Wor Olmak 2

6K 559 36
                                    


Rudi'nin sözleri küçük mağarada bir kaç defa yankılandı. Wor sessiz ve sakin şekilde Rudi'e bakarken gülümsedi ve,

'Daha üst seviyelere çıkacağımı zaten biliyorum. Güç anlayabilen için çok faydalıdır fakat Güç sana sahip olursa o zaman gelişim bir süreden sonra duracaktır. Benim bir hedefim var ve bu hedefe ulaşacağım. Senin yaşadığın dönemde en güçlü tanıdığın eğer bensem hedefime ulaşmışım demektir ama rahat ol. Sen bana bunun teminatını verdin diye daha az çalışacak değilim.'

Wor kendinden emin konuşurken Rudi çoktan yere düşmüştü. Acıyla kıvranırken ruhu paramparça olmanın eşiğine kadar gelmişti. 3. defa zamanın akışını bozacak bir eylemde bulunmuştu. 

İlk iki seferden daha uzun süren 3. acı çekme seansının ardından Rudi tekrar kendine gelmeye başladı.

Wor onun karşılık vermeyişinden bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı.

Yine sakinliğini koruyarak konuşmaya devam etti.,

'Bana gelecek hakkında bilgi vermeyi bırakman iyi olucak. Ne zaman benimle ilgili bir şeyler anlatsan bir süre sessiz kalıyorsun. Sanırım bu sana yasaklandığı için ceza veriliyor olmalı.'

Rudi ruhunda ki dalgalanmaları dinidirken ölümün kıyısından döndüğü için şükrediyordu.

'Neyse şimdi biraz dinlenelim yarın bizi daha farklı bir gün bekliyor.'

Wor ayağa kalkarken dinlenmeye pek istekli görünmüyordu. Adımlarını mağaranın arka tarafına yönlendirdi. Bir duvarın önüne geldiğinde durdu ve elini yavaşça duvarın üzerine yerleştirdi.

Avucunun içi parladığında duvarın üzerinde farklı desenlerde bir kaç şekil oluştu ve hızla sönerken duvar titremeye ve çatlamaya başladı.

Bir kaç saniye içinde tamamen farklı bir yerin kapıları açılmış gibiydi.

Rudi açılan kapıdan gelen muazzam baskı altında eziliyordu. İçeride AURA gücü olmamasına rağmen muazzam bir element yoğunluğu vardı. Her element son seviyede baskı uygularken Rudi Ruh olduğu için bir defa daha şükretti.

Eğer normal bedeninde olsaydı kapının içinden gelen bu element güçleri onu param parça ederdi. Wor ise sanki rahat bir odaya girer gibi yavaşça odaya girdi. Rudi gücünü stabilize etmek için bir süre bekledi.

Az önce Ruhu muazzam acılara maruz kalmıştı üstüne birde maruz kaldığı aşırı element yoğunluğu kendisini tam toplayamadan onu zor durumda bırakmıştı.

Bir kaç dakike gözlerini kapatıp meditasyon yaptıktan sonra ruhu tekrar dingin haline geldi.

Ayağa kalktığında kapıya yöneldi ve içeriye gördü.

Gözleri şaşkınlıkla açılırken neredeyse küçük dilini yutacaktı.

İçeride tam 24 farklı kuyu vardı. Her kuyudan bam başka element özellikleri hissediliyordu.

4 farklı sıralar halinde her elementin kendi bölgesi vardı.

İlk dört sıra ateş elementinin farklı çeşitlerinin bir ada bulunduğu noktaydı.

Bir kuyuda saf ateş varken diğer kuyuda toprak ve ateş elementinin birleştirilerek oluşturulduğu lavlar vardı.

Bir sonra ki kuyuda ise muazzam sıcaklıkta ki sıcak su diğer yanda ise aralıksız alev fırtınası şekilde dönen bir kuyu vardı.

Rudi temas etmese de sıcaklığın onbinlerce dereceye ulaştığını hissediyordu.

Tek tek kuyuları incelerken daha önce hiç görmediği onlarca element formuyla karşılaşmıştı. Her birisinin gücü Rudi'nin en güçlü büyüsünden çok daha güçlüydü.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin