9. Sayfa

8.4K 699 22
                                    


Korn memnuniyetini gizleyememişti ve odada bulunan herkes Korn ile aynı duyguları paylaşıyordu. Bir dahi bile sadece 7 yaşında 1.Seviye Başlangıç Yıldız Alemine ulaşırdı ve 9 yaşına gelmeden önce 2.Seviye Başlangıç Yıldız Alemine geçmesi düşünülemezdi bile fakat Genç Efendileri sadece 5 buçuk yaşındaydı ve çoktan 2.Seviye Başlangıç Yıldız Alemine ulaşmıştı . Bu açıkca bir canavarın doğuşuydu ve bu canavar Sır Klanın'da doğmuştu.

Bart ve Kıdemliler ayağa kalktı ve Korn'un önünde eğilerek tebriklerini sundular. Korn memnuniyetle kabul etti ve asıl konuya geri döndü.

'Tam 1 yıl sonra bugün Şehri elegeçireceğiz ve Şehir Lordunu ve oğullarını idam edeceğiz. Mina ve Mira bu konuda bizimle hem fikirler ve bize tam destek verecekler. Ayrıca şehir ordusunda ki Subaylarımızın sayısı çoktan 10.000 kişiye ulaştı ve her birisi ordunun en önemli noktalarında.

Hepinizin bildiği gibi istesek hemen şehri elegeçirebiliriz ve bunu hiç kan akıtmadan yapabiliriz fakat Krallık bize karşı çıkabilir .

Krallık karşı çıksa da onlarıda engelleyecek gücümüz var ama Kar İmparatorluğu her ne kadar bireysel olarak bizden güçlü olmasada ordu olarak fazlasıyla güçlü. Bu durumda en azından pazarlık yapabilecek seviye'ye ulaşmamız için 1 yıla daha ihtiyacımız var.

Bizler artık Kar İmparatorluğu şehrinde ki o düşük Klanların baskılarına ve alaylarına daha fazla tahammül etmek zorunda kalmayacağız. '

Korn'un ve atalarının bu savaşı isteme sebebi buydu. Sır Klanı 10.000 yıllık bir asker klanıydı ve güçlüydü fakat konumu ve sırları gereği asla tehlikeye fazla yakın durmamışlardı ve zayıf bir profil çizmişlerdi. Buda İmparatorlukda ki ve Krallıkta ki bir çok klanın onları küçük görmesi ve aşağılamasına sebep olmuştu. Sır Klanı uzun yıllar bu durumu görmezden gelmişti fakat asla boş bulunmamış ve her zaman hazırlıklı olmuştu. Korn'un babası en sonunda dayanamamış ve bir savaş için hazırlık yapmaya başlamıştı fakat trajik bir şekilde öldürülmüştü. Bu yüzden de Korn ve Bart her zaman derin bir intikam hırsıyla yanıp tutuşmuşlardı.

Toplantı sona erdi ve herkes görevinin başına döndü. Rudi ise bir savaşın yakın olduğunu anlamıştı ve bu savaşın dışında kalmak istemiyordu.

...


Zaman çok hızlı bir şekilde akıp geçti. Çoktan 6 ay olmuştu bile, Rudi her gün meditasyon yapıyor. Aklında hayvanların hareketlerini canlandırıyor ve büyü eğitimi yapıyordu. Son bir aydır, Klanın arazisinin iç kısmında boş bir alan bulmuştu ve bura da Büyü eğitimini yapıyordu. Sürekli farklı harfler söylüyor ve hemen ardından bir top boyutunda ki elementi fırlatıyordu. Bazende kelimeler söylüyor ve kelimenin içinde geçen Elementleri kullanıyordu. Kelimeleri söylemesiyle ellerinde elementlerin belirmesi aynı anda oluyordu. Muhteşem bir reaksiyonu ve refleksi vardı artık ayrıca zihin kuvveti de bir hayli artmıştı.

Rudi'nin karşısın da bir duvar vardı ve duvarın üzerinde bezbol topu büyüklüğünde sayısız delik vardı. Duvarda her delik oluştuğunda Rudi Su ve Toprak elementini aynı anda kullanıyor delikleri kapatıyordu, ardından Ateş kullanarak kapattığı deliklerde ki çamuru ısıtıyor ve katı hale getiriyordu. Bu alanı bulduğu zaman önce ağaçlar üzerinde çalışmıştı fakat bir kaç ateş topundan sonra ağaçlar hemen devriliyordu ve eğitime sürekli ara vermesi gerekiyordu. Bu yüzden de kendi kendine bir duvar yapa bilir miyim diye düşündü. Önce toprağı kullanarak yere bir çok toprak bıraktı fakat toprak parçaları yeterince büyük değildi ve birbirini tutmuyordu bu yüzden aklına kitaptaki o sahne geldi.'Bazı elementler birbirlerini daha güçlü hale getirir.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin