Antik Mezar 1

7.7K 628 18
                                    


Gökyüzünü delen ve Bulutların içinden devam eden binlerce kilometre yükseklikteki bir dağın ucunda. İki Yıldız Canavarı ölümüne bir savaşa tutuşmuştu. Savaş o kadar şiddetli geçiyordu ki dağın zirvesinden kayalar kopuyor birer meteor gibi gibi yer yüzüne yağıyordu. 

Altın Kartal bir ışık gibi hareket etti ve rakibi olan Gümüş Sırtlı Kartalın başını gövdesinden ayırdı, o şüphesizki o gök yüzündeki en kudretli Yıldız Canavarıydı.

...


Ova  bir toz bulutu ve sayısız at nalı sesi ile dolup taşıyordu. Yıldız atları üstlerinde taşıdığı uzmanları bir an önce Antik Mezarın girişine götürmek için yarışıyordu. 

Rudi ve arkadaşları ise bu kalabalığın arasında akıntıya kapılmış birer odun parçası gibi sürükleniyordu. Harita onların elinde bir kağıt parçasından daha fazla işe yaramamıştı.

Bir kaç saat süren yolculuğun ardından grup yavaşlamaya başladı ve ardından durdu. Ön taraftakilerden başlamak üzere herkes atlarından aşağıya indi ve Antik Mezarlığın girişine doğru yürüdüler.

Grup bir anda durdu ve bir ses yankılandı,

'Mezar Avcıları

Sizlere bir kaç bilgi vermek istiyorum , 

Öncelikle Antik Mezar kayıtlarına göre mezarın içinde her güç sınıfına uygun testler yapılacaktır ve bu testleri yapacak olan kişi Antik Mezarın içinde yatan kişidir. Testlerden geçtiğiniz sürece belli ödüller sizi bekliyor olacak fakat geçemezseniz sizi sadece ölüm bekliyor olacak.

Girişte 10 farklı kapı buluyor ve bu kapıların her birisi sadece belirtilen güçte olan kişileri içeri kabul eder. '

Ses bir anda kesildi ve kalabalıktan bir uğultu koptu.

Rudi ise tamamen farklı bir konu üzerine düşünüyordu, 'Neden birisi açıklama yapma ihtiyacı duydu ki ? Önce Harita şimdide Antik Mezarı nasıl fetih edeceğimize dair açıklama. Bunların hepsi çok garip.'

Antik Mezarın kapılarından sayısız uzmana geçmeye başladı ve Rudi Antik Mezara geldiğinde dün uyurken yaşadığı Alem atlamanın aslında hiç de sevinilmeyecek bir şey olduğunu anladı.

'Ben Kök alemindeyim yani sizlerden ayrı girmek zorundayım.'

Rob,Kai,Typhon ve Zoe Rudi'nin kelimeleriyle birlikte paniklediler. Rudi grubun en güçlüsüydü ve aşırı derecede zekiydi. Bunların hepsi grubun başarılı olmasını hatta sağ kalmasını sağlayacak etkenlerdi ve şimdi onlar bu etkilerden mahrum kalmıştı.

Her ne kadar itiraz etmek isteselerde yapabilecekleri hiç bir şey yoktu,

'Tamam ama dikkatli olacağına söz ver,'

Zoe endişesini gizleyememişti ve neredeyse ağlayacak kadar üzgündü,

'Endişelenmenize gerek yok bana bir şey olmayacak asıl siz kendinize dikkat edin ve unutmayın burada garip şeyler oluyor. Asla birbirinizden ayrılmayın.'

Rudi kelimelerini bitirdikten sonra Kök kapısından içeriye girdi ve zifiri bir karanlık onu karşıladı. Antik Mezar bir mezardan çok labirente benziyordu, genişliği 50 KM kareydi ve Mezarın Sahibi'nin nerede olduğu tamamen belirsizdi.

Rudi 10 dakika kadar karanlıkta yürüdü ve bir odaya çıktı,

Oda'nın dizaynı daha önce hiç görmediği bir şekildeydi ve bir çok şekil duvarları süslüyodu, Oda'nın tam ortasında bir sütün vardı ve sütü'nun üzerinde bazı kelimeler yazıyordu,

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin