Rudi'nin titrek sesi Rob'a ulaştığında gözleri büyüdü. Arkasını dönmeden önce bir kaç saniye geçmiş yaşantısından binlerce anı aklından geçti.
Yıllardır tanıdık bir yüz görmemişti. Herkesi o kadar özlemişti ki heyecandan elleri titriyordu. Başını yavaşça çevirirken Rudi'nin gözleriyle gözleri kesişti. İkiside bir süre ne diyeceğini bilemeden birbirine baktıktan sonra bir anda flaşh çakar gibi hareketlendiler ve birbirlerine sarıldılar. Yıllardır süren özlem ve bunca süre birbirlerinden haber alamamış olmaları akıllarının bir köşesinde her zaman karderşlerinin başına ne geldiği sorusunu tutmuştu şimdiyse iki kardeş yıllar sonra sağ salim birbirini tekrar bulmuştu.
Onların bu samimi halini görenler tamamen şok içerisindeydi. Leonard neler olduğunu anlamaya çalışırken uzaktan onları izleyen Yasef,Henry ve diğer kıdemliler durumu kavramakta zorlanıyordu.
Rob ve Rudi uzun süre birbirlerine sarıldıktan sonra Rob Rudi'nin iki kolunu tutarak biraz geriye itti ve dikkatlice inceledi.
'3.Kardeş hiç değişmemişsin. Hala çok güçlü görünüyorsun.'
'Sen çok değişmişsin 1.Kardeş. Boyun daha da uzamış ve çok fazla güçlenmişsin. Seni tanıyamadığıma inanamıyorum.'
'Hahahaha. Konuşacak çok şeyimiz var, seni yıllardır görmüyorum hadi gidelim de bana başından geçenleri anlat.'
'Tamam 1.Kardeş fakat önce şu gergin ortamı bir sonlandıralım. '
Rob ve Rudi aynı anda arkalarını döndü ve,
'Hepiniz yerlerinize dönün.'
'Emredersiniz Baş Komutanım.'
'Henry 1.Kardeşimin ailesine benim çadırıma kadar eşlik et.'
'Emredersiniz Efendim.'
Rudi kendi tarafında ki durumla ilgilendiğinde Rob babasının yanına gitti ve durumu anlatmaya başladı.
'Baba o sana daha önce bahsettiğim 3.Kardeşim, Yıllardır birbirimizi görmedik . Kader bizi bu şekilde bir araya getirdi ne büyük şans. Dilersen sende bizimle gel ve Anastasia ile Katarina'ı gör.'
'Geri dönsem daha iyi olacak. Benim varlığım senin huzurunu bozabilir.'
'Artık birbirimizi eskisinden daha iyi anladığımızı hissediyorum baba. Durum böyleyken senin yanımda olman beni sadece daha mutlu edecektir. Lütfen benimle birlikte gel ve Gelininle torununu gör.'
'Madem bu kadar ısrar ediyorsun geleyim bari.'
Gökyüzünde duran herkes tekrar toprağa temas ettiğinde Rudi heyecanla 1.Kardeşinin yanına geldi. Ardından tam arkasında duran Leonard'ın gözlerinin içine baktı ve az önceki düşmanlığı bir kenara atarak bütün saygısıyla eğildi,
'Biraz önce ki yanlış anlaşılmadan dolayı özür dilerim Leonard Amca. Lütfen beni mazur görün.'
Leonard böyle samimi bir selamlama beklemiyordu. Biraz şaşırmış olsa da üzerinde ki Mavi Ejderha Klan Reisi ünvanının gittiğini hissetti. Bu durum onu anlaşılmaz şekilde mutlu ederken ilk defa Leonard olmanın faydalarını ve samimiyetini görüyordu.
Yıllarca ismini anma cesaretini gösterebilecek sadece 2 kişi olmuştu. Bu kişilerde Asıl Klanın reisi ve onun oğlundan başkası değildi. Kendi eşleri ve kardeşi bile kendisine Klan Reisi olarak hitap eder ve ona göre davranırdı. Neredeyse unutmaya başladığı ismini bir defa daha duyduğunda gizlenmiş duyguları ortaya çıktı ve Leonard olarak tanınmanın tadını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...