Yaşlı Adam Rudi'e kötü bir ifadeyle bakıyordu ve her an saldırmaya hazırdı fakat o saldırmadan önce Rudi bir parmağını ona çevirdi ve sanki bir yeri göstermek istiyormuş gibi,
'Orada '
Yaşlı Adam Rudi'nin ne demek istediğini anlamamıştı fakat arkadaşı olan Yaşlı Adamdan bahsettiğini düşünerek bir anlığına başını Rudi'nin gösterdiği yöne çevirmişti,
' Ateş Mermisi'
Rudi Yaşlı Adamı çok alçakta bir tuzağa düşürmüştü ve saliseler içinde yaşlı adamın bedeni Ateş Yüzüğü'nün gücüyle oraya çıkan 5 tane Ateş Mermisi tarafından delinmişti.
Yaşlı Adam kandırıldığını anladığında çokten ölümün kıyısına ulaşmıştı bile,
'Sen beni kandırdın!'
Rudi Antik Mezarın Giriş kapısından atladı ve adamın yanına yürüdü, Son nefesini vermek üzere olan yaşlı adama.
'Beni hafife aldın ve karşında ben varken başını başka yöne çevirdin ayrıca düşman gördüğün birisinin sana bir yeri işaret göstermesine nasıl inanabildin. Ölümün için beni değil kendi aptallığını suçla.'
Rudi her ne kadar sinsice bir yöntem kullanarak çocuk kandırır gibi binlerce yaşında ki bir adamı kandırmış olsa da bu dünya da kazananı yöntemler değil sonuç belirlerdi ve Rudi kazanmıştı.
Yaşlı Adamın çantasını aldı ve içini kurcaladı içinden bir kese Siyah Altın çıktı ve 1.000 Siyah Altını Ejderha Pençesi Depolama Yüzüğüne koydu ve Siyah Alevleri kullanarak adamın bedenini de bir önceki gibi yaktı .
Bu seferki mücadele çok kısa sürmüştü. Bu Yaşlı Adamda 3.Seviye Bilge Yıldız Alemindeydi ve bu iki kişi eğer bir arada uyumlu çalışırsalar Antik Mezardan çıkacak olanları rahatlıkla öldürebilirlerdi fakat beklemedikleri bir şey ile karşılaştılar ve öldüler.
Rudi Antik Mezarın girişinde oturdu ve ,
'Neden bu iki Yaşlı Adam birbirlerinden ayrıydılar?'
Rudi bunu düşünmeden edemiyordu. Bu iki kişi güçlü savaşçılardı ve büyücü olan birisi dışında hemen hemen herkesi rahatlıkla yenebilirlerdi fakat onlar bir arada durmamışlardı.
Bir arada durmadıkları için zayıflamışlardı ve ölmüşlerdi.
'Hufff gerçekten çok zordu.'
'Evet çok zordu.'
'En azından 2.Teste girebiliriz demiştim ama sadece 1.Testte bu kadar zorlanıyorsak 2.Testte kesinlikle ölürdük.'
'Aynen Tpyhon çıkmakla doğru kararı verdik.'
Rudi grubunun sağ salim çıktığını duyduğunda çok sevinmişti .Antik Mezarlığın Giriş kapısının üzerinden atladı ve Rob,Kai,Typhon ve Zor'nin önüne indi.
'Heyy, Hepinizin iyi olmasına sevindim.'
Rob ve Kai Rudi'i görünce gülümsediler ve,
'3.Kardeş Seni gördüğüme çok sevindim.'
'Evet 3.Kardeş , Mezara Tek başına girdiğin için çok endişelenmiştik.'
Rudi iki kardeşine gülümsedi ve,
'Rudi iyi olmana sevindim.'
Zor utangaç bir ifadeyle konuşabilmişti.
'Ben senin zarar görmeden çıkacağına inanıyordum zaten. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...