'Ben ailemi hiç tanımadım. Ben doğduktan sonra Ailem beni bir kilisenin önüne bırakmışlar. Onlardan bana kalan tek şey ise bu yeşim kolye.
Kilisede büyüdüm ve orada bir köle olarak hizmet ettim fakat 10 yaşına geldiğime bir rahip bana kötü davranmaya başladı ardından z bana tecavüz etti. Ben onu baş rahibe şikayet ettiğimde ise beni iftiracılıkla suçladı ve beni bir köle tüccarına sattı.
Köle tüccarı beni Sır Şehrine getirdiğinde beni Efendi Simyager Yorgi satın aldı.
İlk başlarda orada çok mutluydum fakat kısa bir süre sonra cennet gibi olan hayatım cehenneme dönmeye başladı. Efendi Yorgi bir süre beni özel işlerinde kullandı, ta ki ben yanlışlıkla bir iksir şişesini kırana kadar. Efendi Yorgi beni çok şiddetli bir şekilde cezelandırdı ve beni seks kölesi olmam için askerlerin kontrolüne verdi.
Bir gün malikane basıldı ve bütün askerler kaçtı bende karanlık zindandan çıkıp özgürlüğüme kavuştum. Bir süre sonrada buraya geldim ve geldiğimde onları buldum. Onlar bana kardeş gibi oldular ve beni korumak istediler. Bende onlara sahip çıktım ve mutlu olmaları için elimden geleni yaptım.'
Şimdi ise kaçak bir köle olduğum için karanlıklarda gizlenmek zorundayım eğer askerler beni yakalarsa hain Yorgi'nin eski kölesi olarak bana asla acımazlar.'
Rudi bütün hikayeyi can kulağıyla dinlemişti . Bütün bu olayların kaynağı 6 ay önce ortaya çıkan isyandı . Rudi isyanın bastırılmasından sonra başka bir şey düşünmemişti fakat o gün milyonlarca insan ölmüştü ve bu insanların birer ailesi vardı. Ailesi ölen çocuklar sonrasında yetim ve öksüz kalmıştı. Rudi depo alanını gezerken binlerce çocuk görmüştü fakat şimdi bu çocukların kaynağını keşfetmişti.
Rudi kısa bir süre baktı ve cübbesinden bir mendil çıkartarak ağlayan kıza uzattı. Kız mendili alıp göz yaşlarını sildiğinde Rudi kızın boynundaki kolyeye odaklandı.
'Sizlerin Yıldız Gelişimleri ne zaman ortaya çıktı ?'
Odanın içinde buz gibi bir sessizlik olmuştu ve hıçkırarak ağlayan Elena bile bir anda sessizleşmişti.
Onların gücünü keşfedecek olan kişinin sadece bir Yıldız Enerjisi Geliştiricisi olağını biliyorlardı bu yüzden de Rudi'nin sorusuna şaşırmışlardı ama zaten içlerini çoktan Rudi'e açmışlardı bu yüzden bir şey saklamaya gerek yoktu. Kız bir süre çocuklara baktı ve Rudi'e
'Ben 6 yaşından beri sürekli güçleniyorum fakat onların güçleri 6 ay önce ortaya çıkmaya başladı.'
'Bu gücü daha önce keşfeden olmadı mı ?'
Elena kendinden emir bir şekilde,
'Sadece Efendi Yorgi keşfetmişti.'
Rudi kızın kolyesine daha dikkatli bakmaya başladı ardından zihninde Büyük babasına sordu,
'Büyük baba bu kadar hızlı güçlenmelerinin sebebi o kolye değil mi ?'
'Evet ama bu kolyeye tahmin ettiğinden çok daha özel.'
'O taş bir Savaşçı Mücevheri değil mi ?'
'Hayır o kolye bir İlahi Eser.'
'Neee!'
'Evet bende senin kadar şaşırdım . Bu kızın potansiyeli kesinlikle aşırı derecede yüksek eğer iyi bir şekilde desteklenirse bir kaç yıl içerisinde Temel Alemin zirvesine çıkabilir. İlahi kolye'nin etkisi sayesinde yanındaki çocuklarda hızlı bir gelişim sürecine girmişler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...