Rudi kulaklarına inanamamıştı. Muallimin öfkelenmesinin sebebi hatta öfke krizi geçirmesinin sebebi tamamen farklıydı. Durum bir anda daha net hale gelmişti. O dahil hiç kimse Asıl Mavi Ejderha Klanının bu duruma nasıl tepki vereceğini düşünmemişti. Rudi 1.Bölgeye gelmeden önce üstüne basa basa Leonard'a Asıl Mavi Ejderha Klanı'nın bu duruma ne tepki vereceğini sormuştu fakat Leonard sürekli olarak '' Mavi Ejderha Klanı'nın Yüce Liderini bu tarz küçük şeylerle rahatsız edemem.'' demişti. Rudi bu cevabı ardı ardına duyduktan sonra konuyu tamamen kapatmış ve bir daha da hatırlamamıştı fakat şuan durumu tekrar göz önüne getirdiğinde küçükken babasıyla Mavi Ejderha Klanı Müzayide evinde gittiği açık arttırmayı hatırladı.
Mavi Ejderha Klanı'nın en ufak bir işletmesi bile tehdit edilirse klan bütün gücüyle karşılık verirdi. Bu basit bir şehirde ki işletme için bile geçerliyken nasıl olurda Adem Kıtasında ki temsilci klan için geçerli olmazdı. Rudi durumu gerçekten hafife almıştı ve şimdi bir anda ortaya hayal dahi edilemeyen bir canavar çıkmıştı.
Muallim öfkesini dindirememiş gibi küfürler etmeye devam ediyor ve bir yandan durumun ciddiyetini herkes duysun diye açıklıyor gibiydi.
Sümer Klanı'nın Klan Lideri çoktan babasının verdiği tepkiden sonra başını kaldırmış ve onu izlemeye başlamıştı. O babasını çok iyi tanıyordu. Artık saygı gösterme kısmı bitmişti açıkça o da biliyordu ki bir felaket kapılarındaydı ve en az babası kadar durumun sonuçlarından endişeliydi.
Bu sırada Muallimin sesi oda da yankılanmaya devam ediyordu.
'Aşağılık pislikler. İvanı rahatsız etmeye nasıl cürret ettiniz? Sizin o 10 gerizekalı yöneticiniz bile o adamı kışkırtmamak için bütün Kıtalarda ki işlerini Mavi Ejderha Klanına verdiler. Siz buna rağmen nasıl olurda İvanı kışkırtmaya cürret edersiniz. Aptallar! Salaklar!!! Sizi orospu çocukları. Bir halttan haberiniz yok. İvanı küçümsediniz. Onun o psikopat oğlu Alex'i küçümsediniz. Şimdi kapımıza öyle bir canavar getirdiniz ki bu kıtayı artık ben bile kurtaramam. DERHAL GİDİN VE O AŞAĞILIK PAPALARINIZA DURUMU HABER VERİN. DUA EDİN ONLAR İVANI SAKİNLEŞTİRE BİLSİN AKSİ TAKTİRDE İVANIN NEDEN KORKUNÇ ÜNVANINI ALDIĞINI BÜTÜN KİLİSENİZ GÖRECEKTİR.!!! DERHAL DEFOLUN. AYRICA RUDİ'NİN İSTEKLERİNİ DERHAL KARŞILAYACAKSINIZ. İVAN O BOKTAN KİLİSENİZİ YERLE BİR EDERKEN O İKİ ÇOCUĞUN ORDA OLMASINI İSTEMİYORUM!!!'
İki müfettiş korkarak bir anda odadan fırladılar. Bu sıra da oda da bulunan Sümer Klanı kıdemlileri ve Klan Lideri ne diyeceğini bilemez haldeydi. Rudi ve Henry gerçek durumun farkında değillerdi fakat Sümer Klanında ki herkes Mavi Ejderha Klanı'nın durumunu ve mevcut gücünü açıkça biliyordu.
Rudi okuduğu kitaba içinden küfürler ederken neredeyse öğrendiği herşeyin yanlış olmasına lanet etti. Ciltler dolusu kitap okumasına rağmen sadece içinden 2 sayfa doğru olarak yazılmıştı. Bu sayfalarda da Muallimin yeri ve güçlü klan isimleri vardı. Rudi bir anda tekrar eski bilgisizliğine döndüğünü hissetti.
Muallim sanki öfke nöbeti sürüyor gibi sağa sola küfürler savuruyor ve herkesi bir iş ile ilgilenmesi için görevlendiriyordu. Saniyeler içinde oda hakaretlerle kovulan kıdemlilerden arındığında oda da sadece 4 kişi kalmıştı.
Klan Lideri bütün saygısıyla Muallime seslendi.
'Yüce Klan Liderim. Bu durum bizim başa çıkabileceğimizden biraz daha fazla. Müsaade ederseniz biz yardım isteyelim.'
Muallim oğlunu azarlar şekilde konuştu,
'Kimden yardım isteyeceğiz ? Mavi Ejderha Klanı bizim klanımızla aynı zamanlarda kurulmuş bir klan. Benim gençlik dönemimde ve klanımın henüz adı duyulmamışken bile Mavi Ejderha Klanı bir kaç kıtaya nam salmış çok güçlü ve etkili bir klandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...