İntikam

6.4K 615 15
                                    


Rudi kucağındaki kardeşinin yüzüne bakarak ormanın derinliklerine ilerliyordu. Göz yaşları Ela'nın küçük yüzüne değiyor ve akıyordu. Rudi'nin içini parçalayan şey ise Ela'nın ağzından süzülen kandı. 


Rudi 10 dakika ormanın içerisinde ilerledi ve Wor'un başında beklediği bir büyü çemberinin önüne Ela'nın cansız bedenini şefkatle ve özenle bıraktı. Ardından büyü çemberinin merkezinden çıkıp yanında durdu.

'Büyük baba lütfen onu geri getir.'

'Bu zor ve uzun bir işlemdir. 2 saat boyunca hiç bir şeyin konstarasyonumu dağıtmaması gerekiyor.'

Wor sözlerini bitirdikten sonra etrafını 6 renkli element kalkanıyla çevirdi ve kendisini dünyadan izole etti.

Rudi gözlerini sildi ve şehre yöneldi.

Şehir yolunda Rudi zihninden Wor'un oluşturduğu Ağaç ve Taş ordusuna emir verdi ve onları şehrin doğusuna çağırdı.

Ordu Rudi'nin emriyle harekete geçti ve kubeyi korumayı bırakıp şehrin doğusuna gittiler.

Rudi yıkık duvardan girdi ve 

Mina Rudi'i gördüğünde ayağa kalktı ve Rudi'e sarılıp.

'Ühüüü ÜHÜÜÜÜÜ'

Rudi annesine sarıldı ve bir süre bu şekilde kaldılar ardından Rudi Annesini kolarından tutarak biraz geriye itti.

Mina Rudi'nin onu geriye itmesine şaşırmıştı.

'Bunu kim yaptı ?'

Mina ağladığı için konuşamıyordu Korn Rudi'e baktı ve,

'Prens Zao ve Başbakan Bei ?'

'Baba, Anne,Amca benimle gelin. Bunu yapanlara bedelini ödeceğiz!'

'Ordunun toplanması 1 hafta sürer. '

Rudi sert bir tonda,

'Benim ordum var. Gidelim'

Bart ayağa kalktı ve Rudi'e baktı.

'Ben hazırım gidelim.'

Korn ve Mina'nın gözlerindeki intikam ateşi onayladıklarını söylüyordu.

Rudi Ejderha düdüğünü çıkartıp üfledi bir kaç dakika sonra Lord sarayın kırık duvarına geldi ve başını duvara paralel bir şekilde uzattı. 

Lord Rudi'nin kederini anlayabiliyordu bu yüzden de bir şey sorma ihtiyacı duymamıştı.

Rudi Lordun başına çıktı ve,

'Gelin'

Bart,Korn ve Mina Lordun başının üzerine çıktılar ve Lord saraydan ayrıldı . 

Rudi Lord'a

'Şehrin doğusuna gidiyoruz.'

Lord yönünü doğuyla çevirdi ve bir kaç saniye içinde doğu bölgesine ulaştılar.

Korn ve Bart'ın ağzı açık bir şekilde yerdeki büyük canavar ordusuna bakıyordu. Sayıları çok fazlaydı ve hepsi güçlü görünüyordu.

'Lord onlarla aynı hızda hareket et. Krallığa gidiyoruz.'

Rudi Lord'a emir vermesiyle birlikte zihninden orduya emir verdi.

Ordu toz bulutu kaldırarak son sürat harekete geçti ve Lord gökyüzünden eşit hızda onları izliyordu.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin