5. ve 6. Sayfa

9.2K 714 38
                                    

'Eğer %20 üzerinde isen bilmen gereken bir kaç şey var,

Öncelikle şuan çok şaşkın olmalısın nasıl oldu da bu kadar enerji Absorbe edebiliyorum diye düşünüyorsun,

Bunun sebebi çok basit sen normalde kullanılan Yıldız Enerjisi Emme ve Absorbe etme yöntemlerinden farklı bir şekilde 3 sene ya da daha az eğitim gördün .

Her gün binlerce defa Yıldız ve Dünya enerjisini birbirinden ayırdın ve bedeninin farklı bölgelerinde kullandın bu sayede Yıldız Enerjisi absorbe etme gücün çok daha fazla arttı,ve normal birisinden onlarca kat daha çok Yıldız Enerjisi Absorbe edebilir hale geldin.

Diğer bir konu ise eğer %1 enerji ile %19 arasında enerji emebiliyor olsan benim seviyeme asla ulaşamazdın çünkü buna ömrün yetmezdi, her bir seviyede sana 100 yıl hayat uzama garantisi veriyorum fakat sen 1.SEVİYE BİLGE YILDIZA ulaştığında çoktan 200 yaşında olurdun ve bir sonra ki seviyeye geçmen en azından 100 yıl sürerdi haliyle bu kadar yaşaman imkansız olurdu.

Şimdi aşağıda ki büyü dizisinin altında ki kısmı oku ve benim Simya ve Tıp yeteneklerimin başlangıç aşamasına sahip ol , bu işlem biraz sürer bitince 6. sayfaya geç'

'Bunca zaman yaptığım eğitim demek ki bunun içinmiş, böyle bir güce sahip birisini 1. Seviye Başlangıç alemine beni ulaştıracak bir çok yöntemi olması gerekir ama o bana 3 yıl içinde bunu öğretti demek ki sebebi buymuş'

Rudi artık kitabın yazarına çok daha fazla güveniyordu, az önce milyonlarca uzmanın rüyalarında bile göremeyeceği bir fenomene şahit olmuştu. Sadece %70+10 emilime sahip olmakla kalmamış ayrıca nasıl öğretilebileceğinide çok iyi biliyordu. Yani isterse başkalarına da bunu öğretebilirdi ve bu sayede bir çok yandaş toplayabilir hatta yeni bir çağ bile başlatabilirdi.

Aklında ki düşünceleri bir kenara bırakıp, hemen büyü sembolünün alında ki bölümü okumaya başladı.

'nourriture très bien' okumayı bitirdiği anda bir ışık kelimelerin üzerinde parladı ve bir anda Rudi'nin zihni sayısız bilgiyle dolmaya başladı.

Simya ve Tıp Adem  Kıtası da dahil olmak üzere her kıta da kullanılan bilim dallarıydı hatta bu alan da uzman olmuş kişiler çok büyük saygı ve güç kazanırlardı ve ömürlerinin sonuna kadar dertsiz yaşarlardı.

Zihnine giren her bilgi ile Rudi'nin gözleri daha da açıldı artık şaşkınlığını öyle boyutlara ulaşmıştı ki neredeyse gözleri dışarıya çıkacaktı.Zihnine giren bilgiler sıradan başlangıç bilgileri değil, Klanın Baş doktoru ve Baş simyacısının bile hayal edemeyeceği yetenekler ve formüllerdi. Rudi çok erken yaşta okumaya başladığı için bir çok Tıp ve Simya kitabı okumuştu haliyle yazanları çok iyi biliyordu fakat az önce öğrendiklerini hiç bir kitapta görmemişti yada duymamıştı. Yani Kitabın yazarına göre başlangıç seviyesinde olan bu bilgiler aslında şuan ki en büyük Doktorun ve Simyagerin bile üzerindeydi.

Hemen zihnine geri döndü ve 6. sayfayı okumaya başladı.

'Benim Simya ve Tıp bilgim kimseyle kıyaslanamayacak derecede üstündür.Her ne kadar başlangıç seviyesinde ki bilgileri öğrenmiş olsan da gelecekte Yaşayan en iyi Doktor ve Simyager olacaksın.''

Rudi okumayı bıraktı ve kendi kendine'Zaten bana verilen bilgilerle en iyi Doktor ve Simyager oldum'

'Şimdi artık 1. seviyede olduğuna göre artık daha hızlanmamız gerekiyor. Sonuçta önümüzde çok uzun bir zaman var. Öncelikle hemen 2. seviyeye geçmelisin ki bunun için sadece 6 ay süren var.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin