Wor ciddi bir tonda konuşuyordu,
'Bir çırağın görevi, Ustasına itaat etmek ve onun her emrine harfiyen uymaktır. Bir Ustanın görevi ise çırağını doğru şekilde eğitmek ve onu başarılarından dolayı ödüllendirip, başarısızlıklarından dolayı terbiye etmektir.
Sen dün bana eğitimlerinde ne kadar başarılı olduğunu ve Ustana ne kadar sadık olduğunu kanıtladın bu yüzden ödüllendirilmen gerekiyor.'
Wor gözlerini kapattı ve hemen önünde bir uzaysal portal açıldı. Wor gözlerini açıp Rudi'e ,
'Elini portaldan içeriye sok ve ödülünü al.'
Rudi sorgulamadan mutlak bir itaatle elini portalın içine soktu ve eline gelen küçük metal parçasını avuçladı ve çekti.
Rudi avcunu açtığında içinde yuvarlak bir halka vardı.
'Kanını yüzüğün üzerine damlat. İşte o zaman sana itaat edecektir.'
Rudi, parmağını ağzına götürdü ve ısırdı, parmağından bir kaç damla kan Yüzüğün üzerine düştü yüzüğün üzerinde aynı ejderha pençeleri gibi iç içe geçmiş 6 tırnak vardı ve kan bu 6 tırnağın içine çekildi ve tırnaklar birer yakut renginde parladı ve söndü. Rudi zihninde Yüzüğün varlığını hissedebiliyordu ve yüzük artık parmağına uyacak kadar küçülmüştü.
Rudi yüzüğü parmağına taktı ve detaylıca inceledi.
'Gözlerini kapat ve yüzüğün içinde bulunanları çıkart.'
'Ama nasıl çıkratacağım .'
'Sadece çıkmalarını iste, onlar çıkacaktır.'
Rudi gözlerini kapattı ve yüzüğü içi bir anda zihninde belirdi. Rudi yüzüğün içindeki 3 eşya'ya baktı ve çıkmalarını istedi ardından gözlerini açtı ve önünde 2 tane eşya vardı.
'Büyük baba 3 eşya vardı fakat sadece 2 tanesi çıktı.'
'3.Eşya'yı kullanmak için henüz nitelikli değilsin .'
Rudi daha fazla bir şey söylemedi ve önünde ki 2 eşya'ya baktı,
Bir düdük ejderha kafası şeklindeydi ve üzerinden büyük bir Aura yayılıyordu diğeri ise Turuncu,Mavi,Sarı,Yeşik,Siyah,Beyaz çizgi kuşağıyla sarılmış pullu bir yumurtaydı.
Rudi bunların ne olduğunu sorar gibi Wor'a baktı.
'Bu Yumurta'nın içinde bir İmparator Yıldız Canavarı var,'
'İmparator Yıldız Canavarı mı ?'
'İmparator Yıldız Canavarları, Normal Yıldız Canavarlarından çok daha farklıdır. Hemen hemen her hayvan ırkının birer temsilcisi vardır fakat 30 tane Irkın İmparatoru vardır, Bu İmparatorlar Bütün Yıldız Canavarlarının liderleridir ve 30 İmparator Yıldız Canavarının arasında da sadece tek bir lider vardır o da İmparator Ejderhadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...