Yıldız Canavar Dağı 1

6.4K 596 22
                                    

Rudi 2.Generale bakıp ,

'Gidelim.'

2.General telaşla konuştu.

'Ama hazırlıklar yapmam gerekiyor'

'Ne hazırlığı ?'

'Yol için ihtiyacımız olan yiyecekler ve yanımıza almamız gereken koruma birlikleri vs.'

'Gerek yok akşama orada oluruz!'

'Lordum Yıldız Canavar Dağı ile aramızdaki mesafe 3 gün sürüyor. Akşama orada olmamız imkansız!'

'Emirlerimi mi sorguluyorsun 2.General?'

'Hayır... Hayır,'

'O zaman beni takip et.'

Rudi ok gibi sarayın kapısından çıktı ve Taş Canavarlarının bulunduğu alana doğru son sürat hareket etti.

2.General ona yetişmekte zorlanıyordu. Rudi'nin hızı ondan çok daha fazlaydı.

Bir kaç dakika sonra Rudi Taş Canavarlarının tutulduğu alana geldi ve zihninden emir verdi.

Emri vermesiyle birlikte 500 Taş Canavarı gruptan ayrılarak bir noktada kümelenmeye başladı.

Rudi Taş Canavarlarının birsinin üzerine zıpladı ve 2.General onu takip etti.

Rudi zihninden tekrar emir verdi,

'SON SÜRAT YILDIZ CANAVAR DAĞINA GİDİYORUZ'

Taş canavarları emri almasıyla birlikte ileriye doğru bir ok gibi atıldı.

Bu boyutlarda yaratıkların bu denli hızlı olabileceği hiç kimsenin aklına gelmezdi herkes onlara aşırı derecede hantal varlıklarmış gibi bakıyordu ve kimse hızlarını denemeyi düşünmemişti bile. Rudi ise onların gerçekte ne kadar güçlü olduğunu gayet iyi biliyordu. Hızları şuan ki seviyelerinden geliyordu ve şuan hepsi Bilge Alemindeydi.

Şuan saat sabahın 12. olmuştu ve muhtemelen yol 8 saat sürecekti.

Rudi bu süre boyunca boş boş oturmanın anlamsız olduğunu düşündü ve meditasyon yapmak için bağdaş kurdu.

Bir hapı çantasından çıkarttı ve 2.Generale uzattı.

'Yolumuz uzun. Bu hapı al ve meditasyon yap.'

2.General hapın içeriğiyle alakalı hiç şüpheye düşmedi. Rudi'nin onu öldürmek için böyle yollara ihtiyaç duymayacağını çok iyi biliyordu bu yüzden hapı aldı ve bağdaş kurduktan sonra ağzına atıp gözlerini kapattı.

Bir savaşçı olsada meditasyon yapmak onun için faydalıydı özellikle böyle uzun yolculuklarda can sıkıntısını geçirmenin en iyi yolu olarak bilinirdi.

Hap 2.Generalin boğazından kayarak indi ve miğdesine düştü. Tam o anda 2.Generalin Meridyenleri geçiçi olarak 2 kat genişledi ve otomatik olarak Yıldız Enerjisini bedenine çekmeye başladı.

2.Generalin yüzünde şaşkın ifade oluştu. Dehşete düşmüştü böyle bir etki için en azından 7.Seviye hap gerekirdi ve 7.Seviye hap milyonlarca altın ederdi.

Rudi sadece zaman geçsin diye eğitim yapmasını istemişti ve hapıda bunun için vermişti. Asla böyle yüksek nitelikli bir hapı alacağını düşünmemişti.

Rudi gibi eğitim yapmayan herkesin ortak problemi Yıldız Enerjisini bedenine çekerken saflaştırmaya çalışmaktı. Bu süreç çok verimli olsa da temelini bilmeyen kişiler için uzun zaman alıyordu bu yüzden de savaşçılar antrenman yapmayı tercih ederdi.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin