Kan Kralı Floyd 2

6.1K 630 76
                                    


Yaratık başını hafifçe kaldırınca Rudi ile gözleri birleşti. Rudi yaratığın gözlerine baktığında sanki dipsiz bir kuyuya bakıyor gibi hissetmişti. Düşmanın bedeninden hiç bir duygu hissetmiyordu sadece salt öldürme isteği ile oluşmuş ve mutasyona uğramış akıl almaz bir yaratıkdı.

Rudi daha önce benzer yaratıklarla savaşmıştı ama ruhunun derinliklerinde bu savaşın daha öncekilerle bir olmayacağını hissediyordu.

Önce arada ki farkı görmeliydi . Antik Mezarda savaştığı yaratıklar ile şuan ki yaratık arasında ki fark çok büyüktü ve Rudi iyi biliyordu ki bu tür yaratıklar güçlendikçe farklı özel yetenekler kazanıyordu.

Rudi ikiz kılıçlarını sırtına yerleştirirken yayını hızlıca çekti ve teredüt etemeden ilk oku fırlattı.

Ok havayı yararak ilerlerken Yaratık bir adım bile kımıldamamıştı.

Ok süraatle bedenine çarptığında sanki yüksek duvara çarpan dalgalar gibi param parça olmuş ve dört bir yana yayılmışmtı.

Rudi bu görüntüye şaşırmamıştı zaten bilerek böylesi zayıf bir ok göndermişti.

Bir savaşta en önemli olan şey rakibinin onun en zayıf gücüne bile ne kadar dirençli olduğunu ölçmekti ve Rudi en zayıf okunun hiç bir işe yaramadığını anladı.

Yayın kirişini hızlıca çekerken 5 haleli rüzgar yayı bir anda kirişte belirdi.

Rudi dikkalice nişan aldıktan sonra yayını fırlattı fakat daha nefesini bırakmadan yayını tekrar çekti ve bir Alev oku oluşturdu. Alev Okunu Ateş Yüzüğü ile güçlendirerek hızlıca fırlattı ve tekrar kirişi çekti.

İlk ok hedefe yaklaşırken Rudi 3.okunuda ardından gönderdi.

Yaydan çıkan ok Rudi'nin parmaklarından ayrılmasıyla muazzam bir hızla ilerledi.

Okun etrafında yanan siyah alevler ve üzerinde dalgalanan kahverengi toprak her saniye daha da şiddetleniyordu.

Bu Rudi'nin toprak,ateş ve karanlık elementlerini birleştirerek oluşturduğu en güçlü ok saldırısıydı.

Önden attığı oklarla birlikte hepsi tek bir noktaya sabitlenmişti o da yaratığın ğöğsünün tam ortasıydı.

İlk ok yaratığa temas ettiği anda param parça oldu fakat tam ortada ufak bir çatlak açtı.

İkinci ok aynı noktaya güçlü şekilde çarptığında ok etrafa yayıldı ve alevler yaratığın bedenini tamamen kapladı.

Göğsünde ki çatlak biraz daha büyümüştü.

3.Ok hemen ardından göğsüne temas ettiğinde göğsünü koruyan zırh kırıldı ve okun gücü tamamen yaratığın bedenine yayıldı.

Rudi okların işe yaradığını görünce umutlanmıştı lakin yaratıkta en ufak bir hareket bile yoktu.

Rudi gözlerine baktığında hissetiği şeyi tekrar hatırladı ve Floyd'un değişiminden sonra aklını tamamen kaybettiğini onayladı.

Rudi yaratığın ölmesini bekliyordu lakin beklemediği bir şey oldu ve yaratık elini göğsüne götürerek saplı duran ve bedene işleyen oku sertçe çekti ve basit bir şeymiş gibi ellerinden bıraktı.

Rudi ile tekrar gözleri birleştiğinde sadece bir saniye sürmüştü ve yaratık hızla Rudi'nin üzerine saldırıya geçti.

Rudi yaratığın hızı karşısında afallanmıştı az önce yaptığı denemeyle bedeninin aşırı derecede sağlam olduğunu anlamıştı lakin bu saldırırnın hiç bir görünür zarar vermemesinide kabullenemiyordu.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin