Ela koşarak Mina'nın yanına geldi ve eğildi. Elini Mina'nın başına koyarak,'Cennet Işığı.'
dedi. Mina'nın başında ki kesik hızla kapandı ve kan yok oldu. Ela öfkeyle Prens Zao'a baktı ve,
'Neden anneme zarar verdin!'
Prens Zao ise Ela'ya küçük bir böcek gibi baktı ve bir tekme savurdu.
Ela tekmenin etkisiyle hızla geriye uçtu ve duvara çarptı ardından agzından kan sızdı ve bilinci kayboldu. Herşey 1 saniye içinde gerçeklemişti ve Mina şok geçirmişti.
'AGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH'
Mina'nın kükremesi bütün sarayı kapladı ve Korn.
'Bu ses Minanın. Bir şey oluyor.'
Korn 21 kidemliyle birlikte harekete geçti bu sırada Mina'nın Aurası ve Öldürme arzusu yayılmıştı ve yerinden fırladığı gibi Prensin Karnına sert bir yumruk attı.
Prens darbenin etkisiyle arkasındaki duvara çarptı ve duvar parçalandı fakat prens durmadı duvarı geçip bir sonrakine çarptı ve onuda yarıp bir sonrakine geçti. 5 duvar kırıldıktan sonra Prens Zao'nun bedeni kan içinde kalmıştı. Mina bir adım attı ardından bir adım daha attı ve giderek hızlandı .
Mina, Prens Zao'nun boynunu kavradı ve havaya kaldırdı. Az önce ışık saçan dünya güzeli kadın şimdi bir canavar gibi görünüyordu.
Bir annenin yavrusuna zarar vermenin sonucu buydu.
Mina avuçlarını yavaşça sıktı ve Zao elleriyle Mina'nın ellerini tuttu ve çözmeye çalıtşı fakat Mina'nın 1.Seviye Bilge Alemindeki gücü Zao'nun gücünü fersah fersah aşıyordu.
Mina artık Zao'nun işini bitirecekken bir el Minanın elini tuttu ve Mina'ı geriye itti.
'Prens Zao iyimsiniz ?'
'Öhö Öhöö Öhöö'
Başbakan Bei ayağa kalktı ve Mina'a baktı.
'Bir Prensi öldürmeye çalışmanın cezası ölümdür. Cezana hazırmısın ?'
Mina cevap vermedi. Sadece Zao ile arasında duran bu engelden kurtulmak istiyordu. Mina bir ok gibi fırladı ve Bei'e yumruk savurdu. Bei gelen yumruğu bloke etti ve bir yan tekme savurdu. Mina tekmeyi bloke edip bir yumruk daha savurdu ve ardından bir defa da yumruk attı.
Bei, Mina'dan gelen yumruklarla birlikte geriye doğru itilmeye başladı. Mina saldırılarını hızlandırıyor ve sadece rakibini öldürmek istiyordu bu yüzden de hayati bölgelere saldırıyordu.
Bei ise saldırıların hayati bölgelere geldiğini bildiği için kolayca savunma yapıyor ve savuşturuyordu.
Arka arkaya yumruklar ve temkeler atıldı ve Mina uygun bir anda dirseği ile Bei'nin yüzüne vurdu.
Bei darbenin şiddetiyle 5 metre sol tarafa kaydı ve durdu. Burnundan kan süzüldü ve Bei parmağını burnuna götürüp kana baktı. Ardından öfkeyle Mina'nın üzerine tam güç saldırıya geçti.
Bei gücünü saklıyordu çünkü kimseyi öldürmek istemiyordu fakat durum değişmişti. Bei onlarca yumruk attı ve Mina hepsini bloke etti fakat Bei daha güçlüydü ve Mina ne kadar bloke etsede darbeler hasar veriyordu.
Bei, Mina'nın karnına bir tekme attı ve Mina 10 metre geriye sertçe itildi.
Mina durduğunda elini karnına koydu ve acıyı hafifletmek için biraz okşadı.Ardından ok gibi ileri atılarak Bei'e saldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...