MEPHİSTO'NUN ARZUSU

6.1K 559 48
                                    

Wor nefret dolu gözlerle Mephisto'a baktı. Şuan saldırıya geçemeyeceğini biliyordu, gücü tam anlamıyla geri dönmemişti fakat hayatında hiç kimseyi onun kadar öldürmeyi istememişti.

En değer verdiği şeyini, 1 Milyon yıl içinde ilk defa sevdiği birisi elinden alınmış,manipüle edilmişti. Buna katlanamazdı ve katlanmayacaktı da.

'LANET OLSUN SANA MEPHİSTO! EĞER TORUNUMA EN UFAK BİR ZARAR VERİRSEN KIZ KARDEŞİNİ KENDİ ELLERİMLE PARÇALARA AYIRIRIM VE ONDAN SONRA SENİ YOK EDERİM!'

Mephisto'nun tabu kelimesi Kız Kardeşiydi. Ona bir şey olma ihtimali bile onu deliye döndürüyordu. Yumruğunu sıktı ve hızla bariyere vurdu.

'HELE Bİ DENE! BİR DENE VE GÖR ONDAN SONRA OLACAKLARI! '

Mephisto ve Wor birbirlerinin gözlerinin içine öldürme isteğiyle baktı. Ardından Mephisto yumruğunu hiç zarar görmemiş bariyerden çekerken Wor gözlerini onun üzerinden çekti. Ortamda ki gerginlik muazzam derecede artmıştı fakat şuan bu gerginlik iki taraf içinde gereksizdi. 

'ANLAT BANA WOR! TEKLİF EDECEĞİN ANLAŞMA NEDİR?!'

Mephisto'nun sesi umursamaz çıksa da aslında duymak için can atıyordu. Kız kardeşinin zarar görme ihtimali Bir trilyonda bir bile olsa asla o ihtimalin düşüklüğüne bakmadan hareket etmezdi. Kız kardeşi riske atılamazdı.

'Önce herşeyi baştan anlatmam gerekiyor Mephisto!

Şimdi beni iyi dinle ve sözlerime kulak ver. Sana hayatımı baştan sonra değiştiren şeyi ve benim kökenimi anlatacağım.'

Mephisto Wor'a dikkatlice baktı ve ardından öfkeli bir tonda konuştu,

'SENİN GEÇMİŞİN BENİ BİRAZ BİLE İLGİLENDİRMİYOR! VE KÖKLERİN İSE UMRUMDA BİLE DEĞİL!'

Wor duyduklarına şaşırmamış gibi karşılık verdi,

'İlgilendirmeli zira benim kökenlerim ile seninkiler aynı.'

'Ne! Ne saçmalıyorsun sen! Neredeyse bir Antik Tanrı olduğunu iddea edeceksin!'

Wor bir süre durdu, derin bir nefes aldı ve ardından konuştu,

'ZATEN ÖYLEYİM! BEN ANTİK MELEZ TANRI WOR. AYNI BABADAN FAKAT FARKLI ANNELERDEN DOĞMUŞ KARDEŞİNİM. 

SEN KAOS'U,ÖFKEYİ ,NEFRETİ VE KARANLIĞI SİMGELİYORSUN. İLK DOĞAN ÇOCUK MEPHİSTO!

DOĞA İSE SEVGİYİ,MERHAMET VE AYDINLIĞI SİMGELİYOR. İKİNCİ DOĞAN ÇOCUK EŞİTLEYİCİ DOĞA.

BEN İSE GÜCÜ,ADELETİ VE EVRENİ TEMSİL EDİYORUM. SON DOĞAN ASİL HÜKÜMDAR WOR!

BU ÜNVANLARIN HEPSİ BABAMIZ TARAFINDAN BİZLERE VERİLDİ! EĞER BENİ SÖZÜMÜ KESMEDEN DİNLEYECEKSEN SANA HERŞEYİ EN BAŞINDAN ANLATACAĞIM!'

Mephisto duyduklarından ölesiye nefret etmişti, başka bir kardeşi olma düşüncesi öfkesini bir kaç kat yükseltiyordu ve bu sırada içinden babasına lanetler ediyordu.Fakat sessiz kalarak Wor'un anlatacaklarını dinlemeye başladı.

'Babamız Herme Senin ve Doğa'nın doğumundan sonra inzivaya çekildi. Milyarlarca Yıl boyunca kendisini göstermedi ve Dünya'da insanların arasında bir ölümlü gibi yaşadı. 

Bu sırada sen Evrenin hükümdarıydın ve herşeyi kontrol ediyordun,Doğa ise senin yaptıklarından dolayı her geçen gün içten içe eriyor ve ölüyordu. Bir gün ona kendi kanından,gücünden yapılmış olan Yıldız Meyvesini verdiğinde Doğa tekrar hayat buldu fakat sen ona verdiğin hayatı geri almak istermişcesine zalimliklerine devam ettin.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin