Subay bağırdı. Yol boyunca sürüklenmişti bu yüzden ayaklarında ve gövdesinde sayısız yara oluşmuştu.
Rudi'nin bu hareketiyle birlikte Albaylar aynı anda ileriye atıldı fakat Rudi elini kaldırarak onları durdurdu.
'Bu subayın suçunu biliyor musunuz ?'
Rudi'nin konuşmasıyla birlikte Albayların aklında soru işareti ortaya çıkmıştı,
'Suçu ne olursa olsun cezasını sadece Sır Klanı verir!'
'Bu yüzden cezasını ben vereceğim.'
Rudi'nin sözleri bir şok etkisi yaratmıştı. Açıkça çok gençti ve üzerinde Sır Klanı'nı belli edecek hiç bir işaret yoktu.
'Seni aşağılık böcek nasıl klanın adını o pis ağzına alırsın ve kendini klanın bir üyesi gibi gösterirsin!!!'
Albayların öfkesi bir kaç kat daha arttı fakat Rudi artık bu durumdan sıkılmaya başlamıştı ve Aurasını serbest bıraktı. Bedeninden yayılan 9.Seviye Kök Yıldız Alemi Aurası bir anda bütün albayları yere yapıştırdı ve artık nefes almak bile onlar için zor hale gelmişti.
Rudi'nin Aurasını yaymasıyla birlikte kıdemliler ortaya çıktı ve Rudi'nin önünde durdular fakat onlarında Rudi'nin Aurasına direnecek gücü yoktu ve onlarda Albaylar ile aynı kaderi paylaştı. Rudi'nin önünde yüzlerce albay ve 20 kıdemli yere yapışmıştı. Rudi kıdemlilerin gelişiyle Aurasını çekti ve Sır Klanı üyeleri ayağa kalktı. Rudi gülümseyerek Kıdemlilere baktı ve,
'Kıdemliler Auramı serbest bıraktığımda araya girmenizin sonucunu biliyor olmalıydınız. '
Kıdemliler korkuyla Rudi'e bakıyordu. Sadece 6 ay önce 1.Seviye Kök aleminde olan Genç Klan Lideri artık 9.Seviye Kök Alemindeydi ve hepsinin gücünü aşmıştı neredeyse Klan Lideriyle aynı baskı gücüne sahipti.
Kıdemliler saygıyla Rudi'nin önünde eğilerek,
'Lütfen bizi affedin Genç Klan Lideri. Sizin olduğunuzu bilemedik.'
'Önemli değil.!'
Kıdemlilerin sözleriyle yerden yeni kalkmış olan albayların yüzündeki ifade değişti. Hataları çok büyüktü ve Rudi isterse hepsinin canını şuan alabilirdi. Albaylar aynı anda Rudi'nin önünde eğildi ve saygılarını sunup özür dilediler.
Rudi Albayları fazla önemsemeden elinde tuttuğu subayı havaya kaldırdı.
'Kıdemliler bu subay Sır klanı'nın kurallarına karşı geldi ve yasa dışı yollara girip masumları öldürdü. Cezasını bir an önce vermenizi istiyorum!'
Rudi havada tuttuğu subayı Kıdemlilerin önüne fırlattı ve arkasındaki 4 kişiyle birlikte sarayın içine girdi.
Bu sırada subayı bir kaç kıdemli yerden kaldırarak şehir meydanına götürmeye başladı ve albaylar subayı götüren Kıdemlileri takip ediyordu. Kalan 10 Kıdemli ise Rudi'nin arkasından saraya girmişti. Rudi bir süre yanındakilerle birlikte yürüdükten sonra büyük bir odanın içerisine girdiler ve kıdemliler arkasından odaya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...