Tika 3.Seviye Gök Alemindeki Aurasını Korn'un üstüne baskı kuracak şekilde yoğunlaştırdı ve öldürme arzusunu serbest bıraktı. Bedeninden yayılan dehşet vericisi siyah öldürme arzusu ile Aurası karıştığında Korn sanki bir canavara bakıyor gibiydi.
Haplar etkisini göstermişti fakat sonucun ne olacağı buna rağmen belirsizdi.
Tika kılıcını kaldırdı ve şimşek hızında ileriye atıldı. Korn çoktan kılıcını bloke etmek için kaldırmıştı.
İkinci defa kılıçları çarpıştığında Korn öncekine göre çok daha fazla baskı altında kalmıştı. Tika'nın uyguladığı güç ile yavaşça onu yere bastırılıyordu ve ne kadar direnmeye çalışırsa çalışsın anlamsızdı.
''KÜKREYEN YILDIZ KESİŞİ''
İki kılıç kenetlenmişken Korn birinci çift yıldız tekniğini kullandı. Kılıcını savuramadığı için etkisi daha zayıf olacaktı ama şuan ki durumdan kurtulmak için başka çarede düşünememişti.
9.Seviye Bilge Alemi gücüne sahip olsa da bedeni güç hissi çoktan 1.Seviye Gök Yıldız Alemine ulaşmıştı bile.
Çift Yıldız Teknikleride bu alemden daha üst bir gücü onun kullanımına sunuyordu. Kılıçta oluşan şekil ardı ardına Tika'nın kılıcına çarptı ve uyguladığı kuvvet gittikçe azalmaya başladı.
Tika avanatajını kaybettiğini anladığı anda hızla bir kaç adım geriye çekilerek kendisini tekrar toparlamaya karar verdi lakin Korn ona kendini toplama fırsatı vermemek için hemen takip etti ve Tika'nın durduğu noktada kılıçları üçüncü defa birleşti.
Kılıçların birleşmesiyle tekrar güç mücadelesi başladı. İki güçlü düşmanın ardı ardına yüzlerce defa kılıç çarpıştırmasının hiçbir anlamı yoktu zira sadece ufak bir açık bile birbirlerini öldürmeleri için yeterdi.
Korn'un 5 saniye sonrasını görme yeteneği vardı buna karşın Tika'nın canavarımsı gücü.
Korn kılıcını ileri iterken her seferinde ''KÜKREYEN YILDIZ KESİŞİ'' Tekniğini kullanmaya devam etti. Tika'nın kılıcı baskı altında gittikçe bedenina yaklaştı.
Korn fırsat bekliyor gibi sürekli içinden 'BİRAZ DAHA .. SADECE BİRAZ DAHA'
Korn kılıcını sertçe iterken ve ardı adına tekniği kullanırken Tika'nın kolları daha fazla kılıcı ileri itemiyordu ve gittikçe kılıcı bedenine yaklaşıyordu.
Korn bir kaç santim daha yaklaştıktan sonra ''EJDERHA PENÇESİ YIRTIĞI'' tekniğini kullanarak kılıcından 4 paralel yay çıkartmayı istiyordu. Bu kadar yakın mesafeden Tika'nın bu teknikten kurtulması imkansız olacaktı.
Tika'nın yüzü memnuniyetsiz bir hal alırken yüzünde bir anda rahat bir ifade oluştu.
'Sıkıldım. Bana rakip olabileceğini sanmıştım ama daha Yıldız Tekniği kullanmadan bile seni baskılayabiliyorum.'
Tika'nın sözleri Korn'un zihninde ardı ardına yankılandı. Bir anda 5 saniye sonrası gözlerinin önünde belirdi ve hızla bedenini geriye iterek 50 metre uzaklaştı.
'Hahaha... Demek saldıracağımı anladın. Ama büyük hata yapıyorsun. Düşmanınla arana mesafe koymak sadece yakın güçte olduğun kişilerde işe yarar.'
Tika'nın cümlesi bittiği anda bir anda Korn'un görüş alanından kayboldu ve Korn ne olduğunu anlayamadan sırtında oluşan kesiğin acısını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...