4 Element kalkanı yağan oklara daha fazla dayanamadı ve parçalandı, 4 element Kalkanı'nın parçalanmasıyla birlikte Rudi eskisinden onlarca kat daha hızlı ve güçlü gelen okları engellemeye başladı.
2 Saat boyunca sürekli güçlenenen ve yoğunlaşan okları bloke etmiş ve kendisini korumuştu. Oklar artık bir çizgin halinde geliyordu ve bazen aynı noktadan 10 farklı ok Rudi'nin bedenine yaklaşıyordu.
Rudi tekrar gücünü tüketmişti fakat bu sefer Oklarda sona vermişti. Rudi ilk defa çevresine bakabildi ve etrafta diz boyuna kadar çıkan yüzbinlerce oku farketti.
Dikdörtgen odanın içinde bir ok dağı oluşmuştu ve hepsi ortadan ikiye bölünmüş haldeydi.
Sütun okları yararak ortaya çıktı ve odaya girdiği andan beri bir adım bile kımıldayamamış olan Rudi'nin tam önünde durdu.
'Kibirli olma Mezar Avcısı, geçtiğin test sadece basit bir elemeden fazlası değildi.'
Rudi zaten sınırlarını aşırı derecede zorlamıştı ve maksimum seviye ye erişmişti. Antik Mezarın bu kadar zor olabileceğini asla düşünmüyordu eğer bu kadar zor olduğunu bilseydi asla Büyücü Mücevherleri'nin hayalini bile kurmazdı.
'2.Testi mi geçtin bu yüzden ödülünü al.'
Rudi tekrar elini sunağın üstündeki oyuğa soktu ve bir süre içinde dolaştırdıktan sonra bir taş tuttu. Taşı kavradı ve çekti.
Rudi avuçlarının içine baktığında elindekinin ne olduğuna anlam veremez bir ifadeyle bakıyordu.
'Bu lanet şeyde ne!'
İnce bir taş parçasından başka bir şeye benzemiyordu hatta taş kadar dayanıklı bir odun demek daha doğru olurdu.
Bir parmak boyu uzunluğunda ve parmak kalınlığındaydı. Herhangi bir kullanım alanı yokmuş gibi görünüyordu ve sadece üzerinde ufak bir delik vardı.
'Büyük Baba bu şeyde ne ?'
Wor cisimleşti ve Rudi'nin önünde durdu. Gözler Rudi'nin elindeki taşa benzeyen odun parçasını inceliyordu.
'Bu Balsa Ağacından yapılmış bir fülüt. Böyle bir şeyi bu kadar güçsüz bir mezar da görebileceğimi düşünmezdim.'
Rudi iyi bir şey elde ettiğini düşünerek sevinmişti,
'Bu fülüt ne işe yarıyor?'
'Bu fülüt en sağlam ağaç olan Balsa ağacından yapılmıştır ve sadece Karanlık Güçlere ibadet eden kişiler bu fülütü yapabilme gücüne sahip olabilir. Bu Fülüt Ölüleri çağırmak için kullanılır.'
' Ölüleri mi çağırıyor ?'
'Evet ölüleri çağırıyor fakat ölüleri çağırmak doğal bir işlem değildir ve doğa ile bir bütün olmayanlar bunu doğru şekilde yapamazlar bu yüzden de aracı kullanırlar ve bu fülüt o aracılardan birisi. Çağırılan ölüler ilk testte dövüştüğün yaratıklara benzer. Hemen hemen hepsi mutasyona uğramıştır ve benliklerini tamamen yitirmişlerdir. Bu fülüt sadece yılda bir defa kullanılır ve 1.000 Mutantlık bir ordu ve bu orduya komuta eden bir subay çağırır. Her ne kadar ölüler zeki olmasa da fülüte sahip olan kişi direkt olarak subayı kontrol edebilir ve subayı kontrol eden dolaylı olarak orduyu da kontrol eder.
İlk testte öldürdüğün yaratıkların gücü 6.Seviye Kök Yıldız Alemindeydi ve öldürdüğün subay 9.Seviye Kök Yıldız Aleminde bir savaşçıydı fakat üstüne yapılmış modifiyeler sayesinde 1.Seviye Bilge Yıldız Alemi'nin gücüne sahipti. Eğer onu sürekli oklarla taciz altında tutmasaydın muhtemelen seni öldürmüş olacaktı.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...