Savaş Hazırlıklar 3

7.7K 597 32
                                    


Rudi karşısında ki 50 kişiye bakıyor 50 kişi ise tedirginlikle Rudi'nin söyleyeceklerini bekliyorlarıdı.


'Aranızda Sır Klanı'nın mülklerini işleten kaç kişi var ?'

50 kişi'nin içinden 20 kişi el kaldırdı ve bu 20 kişinin büyük çoğunluğu Simyacıydı sadece bir kaç tanesi eczane işletiyordu.

'Tamam siz 20 kişi söylediklerimi birer emir olarak düşüne bilirsiniz.'

Rudi derin bir nefes aldı ve,

'Öncelikle aranızda cübbemi tanıyanların ve beni tanımayanların olduğunu biliyorum. 

Ben Sır Klanı'nın Genç Efendisi, 8 Yıl önce Ares Büyücülük Okuluna eğitime giden Büyücü Rudi Fei,

Aynı zamanda bir Simyacı ve Doktor olarakta bilinirim. Elimde çok farklı formüller bulunuyor ve bunları yapabilecek bu dünyada sadece iki kişi var. Bunlardan birisi benim diğeri ise Ustam.

Şimdi siz eczane sahiplerinden istediğim 10.000 farklı bitki var. Bu bitkileri bana temin ediceksiniz ve karşılığını bizzat benden alacaksınız . Bu sırada normal ticaretinize devam edebilirsiniz hatta elinizde bulunan normal ürünlerin bir çoğunu yine ben alacağım. Tabi ki bu bitkiler karşılığında size bir para ödemeyeceğim çünkü sizleri kendi ticari işime ortak ediyorum.

Sizlerden aldığım kalitesiz bitkilerle İlaçlar, haplar ve merhemler yapacağım bunlarıda Simyacı Dükkanlarında satacağız. Bu Ticaretten %20 Eczane kazanacak. %50 Ben kazanacağım %30 ise Simyacı dükkanı kazanacak.'


Sır Klanı'na çalışan kişiler dışında 30 kişi dehşete düşmüştü. Bu anlaşma karlı görünsede aslında onlara çok zarar verebilirdi çünkü bu iksirleri kim alacaktı ki ? Ayrıca ne kadar satılacaktı ve kendi kazançlarından vergi ödemeleri gerekiyordu. Sermayeleri bu işe girmeye yetmeyebilirdi.

Bir ihtiyar elini kaldırdı ve,

'Konuş!'

'Genç Klan Lideri affınıza sığınarak bir kaç konuyu aydınlatmak istiyorum.

Ben Şehrin içinde Simyacılar Sokağında ki Orta Düzey işletme sahibiyim.

Simyacı dükkanları Sır Şehrine kazancının%20'ni vergi olarak öder ayrıca bizler sadece aracıyız. Simyacılar haplarını ve iksirlerini bize getirir ve bizde bu ürünleri belli bir kar koyarak satarız. 

Bu Ticarretin %70 i Simyacıya %20si Şehir Lordu'na %10'u ise bize kalır. Fakat Dükkanda sattığımız ürünün ne kadar getireceğini bildiğimiz için bu %10 bile bize kar getirir. Sizin üreteceğiniz İksir ve Hapların kalitesi'nin yüksek olacağına eminim ama burası fakir bir Şehir bu kadar yüksek değerli ürünleri satamayız.'


İhtiyar yerine oturduğunda Rudi sakin bir tonda,

'En çok sattığınız ürün hangisi ?'

İhtiyar gür bir tonda,

'Çelik Beden Hapı Genç Klan Lideri'

Rudi gülümsedi ve,

'Çelik Beden Hapı, 

%3 Beden güçlendiren 2 saatlik bir hap peki fiyatı ne kadar ?'

'5 Altın Genç Klan Liderim.'

Rudi neredeyse fiyat karşısında yere düşürecekti böyle basit bir hapın 5 altın olması akıl almaz bir şeydi. Ares İmparatorluğunda ki Simyacılar bu iksiri üretmeye bile tenezzül etmezdi çünkü değeri sadece 50 Gümüştü.Bu arada ki uçurumda iki kıta arasında ki farkı daha da gözler önüne seriyordu.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin