Kardeşler ve Zoe

7.9K 656 46
                                    


Uzun süren bir dayanıklılık dövüşü, Rudi'nin aleyhine olurdu ve kesinlikle kazanamazdı.

 Bu savaş kısa sürmeliydi.

Rudi aklından geçmiş eğitimlerini geçirdi ve artık saldırmakta biraz daha temkinli hale gelmiş olan Kurdu inceledi. Bedeninde çok fazla yara vardı fakat uzun zaman önce yaralar iyileşmişti. En büyük kusuru gözünün üstündeki yaradan dolayı oluşan gözündeki biraz körlüktü fakat çok fazla savaş tecrübesine sahipti ve öldürmek için tereddüt etmezdi. Ama eylenmek değil öldürmek istiyordu bunun anlamı da sadece hayati bölgeleri hedefleyecekti. O zaman bir açıklık yaratmak Rudi'nin faydasına olurdu ve Rudi bilerek bir açıklık yaratıp Kurdu öldürmesi gerektiği konusunda emin oldu ve planını ona göre yaptı. 

Önce kurda bir kaç defa sol tarafından saldırdı ve böylece Kurt sürekli sağ tarafa kaçma eylimin de oldu ve kendisini sağ taraftan saldırmaya konumladı. Rudi artık kurdu istediği pozisyona çekmişti ve sürekli olarak uzaktan Ateş mermileriyle kurdu taciz etmeye devam etti. Kurt artık sol taraftan gelen saldırılardan çekinir hale gelmişti çünkü ateş mermileri çok güçlüydü normalde böyle bir saldırı onu asla korkutmazdı, fakat saldırı o kadar hızlı ve deliciydi ki Kurdun arkasında ki kayalara giriyor ve hiç problem yaşamadan diğer taraftan çıkıyordu. Kurt ne kadar dayanıklı olsa da kolayca kayayı delen bir saldırı onu da delebilirdi.

Kurt zaten uzun tutmak istemediği savaşı bitirmek için daha da hırçın bir hal almıştı. Rudi en uygun anı buldu ve açık verdi. Sağ taraftan kurda tekrar bir saldırı gönderdi fakat sanki bir boşluğa düşmüş gibi göründü. Bu kurdun aradığı fırsattı ve Ateş mermisinden sıyrıldığı anda bir ok gibi ileriye atılıp Rudi'e saldırdı. Rudi en uygun ana kadar bekledi ve çoktan bir parmağını Kurdun hareket yönüne çevirmişti bile. Kurt saldırmaya o kadar odaklanmıştı ve bulduğu açığın kusursuz olduğuna o kadar inanmıştı ki adım adım gittiği tuzağı hiç fark etmemişti. 

Rudi sağ tarafa doğru düşüyor gibi görünüyordu ve Kurt sol tarafından onu parçalamak için hızla yaklaşıyordu. Rudi Kurdun adımlarını saydı ve her şey saliseler içince gerçekleşti.

Kurt Rudi'nin menziline girdikten sadece 3 adım sonra Ateş Mermisi tarafından öldürülmüştü. Rudi, Kurda baktı ve ilk defa ciddi bir savaşta öldürmenin tadını almıştı. Her ne kadar bu bir Yıldız Canavarı olsa da ölüm yine de ölümdü.

Kurdun başında 5 cm büyüklüğünde bir delik vardı ve bir tarafından bakınca diğer taraf rahatlıkla görünüyordu. Kurt yere düştü ve  öldü. 

Rudi hızla çevresine baktı az önce bir Kurt öldürmüştü ve Kurtlar sürüleriyle dolaşırdı.Etrafta başka bir Yıldız Canavarı olmadığına emin olduktan sonra hemen yerdeki kızın yanına koştu ve kızın yanında diz çöktü. Kız hala baygındı fakat Rudi onu bura da tedavi edemezdi. Kızı hemen kucağına aldı ve bütün gücünü kullanarak Okula doğru hareket etti.

Okulun avlusunda bir rüzgar esmiş gibiydi bir siyah gölge bir anda göründü ve yok oldu zaten bunu fark edecek hiç kimsede yoktu çünkü hala Turnuva devam ediyordu.

Saat 22.00 dı ve her şey 30 dakika önce başlamıştı. 

Rudi Yurda girdiğinde iki kişi salonda ayağa kalktı fakat Rudi kardeşlerine bakmadan hemen odaya çıktı ardından koşarak Rob ve Kai odaya çıktılar.

Rob ve Kai yerdeki kan lekelerini gördüklerinde akıllarına ilk gelen şey Rudi'nin yaralandığı olmuştu.

Rudi odasına girdi ve kıza baktı. Yüzü kan ve çamurla kaplıydı ve tanınmayacak haldeydi yine de Rudi bu kişi'nin Zoe İce olduğunu anlamakta zorlanmadı çünkü gözleri Rudi'nin aklından bir an olsun çıkmamıştı. 

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin