Ordu Ormanda sürekli Yıldız Canavarlarını azladığı için sürekli olarak Yıldız Canavarı Çekirdeği elde ediyordu ve askerler bu çekirdekleri satmak için bir kuruluşa ihtiyaç duyuyordu.
Yıldız Çekirdekleri pahalı olduğu içinde çok az işletme bu işe girebilirdi ve bende bolca sermaye vardı.
Tezgahımız kısa sürede Askerler tarafından rabet gördü çünkü ben dürüst iş yapıyordum ve en iyi fiyatı veriyordum. Sadece 3 Ay içinde sermayemi 4 e katlamıştım fakat ortağım olduğu için yarısını ortağıma verdim.
Yıllar geçtikçe işler sürekli olarak arttı. Yıldız Çekirdeklerini alıyordum ve toplu olarak İmparatorluk Tüccarlarına satıyordum. Bu Tüccarlarda Yıldız Çekirdeklerini götürüyor ve İmparatorluklara satıyordu. Bu şekilde tam 2 Yıl Boyunca ticaret yaptım ve Söz verdiğimden daha fazla Altın Topladım. 15.000 Siyah Altını topladığımda Klanıma döndüm ve Babama teslim ettim. Babam o kadar memnun olmuştuki. İlk isteğim olan Ares Büyücülük Okuluna gitmemi bile kabul etmişti.
Aslında Klanımızda çok güçlü büyücüler vardı fakat benimle arkadaş olabilecek tek bir arkadaşım bile yoktu. Ares Büyücülük Okuluna geldiğimde sınavlara girdim ve geçtim. Ardından sizlerle tanıştım ve gerçekten sizlerle tanıştığıma çok memnunum.'
Rob kendi hikayesini elinden geldiğince anlatmıştı
'Sanırım benimde size karşı dürüst olmam gerekiyor.'
'2.Kardeş bizden bir şey mi saklıyordun ?'
'Hayır 3.Kardeş. Sadece bende size Ailemden bahsetmek istiyorum.'
Rudi ve Rob, Kai'i dinlemeye başladılar.
'Ben Moon Klanının ve Ay İmparatorluğu'nun 4. Prensiyim bunu zaten biliyorsunuz. Klanım yaklaşık 500.000 Yıl önce Kurulmuş bir Klan ve Ailemin en önem verdiği şey Klandır. Ay İmparatorluğu Klan için ikinci plandadır ve Moon Klanındaki bir Kıdemli bile Ay İmparatorluğunda ki bir Generalden onlarca kat daha üstündür.
Bende 1.Kardeş gibi Ares Büyücülük Okuluna gelmeden önce babamla pazarlık yaptım. Ben hayatımı özgürce ve dilediğim gibi yaşamak istiyordum fakat Klanın belli kuralları vardı ve bir çok prosedür söz konusuydu.
Moon Klanı öncelikle Abimleri ardından beni doğumdan hemen sonra 1.Kardeşin yaşadığı gibi eğitime soktu ve öğrenilmesi gereken herşeyi öğretti. Benim Klanımda önemli olan şey güçtür. Eğer Güçlüysen herşeyi almaya söz hakkın olur fakat güçsüzsen sadece söyleneni yapmak zorundasındır.
Moon Klanında Abimler çok acı vericisi süreçlerden geçtiler ve bunu ben yaşamayım ve sevgiyle büyüyüm diye sürekli bana karşı iyi oldular. Babam ise her zaman katı ve sertti. 6 yaşına geldiğimde beni teste soktular ve büyücü olacağımı öğrendiklerinde iş benim için çok daha zor olmaya başladı.
Büyücüler normalden kat ve kat daha fazla eğitim yapmalıydı ve gelişmeliydi bense sadece eylenmek ve güzel zaman geçirmek istiyordum.
Bir gün İmparatorluk Sarayında babamın huzuruna çıktım ve babama,
''Ben bir gün güçleneceğim ve benim için ayarladığın evliliğini bozacağım. O gün istediğim gibi özgür bir hayat yaşayacağım.'' dedim.
Henüz sadece 6 yaşındaydım bu yüzden babam beni ciddiye almadı fakat güçlenmemi istediği için bana herhangi bir şey söylemedi sadece gülümsedi. Bana ilk defa o zaman gülümsemişti,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...