Rudi karşısında duran ihtiyar adama saygı ve hürmetle bakıyordu. Ustasıyla birlikte bazı maceralar yaşamıştı ve en az onun kadar Ustasına saygı duyuyordu. Bu iki sebep onu sevmesi için yeterliydi.
Başını saygıyla eğerek söylediği sözlere ve kendisine verdiği sınırsız krediye teşekkür etti. Sümer Klanından istediği herşeyi talep edebilecek olması şüphesiz planlarında büyük bir sıçrama yaratacaktı. Güç olarak Muallimden daha güçlü değildi fakat mevcut gücü bir çok sorunu kendi başına aşmasına yetecek kadar fazlaydı. Fakat herşeyi güç kullanarak çözmeye çalışırsa arzu etmediği sayısız ölüm meydana gelirdi ve Rudi'nin viCdanı bu tarz katliamlara asla izin vermeyecek kadar narindi. Sümer Klanı'nın muazzam bir etkisi vardı özellikle Aydınlık Kilisesi üzerinde ki etkisi tartışmasız büyüktü ve Rudi bu fırsatı kullanarak aklının bir köşesinde sürekli taze duran ve canını acıtan 2.Kardeşinin esir oluşunu ve Zoe'nin köleliğini sonlandırabilirdi.
Fakat Rudi kendisini direkt olarak isteklerini sıralayacak kadar rahat göremiyordu bu yüzden ortamın biraz daha rahatlaması ve gerginliğin daha azalması için asıl konuya yol açacak bir kaç soru sormaya ve böylece istediği şeyleri almak için uygun ortam hazırlamaya karar verdi.
'Kıdemli Usta Muallim. Sizin 1 Milyon Yaşında olduğunuzu biliyorum fakat görünüşünüz neden değişmedi bunu merak ediyorum.'
'Ben yaşlı bir adamım ve yaşlı adamlar da benim gibi yaşlı görünmelidir. Gençlik tutkusu benim yüzbinlerce yıl önce kaybettiği bir şey bu yüzden bedenimin 30 yaşlarında görünmesini pek uygun görmüyorum sonuçta benim soyumdan gelen 1.000 nesil var . Fakat hepsinin arasında en üst alemlerde olan yine benim bu durumda nasıl olurda Torunlarımın yanında 30 yaşında görünebilirim. '
Rudi karşısında prensipli birisini gördüğüne sevinmişti. Ona ustası yüzünden yakınlaşsa da asıl önemli olan şey Muallimin karakteriydi.
'Çok bilge ve prensiplisiniz Kıdemli Usta. Bu genç sizden çok değerli bilgiler öğrendi.'
'Sende çok terbiyeli ve saygılı bir genç adamsın Rudi. Ustanın yüzünü her zaman güldürdüğüne eminim. Benim bilgeliğim benimle birlikte ölecek ve mevcut gücümde benimle birlikte toprak olacak. Gelişim Aleminde bir darboğaza ulaştım. Artık daha fazla yaşamak istemiyorum. Eğer bu dar boğazı geçmek için çaba harcarsam geçebilirim fakat o zaman bu alemden başka bir aleme çağrılırım. Ben artık ölmek ve bu uzun ve bitmez hayattan kurtulmak istiyorum. Usta Wor benim hayatımı kurtardı ve bana büyük bir soy ve servet verdi şimdi Genç Rudi söyle benden ne diliyorsun.
Eğer dağları yok etmemi istersen bu ihtiyar dağları yok edecektir. Eğer bu ihtiyara okyanuslara atla ve öl dersen bu ihtiyar okyanuslara atlayıp ölecektir. Bu hayat ustan tarafından kurtarıldı ve bu borç ödenmediği sürece bu can ustanın yani ondan sonra çırağının elinde bir araçtır.
Ne diliyorsan söylemekten bir an bile çekinme. Sümer Klanı senin dileğini yerine getirmek için Ejderhalara bile kafa tutacaktır.'
Rudi karşısında duran Muallimin sözleriyle titredi ve bedeninde sadakatin verdiği o yüksek gururu hissetti. Bu öyle bir sadakatti ki bir milyon yıl sonra bile solmamış hatta alevlenerek devam etmişti.
Rudi adı kadar iyi biliyordu ki Ustasının Muallime yaptığı iyilik onun için bahsetmeye değmeyecek kadar küçüktü. Öyle ki Rudi'nin zihnine Muallimden bahseden bir mesaj bırakırken küçük bir iyilik tabirini kullanmayı tercih etmişti fakat durum bundan tamamen farklıydı.
Rudi bir anda ellerinde beliren yeni gücü ve Sümer Klanı'nın engin noktaları etkiliyen muazzam limitlerini keşfetti. Bu güç alemlerin verdiği savaş gücü değildi. Bu güç Sümer Klan'ı isminin yüzbinlerce yıldır sarsılmaz bir kale gibi durduğu yerden güçlü insanların kalbine saldığı korku ve onların üstünde ki nüfusuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...