Rudi klavuzun sayfalarını ne kadar okursa okusun yine de heyecanlanmadan edemiyordu. Klavuzu zaten 2 yıl önce uygulamıştı ve kesinlikle faydasını görmüştü ayrıca zaten söylediği gibi doğumundan hemen sonra muazzam bir kavrama yeteneğine sahip olmuştu ve aynı söylediği gibi 2. yaş gününde eğitim yapabilir hale gelmişti.
Rudi vakit kaybetmeden daha önce yüzlerce defa okuduğu 2. sayfayı açtı.
'Büyücüler ise sadece Cennet enerjisini bedenlerine alırlar ve onu saflaştırırlar. Ki merkezini saflaştırarak Cennet Enerjisiyle doldururlar ve Ki merkezleri ne zaman sınırına ulaşsa seviye atlarlar fakat bu da yanlış bir yöntemdir çünkü, Beden asla ki Merkezinde ki Cennet Enerjisine adapte olamaz ve büyü kişinin beden gücünün ne kadar yüksek olduğuna bağlı olarak daha güçlü hale gelir.
Ayrıca Cennet enerjisini Dünya Enerjisinden ayırmak çok zor bir iştir ve yanlış eğitim yapan bir büyücü bunu kolayca başaramaz. Bu yüzden de olması gerekenden 10 Bin kat daha zor seviye atlarlar ve güçlenirler.'
Rudi bir süre ara verdi ve düşündü,
'Haklı bir büyücü olmak hemen hemen bir lanetle aynı seviyede görünüyor. Adem Kıtasın da çok az büyücü var ve aralarında sadece bir kısmı gelecekte nitelikle büyücüler olarak anılacak. '
Rudi kendi kendine kitabı onayladı ve haklıydı da.
Milyarlarca yıllık Adem Kıtası tarihinde sadece bir avuç efsane niteliklere ulaşmış büyücü kaydı tutulmuştu ,Savaşçılar ise yıldızlar gibi her yerde mevcuttu bu da büyücü olmanın neden bir lanet olduğunu anlatır gibiydi.
Rudi tekrar kitabı okumaya başladı.
'Bu durum da nasıl sadece savaşçı olmak yada sadece büyücü olmak güçlü olmak anlamına gelebilir ki.
İki tür gelişimde aslında birbirinden ayrılamaz bir bütündür. Eğer kişi güçlü olmak istiyorsa Yıldız Enerjisini türlere ayırmamak zorundadır. Kırmızı renkli Dünya enerjisi yada Mavi Renkli Cennet enerjisi ikisi de insana fayda sağlıyorken neden sadece bir tanesini kullamak zorunda olalım ki?
Yıldız Enerjisi bir bütündür ve tamamen faydalıdır. Güç sahibi olmak isteyen kişi iki enerji türünü de gerekli yerlerde kullanmalıdır.
Bunun anlamı ise Kırmızı Enerjiyi yani Dünya Enerjisi'ni sadece Organlarda, kaslarda,kemiklerde ve dokularda. Mavi Enerjiyi yani Cennet Enerjisini sadece Meridyenlerde ve Ki merkezinde kullanmalıdır.
Fakat bu söylendiği kadar basit değil , eğer bu kadar basit olsaydı zaten sadece bu yöntem kullanılırdı.
Öncelikle bilmen gerekir ki ben seni hem bir savaşçı hem de bir büyücü yapacağım .
Şimdi diğer bir konuya geçelim,
Büyücü ve Savaşçıların kendilerine ait alt dalları vardır ve bunları bilmen senin için fazlasıyla önemli.
Bir savaşçı 3 alt dalda eğitimine devam eder,
Silah Eğitimi
Beden Eğitimi
Ki Eğitimi,
Silah eğitimi : Savaşçı olmak isteyenler bir aracı kullanmayı tercih ederler ve bu genelde dayanıklı metalden yapılma silahlar olur ve bu silahlar bedenin gücünü daha keskin hale getirir.
Beden Eğitimi: Savaşçı olmak isteyenler bazende bir silaha bel bağlamak istemezler ve bedenlerini bir silah haline getirirler. Yani bir kılıcının keskinliğini kendi bedenlerinde oluşturmaya çalışırlar ve bunu yapmak için bedenlerinde dolaştırdıkları sınırlı Yıldız Enerjisini kullanırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...