Rudi herşeyin kusursuz olduğunu düşünmüştü fakat ok beklediğinden daha zayıftı . Kaybedecek zaman yoktu tekrar geri çekilmeye devam etmesi gerektiğinin farkındaydı aksi taktirde Ağaç Lordu onu yakalar ve öldürürdü! Hazır yavaşlamışken mesafe daha fazla açılabilirdi.
Rudi tekrar geri çekildiğinde artık bu savaşın onun lehine döneceğini hissetmeye başladı.
Rudi tekrar yayın kirişini çekti ve rüzgar okunu parmaklarının arasında oluşturdu. Bu sırada yeni bir şey denemesi gerektiğini hissetmişti ve 'Cennetin Şifası' büyüsünü bedeninde kullandı.
Konsantrasyonunu sadece Rüzgar Okuna yönlendirebiliyordu yinede ufakta olsa şifanın olması savaşın uzamasını sağlardı.
Rudi oku hayal ettiği hale getirdiğinde biraz daha güçlü olması gerektiğini biliyordu ve ok parmaklarının arasından uçarak ayrıldı.
Delicesine bir hızla Ağaç Lordunun gövdesine ilerlemeye devam ediyordu ve hızı öncekinden 2 kat daha fazlaydı ve daha kontrollü hareket ediyordu. Gücü okun uçarken çıkarttığı sesten anlaşılıyordu. Ağaç Lordu tekrar kılıcını kaldırdığında ok kılıca çarptı ve kılıç saliseler içinde ortasından yarılarak ikiye ayrıldı. Okun kuvveti azalmış olsada gücü yerindeydi. Ok Ağaç Lordu'nun bedenine girdiğinde sanki suya giriyormuş gibi dokunmadan bir yarık açtı ve ağaç lordunun bedeninden hiç temas etmeden çıktı ok ormanın içine girdiğinde ardı ardına 21 ağaçın gövdesini deldi ve gücü bittiğinde sanki hiç var olmamış gibi yok oldu.
Wor herşeyi memnuniyetle izlemişti ve ilk defa Rudi'i alkışlamaya başladı.
*Şak**Şak**Şak**Şak**Şak*
'İşte benim çırağımdan da böyle olması beklenirdi. Sadece 2 günde işin temelini kavradın. '
Rudi gülümseyerek Wor'a baktı. Bedenine uyguladığı Cennetin Şifası büyüsünü tam konsantre olmuş şekilde uygularken konuşmaya başladı.
'Büyük Baba aslında yöntem çok basitmiş.'
Wor gülümsedi ve,'Yöntem basit olsa da kavraması çok zordur. Bunu 2 günde başarmış olman taktir edilecek bir şey.'
'Sırada ne var?'
'Şimdi temelini sağlamlaştırmak gerekiyor. Artık birden fazla rakiple karşılaşacaksın.'
Rudi kısa kılıçlarını çekti ve beklemeye başladı. Karşısında 2 Ağaç Lordu şekillendi ve Rudi gülümseyerek saldırıya geçti.
Kılıcının üzerinde Mavi buz rengi ışıklar saçarak parlıyordu ve 'Soğuk İklim' büyüsü kılıcın dört bir yanını sardı. Soğuk aşırı derecede şiddetliydi fakat Rudi soğuktan hiç etkilenmiyor gibi kontrol altında tutuyordu.
Ardı ardına onlarca saldırı yapmıştı ve eskisine kıyasla tam anlamıyla uzmanlaşmış gibi görünüyordu. Wor gülümeyerek Rudi'nin hareketlerini izliyor ve taktir ediyordu.
Rudi kılıcını Birinci Ağaç Lordu ile çarpıştırdığında bir gürültü koptu ve Rudi gücünü kullanarak Ağaç Lordunu geriye itti fakat diğer Lord hemen tepki göstererek Rudi'nin üzerine atıldı ve Rudi kendisini korumak için kısa kılıçlarını çapraz bir şekilde tuttu ve kılıç darbesini engelledi.
Sinsi bir gülüseme yüzünde oluştu ve Rudi yeni bir teknik denemek için ağırlığını sol elindeki kısa kılıca vererek sağ elini boşa çıkarttı. Bu sırada Ağaç Lordu hafiflemeye başlayan direnci kırmak için daha fazla baskı yaptı fakat Rudi kısa kılıcını bırakmıştı ve elini yumruk yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...