Mavi Ejderha Klanı'nın Temelleri 2

5.5K 559 124
                                    


Çocuk hala az önce gördüğü sahnenin etkisinden çıkamamışken arkasından konuşan kişinin sözleriyle tamamen dehşete düştü. 

Bir anlığına başını çevirdiğinde şaşkınlığı daha da arttı ve kekeleyerek konuştu,

'AMA... AMA... SE- SEN ORDAYD-IN NAS... NASIL ARKA-MA GEL-DİN'

Adam çocuğun korktuğunu görünce onu rahatlatmak için gülümsedi ve biraz eğilerek elini omzuna koydu.

'Korkmana gerek yok. Sana zarar vermeyeceğim... '

'SEN... SEN... HAY-A-LET-MİSİN ?'

Adamın yüzü bir anda gevşedi ve ormanı dolduracak bir kahkaha patladı.

'HAHAHAHAHA... BANA BİR ÇOK ŞEY DENİLMİŞTİ AMA İLK DEFA HAYALET DENİLİYOR!'

Çocuk adamın gülmesiyle biraz rahatlasa da gerginliğini henüz atamamıştı fakat korkuyla bağlanan dili çözülmüştü ve artık daha akıcı konuşabiliyordu.

'O ZAMAN NESİN SEN ?'

Adamın yüzünde ciddi ama samimi bir ifade belirdi. Çocuğun gözlerinin içine bakıp azarlarmış gibi konuştu,

'Bir insana nesin denilmez! İnsanlar eşya değildir bu yüzden Kimsin diye sorman gerekiyor. Doğru şekilde sorarsan cevap verebilirim.'

Çocuğun yüzü biraz kızardı fakat hemen hatasını anlayıp sorusunu değiştirdi,

'Özür Dilerim... Kimsiniz siz?'

'Afferin. Sadece soruyu değiştirmedin aynı zamanda özür diledin ve nazik davrandın. İşte küçük beyefendilerin böyle davranması gerekir. 

Benim ismim Wor. Bir gezginim... Bu ormanların bitki ve malzeme açısından bol olduğunu duydum aynı zamanda kimseye saldırmayan Yıldız Canavarları da varmış. Peki senin ismin nedir küçük adam'

'Benim ismim İvan. Yakında ki Mavi Ejderha Köyünde yaşıyorum... Bay Wor size bir şey sormak istiyorum izin verirseniz?

'Hahaha... Elbette sen bu kadar nazikken nasıl rededebilirim ki.'

'Bay Wor siz tanrımısınız ?'

'Hahahaha, bu nasıl bir soru ufaklık. Eğer cevap vermemi istiyorsan sana en doğru şekilde cevap vereceğim. 

Ben sadece bir gezginim.'

İvan cevap karşısında biraz hayal kırıklığına uğramış gibi hisetti. Kalbinden Wor'un normal bir insan olarak isimlendirilmesini kabul edemiyordu .

'Bay Wor size bir soru daha sormak istiyorum.'

'Çok meraklı bir çocukmuşsun. Acaba beni bulmasaydın bu merakın seni hangi durumlara sokardı merak ediyorum. Neyse sor bakalım.'

'Bay Wor İmparatorluk askerlerinin ormandan çıkartılmasının sebebi sizmisiniz ?'

'Ahhh. O konu . Evet benim... O gerizekalılar ormanın bütün nimetlerini kendilerine almışlar fakat ormana hiç bir şey bırakmamışlar. 

Bu orman çok kıymetli bir yerin üzerinde oluşmuş bazı yaratıklar için çok kutsal bir alan. Doğa dengeyi çok sever. Ondan bir şey alıyorsan senden yerine bir şey vermeni ister. Eğer ona bir şey vermiyorsan o zaman doğa seni cezalandırır. 

Ben müdahale etmeseydim bu ormanın rahatsız olan canlıları tam bir kıyım başlatacaklardı. Tahminime göre bir kaç bin kilometre içerisinde ki hiç bir şehir veya krallık hatta İmparatorluk bile bu katliamdan sağ çıkamayacaktı. 

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin