İvan çaresizce gözlerinin önünde gerçekleşen tuhaf sahneyi izliyordu. Kaos ona göstermediği saygıyı henüz 20 yaşını biraz geçmiş genç ve tecrübesiz birine gösteriyordu. Ona Ustasının çırağı olarak sesleniyor ve ona yakışır şekilde davranıyordu. İvan yıllarca kendini hiç bu kadar dışlanmış ve aşağılanmış hissetmemişti. Bir anda eski günlerine çekilir gibi hayatının hem en kötü hemde en muhteşem günlerini yani çocukluğunu hatırladı.
Adem Kıtasının ormanlık bölgelerinde kalan ve en yakın şehre bile aylarca yolluk mesafede olan bir köyde küçük bir köy vardı. Köyün nüfusu 2 bin kişiden biraz fazlaydı fakat bu köy her yıl uzak yerlerden gelen sayısız insanı ağırlar ve onlara hizmet verirdi.
Köy ormanlık alanın içerisnde yüksek bir tepenin üstüne kurulmuştu. Bu ormanda bir çok Yıldız Canavarı yaşasa bile hepsi daha önce görüşmemiş şekilde uysaldı. Kimseye saldırmıyor hatta çoğu zaman insanlarla iyi ilişkiler kuruyordu. Bu yüzden bu bölge çeşitli noktalardan macera arayışında olan zengin çocukları çekiyordu. Hepsi yakından Yıldız Canavarlarını inceliyor ardından bol bol parayı köyde harcıyor ve geri dönüyordu fakat köyün asıl ekonomisini sağlayan şey ormanın ve tepenin her bir yanında bir çok faydası olan sayısız bitkinin ve malzemenin olmasıydı.
Bu bölge asırlardan beri Mavi Ejderha Köyü olarak isimlendirelen küçük fakat bir o kadar da göz alıcı bir yerdi.
Köyün ana geçim kaynağı eczanecilik ve simyacılıktı. Sayısız yıllar boyunca Mavi Ejderha Köyünden bir çok simyacı çıkmıştı ve bu kişiler bir çok şehirde ve krallıkta ünlü insanlar haline gelmişti.
Fakat bu güzel hayat sürekli huzurlu olarak devam etmeyecekti. Güzellikler herkese güzel gelirdi ve hazineler herkesin cebini doldurmak için vardı. Mavi Ejderha Köyü ise bu hazinelerin üzerine kurulmuş zayıf ve güçsüz bir köydü.
Bu hazineleri ele geçirmek isteyen Bölge İmparatoru en özel birliklerini gönderek köyü tamamen kontrolü altına aldı ve İmparatorluk adına köyü kendi sınırlarına kattığını ve orayı kendi malı ilan etti. O günden sonra Mavi Ejderha Köyünün kölelik dönemi başlamış oldu.
Köyü ele geçiren askerlerin komutanı köylülerin işe yaramayan bölümünü öldürmüş ve geriye kalan tecrübeli eczacıları ve toplayıcıları sağ bırakmıştı. Bunun yanında da çocuklarıda sağ bırakmış böylece gelecekte ki iş gücünü garanti altına almıştı.
Artık eskisi gibi köye çeşitli yerlerden özgür simyacılar gelemiyor yada dileyen tüccar Mavi Ejderha Köyünden bitki ve malzeme alamıyordu. İmparatorluk bütün kaynakları kendi imparatorluk tüccarlarına ve askerlerine hazırlamak istemiş ve düşmanları güçlendirmemek için elinden gelen herşeyi yapmıştı.
Fakat böyle bir yerin işgal edilmesi bütün imparatorlukların tepkisini çekmişti. Sonuçta bu yer herkesin faydalandığı çok özel bir yerdi bu yüzden kimse ilk adımı atıp bu yeri kendine almak istememiş gelecek olan tepkilerden kormuştu fakat ilk adımı başka bir imparatorluk attıktan sonra buna göz yumacak değillerdi.
Mavi Ejderha Köyünün işgal edilmesi bütün bölgede tam bir tufan etkisi yarattı. Sayısız İmparatorluk Mavi Ejderha Köyünün nimetlerinden faydalanmak için akın akın bölgeye akın ediyordu. İlk yer değiştirme savaşı gerçekleştiğinde ilk işgal eden imparatorluk güçleri tamamen yok edilmişti. Onun yerini alan İmparatorluk ise daha acımasız şartlar ortaya koyarak herkesi çalıştırmıştı . Gelen İmparatorluk görevlileri biliyordu ki bu yer onlara da fayda getirmeyecek ve mutlaka birileride onlardan almak için saldıracaktı bu yüzden en hızlı şekilde toplaya bilecekleri herşeyi toplamaları gerekiyordu.
Sadece bir kaç ay sonra yeni gelen İmparatorlukta tamamen yok edilmişti ve bölge başka bir gücün eline geçmişti. Bu kısır döngü sürekli olarak devam etti. Her ay Mavi Ejderha Köyü başka bir İmparatorluğun eline geçti ve kaynakları sürekli sömürüldü. Yıllar akıp geçerken köylüler artık geleni yada gideni umursamaz hale gelmişlerdi. Bu durum köylülerin birliklerini daha güçlü hale getirmişti ve daha da birbirlerine kenetlenmelerini sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...