General Rudi 1

6.3K 628 25
                                    


Rudi yüzüğünden binlerce bitki ve malzeme çıkarttı. 

Bitki ve Malzemeleri dikkatlice ayırdıktan sonra yüzüğünün içindeki Simya ocağını çıkartıp iksirleri ve hapları hazırlamaya koyuldu.

Zamanı azdı bir kaç gün sonra Krallıkta olmalıydı ama Lord'un varlığı sayesinde geç kalma problemi yoktu bu yüzden de gitmeden önce Kız Kardeşi için gereken hapları ve iksirleri hazırlamlıydı ayrıca Elena ve 3 çocuğun gelişimine yardımcı olacak hapların ve ilaçların yapılması gerekiyordu. 

Saatler akıp geçti ve Rudi 3 gün boyunca odasından bir defa bile çıkmadı. 

Rudi'nin odasından çıkmayışı sarayın içerisinde bir çok dedikoduyu alevlendirmişti. 

'7.Kıdemlim duydunuz mu ? Genç Klan Lideri kendisini odasına kapatmış ve 3 gündür yemek yemek için bile çıkmamış.'

'Evet 15.Kıdemli bende duydum. Klan Liderimizin onu ciddi bir şekilde uyardığını düşünüyorum.'

'Hayır... Hayır Klan Liderimiz , Genç Klan Liderini 3 gün önceki toplantıdan sonra gizli bir düello'a davet etmiş ve onu yenmiş. Yaraları ağır olduğu içinde 3 gün boyunca odasından çıkamadığını duydum zaten Klan Liderimiz onu  sürgün edecekmiş .'

7 Kıdemlinin gözlerini şaşkınlıkla açıldı ve titrek bir tonda,

'Doğruyu mu söylüyorsun ?Kimden duydun ?'

15.Kıdemli gülümsedi ve,

'Evet 7.Kıdemlim Doğruyu söylüyorum.Herkes bunu konuşuyor.'

7. Kıdemli sert bir tonda,

'Bunun neyine gülüyorsun! Genç Klan Lideri 17 yaşında olmasına rağmen 1.Seviye Bilge Yıldız Aleminde üstelik muazzam bir büyücü ve simyacı . Onun sürgün edilmesi Klan için ne büyük bir kayıp farkında değil misin ?'

'Ama.. Ama isyan etmek istemişti.'

'Saçmalama! Genç Klan Liderinin geleceği o kadar parlak ki belki bir kaç sene sonra Kar İmparatorluğunu tek başına bile yok edebilir. Bizim Basit Klanımızın onun en büyük hedefi olabileceğine inanmak için aptal olmak gerekiyor.'

'Fakat Klan Liderimiz onun isyan edeceğini düşünüyordu 7.Kıdemlim.'

'15.Kıdemli senin bu kadar saf olmana kesinlikle şaşırıyorum. Genç Klan Lideri uzun yıllar önce klandan ayrıldı ve neredeyse babasıyla hiç zaman geçirmedi. Klan Liderimiz oğlunu tanımıyor fakat gücünün muazzamlığını biliyor bu yüzden de şüpheye düşüp en kötü ihtimale kendisini kaptırdı fakat bizler objektif olarak konuyu incelediğimizde Genç Klan Lideri'nin sadece gençliğinin verdiği heyecan ve üzerindeki baskı sebebiyle yanlış karar verdiğini biliyor olmalıyız.'

'7.Kıdemli haklı 15.Kıdemli. Ben oğlumu hiç tanımadığım için böyle yanlış bir kanıya vardım fakat senin bu tarz dedikodulara inanmanı beklemezdim!'

Arkalarından gelen sesle irkildiler ve istemsiz bir şekilde başlarını çevirdiler. Aynı anda eğilerek,

'Klan Liderini saygıyla selamlıyoruz.'

'Kaldırın başınızı !'

7. ve 15.Kıdemli korkuyla başını kaldırmışlardı. 

'15.Kıdemli seni konumundan alıyorum ve Klandan sürgün ediyorum! Sır Klanın içerisinde özellikle Genç Klan Liderinin dedikodusunun yapılmasına asla izin vermem. Derhal aileni de alıp Şehri terk et!'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin