General Rudi 2

6.4K 629 20
                                    


Rudi tek hamlede zıpladı ve Lord'un başının üzerine kondu. Arthur ise Lord'un heybeti karşısında tutulmuştu. 

Muazzam güçlü Aurası etrafa yaymasa bile hissediliyordu. 7.Kıdemli Arthur 50 yaşını devirmiş uzun yıllardır Sır Klanına hizmet eden bir kıdemliydi. Sayısız savaş ve sayısız güçlü kişi tanımıştı fakat hepsinin toplam gücü bile Lordun bedeninden yayılan Auranın yanına bile yaklaşamazdı.

'Arthur sana korkmana gerek yok demiştim. '

Rudi'nin sesiyle Arthur bir nebze toparlandı . Cesaret etmekte zorlansa da Rudi'nin emrine karşı gelemezdi zıpladı ve Lordun başının üzerindeki yerini aldı. 

Rudi Arthur'un endişeli ifadesine bakıp gülümsedi.

'Otursan iyi olur.'

Arthur'un oturmasıyla birlikte Rudi Lord'a Krallığa gitme emri verdi. Lord yüzlerce metre uzunluğundaki kanatlarını açtı ve gökyüzüne zıpladıktan sonra çırpmaya başladı.

Bir saniyeden kısa süre içerisinde binlerce metre yükseliğe çıkmışlardı bile. Lord duraksamadan bir kaç defa sertçe kanatlarını çırparak daha yükseğe çıktı ve bir kaç dakika bu şekilde uçmaya devam etti.

6 Dakika sonra dalışa geçti ve önündeki havayı yararak ilerledi. 

Hızının muazzam etkisi gökyüzünde sonik patlamalara sebep oluyordu. Bulutsuz gökyüzünde sayısız gök gürültüsü duyuluyordu.

Sadece 1 dakika sonra Lord inişe geçti. .

Arthur gördüğü şeye inanamıyordu. Açıkça krallık tam önlerinde duruyordu. Bir ay sürecek yol 10 dakikadan az bir sürede tamamlanmıştı. 

Kısa süre sonra Lord Krallığın uzak bir noktasına iniş yaptı. 

Rudi Lordun başının üzerinden atladığı anda Arthur onu takip etti. 

'Teşekkür ederim Lord. Görüşmek üzere'

Lord başını saygıyla eğdikten sonra uçarak ayrıldı.

Rudi cübbesini düzeltti ve Arthur'un durumunu kontrol etmek göz ucuyla baktı. 

Arthur yaşadığı fenomenin etkisinden hala çıkamamıştı. Aklında binlerce soru vardı ve hepsini sormak için can atıyordu.


'Gidelim!'

Rudi'nin sesi sertti. Arthur başını hafifçe sallayarak onayladı. Rudi yürümeye başladığında Arthur aklındaki soruların cevaplaması ihtiyacına daha fazla direnemeyerek sordu.

'Genç Klan Liderim. O yaratığın türü neydi ?'

'O bir Ejderha.'

Arthur şoke olmuştu. Elbette Ejderha ismini duymuştu hatta Ejderha ismi en güçlü Yıldız Tekniklerinin isimlerinde sık sık geçerdi fakat varlığına dair hiç bir kanıt yoktu üstelik nasıl göründükleri hiç bilinmiyordu. 

Bir Ejderha'nın heybetine ve gücüne şahit olduğunda dili tutulmuştu neredeyse aklını kaybediyordu fakat şimdi her şey netleşmişti. O bir ejderhaydı yani onun hakkında o kadarda az bilgiye sahip değildi. Biraz bilgi kesinlikle içini rahatlatmaya yeterdi.

'Genç Klan Liderim o ejderha ile aranızda ne gibi bir ilişki var ?'

'O benim bineğim. '

'Binek mi ?'

Arthurun ağzından kelimeler istemsizce döküldü. Şaşkındı hatta dehşete düşmüştü. 

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin