Milyarlarca yılın hükmü,Yıldız Enerjisi ve sayısız canlı. Artık herşey sona bir adım uzaktı. Hiç bir şeyden haberi olmayan ölümlüler, haberi olsa bile hiç bir şey yapamayacak ölümsüzler.
Ruhunun derinliklerinden korku hisseden Yıldız Canavarları ve herşeyin sonuna yaklaşmış bir dünya.
1 Yıl su gibi akıp geçmişti, sonsuz asır gibi gelen herşeyi belirleyecek o savaşın önünde artık hiç bir şey kalmamıştı.
Mephisto ve Wor mağaranın içinde aynı anda 1 yıllık istirahatinden gözlerini açtı ve birbirlerini katletme arzusuyla gözlerinin içine baktı.
'Zamanı Geldi WOR!'
'Bugün herşey bitecek Mephisto!'
Mephisto ve Wor bir süre birbirlerini tarttıktan sonra Wor sordu,
'Kararını verdin mi ? Teklfimi kabul edip Doğa ile sonsuz bir huzuru alacakmısın ?'
Wor'un sesi tehditkardı. Eğer kabul etmezsen ile devam edecekmiş gibi görünüyordu fakat Mephisto'nun kararlı bakışları onu durdu,
'Sevdiklerimle mutlu bir hapis yaşamaktansa özgür olarak ölmeyi yeğlerim üstelik sende hala beni öldürecek güç yok Wor!'
'O zaman herşeyi sonuca bağlamak için Yıldız Diyarında seni bekliyor olacağım Mephisto!'
Wor'un bedeni bir anda yok oldu ve milyarlarca kilometre ötede ki Yıldız Diyarının en ücra yerinde belirdi. Gökyüzünü delen bir dağın başında Doğa'nın mabedinin önünde sessiz Yıldız Diyarına baktı.
Kıyametin ordularının yaldığı sayısız canın ağırlığını omuzlarında hissetti.
'GERİ ÇEKİLİN LANETLİ YARATIKLAR' Wor elini kaldırarak boşluğa emretti ve sesi sayısız kilometre boyunca güçle yayıldı. Sesini duyan bütün Kıyamet Ordusu ruhları çaresizlik ve korkuyla karanlık inlerine geri dönerken Wor'un yanında Mephisto'nun silüeti belirdi.
'Onlarla işim bitmişti zaten.' dedi Mephisto gülerek.
Wor ise artık herşeyin eskisinden daha ciddi olduğunun farkında bir şekilde büyülü sözleri fısıldamaya başladı.
Mephisto ise kendi hazırlıklarını yapmak için büyülerini hazırladı.
'TANRILARIN TANRISI, DOĞANIN RUHU, 72 YILDIZ. SARIN BEDENİMİ.
İLAHİ ŞARKININ TATLI RÜZGARI. ŞİFANLA SAR BEDENİMİ.
TANRILARI TANRISI BABAM ADINA EMREDİYORUM KAİNATIN KORUYUCULARI. SAVAŞIMDA DESTEĞİM OLARAK GÜÇLERİNİZİ KURBAN EDİN BANA!'
*WHOSH*
Wor'un çağrısı ile bir anda gökyüzü bir çarşaf gibi yarıldı. Yarığın içinden binlerce mavi,kırmızı renkli parça Wor'un bedenine aktı. Bu sırada Mephisto kendi
'KARANLIĞIN ATALARI! 3,7,40 LAR MECLİSİ. GÖKYÜZÜNÜN AZİZLERİ, TOPRAĞIN MELEKLERİ. DÜŞMÜŞ İLAHLAR VE GEÇMİŞ TANRILAR ADINA SİZE KUDRETİMLE EMREDİYORUM!
SON SAVAŞIN SON ANINDA GÖK YARILIP TOPRAK KIRILDIĞINDA, VERİLMİŞ SÖZLERİN KARŞILIĞI İSTENDİĞİNDE ADADIĞINIZ KURBANLARIN HAKKI SORULDUĞUNDA GÜCÜN SAHİBİ OLAN MEPHİSTO ADINA VERDİKLERİMİ İSTİYORUM!'
*WHOSH*
Yıldız Diyarı iki parçaya bölünmüş gibi bir yanda 5 farklı rengin aydınlattığı umut dolu bir Yıldız Diyarı diğerinde ise korku ve çaresizliğin egemenliğinde karanlığa gömülmüş bir Yıldız Diyarı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...