Yasefin yüzünde ki ifade yerini korurken Rudi'nin şeytani gülümsemsi yüzünden silindi ve sanki Yasef'e eşlil etmekten sıkılmış gibi ciddi bir ifade yüzüne yerleşti. Sandalyesine tekrar otururken Yasefin gözlerinin içine baktı ve,
'Dünya planlanan bütün herşey gerçekleşseydi şuan çok farklı bir yerde yaşıyor olurduk. Planlar ne kadar kusursuz olursa olsun her zaman plana uygun gitmesi imkansızdır. Zaman sanki planların düşmanı gibidir ve bazen öyle olmadık şeyler ortaya çıkar ki yapılan planlar kardan çok zarar getirir. Bu yüzden önemli olan planın uygulanışı değil önemli olan her halükarda hedefimize ulaşmamızdır. Sümer Klanı hakkında ki bütün bilgilerimiz düşmanlarımızın tuttuğu kayıtlardan geliyor. Zaten Mavi Ejderha Klanı hakkında yazdıkları bilgilerde yanılmışlardı ve aynı durumun Sümer Klanı içinde geçerli olmaması pek ala mümkün. Eğer planımın başarılı olacağına %100 güvenim olsaydı zaten sizlere Sümer Klanını kışkırtmama hakkında emir vermezdim.
Neyse hepsi bir yana yine de %90 uygulanabilirlik ihtimali bence riski almaya değer. Sonuçta kazanırsak çok büyük kazanacağız ve belki gelecekte bize sadık bir dost bile edineceğiz.
Yasef askerlere dikkat etmeni bir defa daha hatırlatmak istemiyorum fakat durum bir defa hatırlatmamı gerektirecek kadar ciddi. Askerlerimizin hepsi izole bir hayat yaşıyor ve geçmiş yaşantıları zayıf alemlerin en üst yerlerde olduğunu düşünerek geçti. Şuan ki en büyük zayıflıkları da zaten bu. Askerlerimiz eskiden ulaşılamaz oldukları alemin hala ulaşılamaz olduğunu düşünüyor ve onlar o alemleri geçtikleri için kendilerini en yüksekte görüyorlar. Eğer eskiden bildikleri yüksek alemlerin aslında sadece bir şaka yada kendi yaşadıkları çevrelerde ki imkanlarla ancak o kadar olabileceği düşüncesini benliklerine yerleştirselerdi şuan ki güçleriyle bu denli kibirlenmezler ve beni hata yapacakları konusunda endişelendirmezlerdi.
Yıllardır emek verdiğim insanların bir anda gözlerimin önünde yokolup gitmesini istemiyorum. Ejderha Ordusunda ki askerlerin bireysel gücü bile 2.Bölgede ki en güçlü uzmanlardan daha fazla durumda hatta şuan ki bulunduğumuz çoğrafyada bile bir çok İmparatorluktan bireysel olarak daha güçlüler. Fakat bu güç onların gözlerini kör etmeye bir adım uzaklıkta duruyor. Burada ki hayat çok şatafatlı ve çok fazla albenisi var. İnsanın nefsini kendisine çeken muazzam bir hava var burada ve bu açıkça bir tuzak. Askerlerim şekerci dükkanına ilk defa girecek bir çocuk gibi şekerlerin arasında ne yapacağını bilemeyecek ve ben kötü bir baba gibi onlara arzuladıkları şekerleri yemeyi yasakladım. Fakat biliyorum ki aslında şeker görünen şeyler birer zehir ve akıllıca kullanılmazlarsa sadece elinde tutana zarar verir.
Bu konunun üstüne özellikle düşüyorum çünkü askerlerim benim için çok değerli. Umarım hiç kimseyi bu yolda kurban vermeyiz.
Şimdi Henry ile birlikte Sümer Klanına gitmek için ayrılacağım. Her şey sana emanet...'
Yasef ciddi şekilde eğildi ve gür bir tonda bağırdı.
'EMREDERSİNİZ BAŞ KOMUTANIM.'
Rudi ayağa kalkarken Henry bir şey hatırlatmak istermiş gibi kısık bir tonda konuştu,
'Efendim Fin gelince ayrılacağımızı söylemiştiniz.'
Rudi gülümseyerek Henry'e baktı ve,
'Henry hala Fin ile benim aramda ki bağı unutuyorsun. Fin çoktan Karargahın üzerinde uçuşa geçti bile. Bir kaç saniye sonra bura da olur. Çıkalım.'
'Emredersiniz Efendim.'
Henry yüzü kıp kırmızıyken Rudi'nin arkasına takıldı ve birlikte çadırdan çıktılar. Tamda Rudi'nin söylediği gibi Fin göz alıcı ihtişamıyla çadırın önünde duruyordu. Rudi yavaş adımlarla Fin'e ilerlerken Henry onu takip ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...