'Aslında bu kısmı en basit olan nokta. Çünkü bunu bilmeniz veya bilmemeniz sizin güç kazanmanızda herhangi bir önem arz etmiyor. Sadece belli güç katmanlarının isimlendirilmesini öğrenmiş olacaksınız o kadar.
İlk evre Yıldız Alemleri sırasıyla şu şekildedir.
Başlangıç Yıldız Alemi,
Temel Yıldız Alemi,
Kök Yıldız Alemi,
Bilge Yıldız Alemi,
Gök Yıldız Alemi,
Cennet Yıldız Alemi,
Derebeyi Yıldız Alemi,
Kral Yıldız Alemi,
İmparator Yıldız Alemi,
Fakat bu sadece ilk evre Yıldız Alemlerine verilen isimlerdir. İmparator Yıldız Alemi de dahil olmak üzere her Alem 9 farklı seviye'e ayrılır. 9.Seviye Başlangıç Alemine ulaşırsanız bir sonra ki seviyeniz Alem atlamak olacaktır ve Temel Yıldız Alemi'nin 1.Seviyesine ulaşacaksınız demektir.
Ünvanlı alemlerde de aynı prensip geçerlidir fakat Her ünvanlı alemin farklı özellikleri vardır.
Ölümlü Derebeyi Yıldız Alemi,
Ölümlü Kral Yıldız Alemi
Ölümlü İmparator Yıldız Alemi
Ölümlü Yarı Tanrı Yıldız Alemi
Ölümlü Tanrı Yıldız Alemi.
Ölümlü Ünvanlı Alemlerin orta seviye alemler olarak kabul edilir. Tabi orta seviye olarak isimlendirilmesi bu alemdekilerin gücünün az olduğu anlamına gelmez. Sadece Ölümlü Alemin 1.Seviyesinde olan birisi bile 10 bin İmparator Yıldız Alemi'nin 9.Seviyesinde ki kişiyi rahatlıkla öldürebilir.
Ayrıca Ölümlü Ünvanlı Yıldız Alemlerine geçince bedenin bütün zehirlere direnç kazanır. Aynı zamanda organların ve bedenin kendini sürekli olarak yeniler bu sayede de ağır yaralar alsan bile kısa sürede iyileşe bilirsin.
Bir sonra ki Alem ise Zalim alemidir. Bu Yüksek sınıf bir Ünvandır , sırasıyla bu alemlerde şöyledir.
Zalim Derebeyi Yıldız Alemi,
Zalim Kral Yıldız Alemi
Zalimİmparator Yıldız Alemi
Zalim Yarı Tanrı Yıldız Alemi
ZalimTanrı Yıldız Alemi.
Zalim Ünvanını kazanmış olan kişilerin Yıldız Enerjisi harcama oranları büyük oranda düşer. Bu sayede dövüşleri daha uzun süre sürdürebilir. Zalim Derebeyi Yıldız Aleminde olan bir kişi hiç bir sıkıntı çekmeden 100.000 kadar Ölümlü Tanrı Yıldız Alemin'nin 9.Seviyesinde ki bir orduyu yok edebilir.
Bir sonra ki Alem ise Ölümsüz Ünvanlıdır. Ölümsüz ünvanlı alemler sırasıyla şu şekildedir,
Ölümsüz Derebeyi Yıldız Alemi,
Ölümsüz Kral Yıldız Alemi
Ölümsüz İmparator Yıldız Alemi
Ölümsüz Yarı Tanrı Yıldız Alemi
Ölümsüz Tanrı Yıldız Alemi.
Ölümsüz ünvanı sadece bir bitiş değil aynı zamanda daha üst alemlerin başlangıcıdır. Ölümsüz ünvanını kazanan kişi her alem atladığında çok daha farklı özellikler kazanır. Ölümsüz Aleminin girişinde Yıldız Enerjisi tüketimi minimum'a iner. Ölümsüz Kral olunca ise Yıldız Enerjisi bedenin etrafında kalınlaşır ve mutlak bir savunma oluşturur. Ölümsüz İmparator Olunca, gerçek bir ölümsüz olursun.Ölümsüz Yarı Tanrı Alemine ulaştığında ise artık Yıldız Enerjisi toplamak ile uğramana gerek kalmaz çünkü Yıldız Enerjisi kendiliğinden bedenine çekilir ve kendiliğinden saflaşarak Ki Merkezine iner.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...