Rob'un Laneti 3

5.4K 558 54
                                    


Hector'un elini masaya vurmasıyla herkes bir anda irkildi fakat ilk kendini toplayanlar Rob'un Generalleri olmuştu.

Hector'un elini masaya vurmasıyla birlikte Generaller ayağa fırladı ve tereddüt etmeden kılıçlarını çekip 12 Paralı Asker Komutanının boynuna dayadı. 

Hector ise daha ne olduğunu bile anlamadan bütün kuvvetleri etkisiz hale getirilmişti.

Fakat bu tarz bir hamle onu durdurmak için yeterli değildi. Paralı Asker komutanlarına bir bakış attıktan sonra önemsiz bir şeymiş gibi tekrar öfkeli gözlerini Rob'un üzerine dikti.

Hırıltılı sesiyle olabildiğince gür konuşmaya çalışıyordu.

'SENİ LANET VELET! SEN BENİMLE BÖYLE KONUŞMAYA NASIL CÜRRET EDEBİLİRSİN!'

Rob olabildiğine sakin ve metanetli görünüyordu sanki Hector'un tavrı onun üzerinde herhangi bir etkiye sahip değil gibiydi. Yıllarca en üstün klanın genç efendisi olan birisinin bildiği bir çok şey vardı özellikle kendisi ile aynı mevkide ve seviyede olmayan kişilerin öfkelerini veya sevinçlerini sanki onun için çok önemsiz bir meseleymiş gibi dinlemeye alışmıştı. Bu tarz eylemler Rob'un mensup olduğu üstün klanda alt kesimde ki kişilerin kiminle muhattap olduğunu ve onun hayatının karşı taraftakinin gözünde en ufak bir değeri olmadığını gösteren bir durumdu.

Rob şuan ki duruşuyla Hector ile arasında ki mesafeyi açıkça belli etmişti. Hector ise Rob ile arasında ki bir çok derin fark konusunda aşırı derecede kıskançtı ve şuan ki Rob'un halini görünce kendisini iyice aşağılanmış hissetmeye başlamıştı.

Yumruğunu sertçe sıkarken kendisine göz ucuyla aşağılayıcı bakış atan Rob'a sert bir şekilde savurdu. Rob ise gelen yumruğu sanki bir çocukla kavge edermiş gibi avucunun içiyle engelledi.

Hector yumruğunu Rob'un avucunun içinde görünce bir an afalladı ve hemen yumruğunu geri çekmek için hamle yaptı. Fakat Rob çoktan avucunu kapatıp parmaklarıyla Hector'un devasa elini yakalamıştı bile.

Bileğinden elini büktü ve Hector'u istemsiz şekilde diz çökmeye zorladı. Kavrayışı sanki hiç güç içermiyor gibi görünüyordu lakin aslında tonlarca kuvvetle hectorun hareket etmesini engelliyordu.

'SANIRIM KÖPEK OLMAYI TERCİH EDİYORSUN.'

Hector'un öfkeli ifadesi bir kaç kat daha artarken Rob'a küfürler etmek için ağzını açtı fakat Rob konuşmasına fırsat bile vermeden yüzüne sert bir tokat çarptı.

'Köpekler sahiplerinden izinsiz havlamaz!'

Hector hayatında hiç bu kadar hakarete uğramamıştı. Önce hakaret edilmişti ardından gücü aşağılanmıştı ve şimdi bir asker hatta bir komutan olarak yumruk yumruğa savaşmıyor bir çocuk gibi tokatlanıyordu.

Rob bir saniye bile beklemeden bir kaç tokat daha ardı ardına Hector'un yüzüne savurdu.. Odanın içinde derin bir çınlama yankılanıyordu ve ses biraz kısıldığı anda Rob tekrar bir tokat daha atıyordu.

Ardı ardına gelen tokatlardan sonra Hector'un sertlemiş yüzü bebek poposu gibi kıp kırmızı olmuştu. Yüzü tarif edilemez şekilde acıyordu fakat bir adım bile atacak güce sahip değildi.

Rob aşağılayıcı şekilde Hector'un gözlerinin içine baktı ve sakin şekilde,

'Seni öldürmeme değmezsin. Bundan sonra masada ki koltuğunu senden aldım . Her köpek gibi masa da değil ayağımın dibinde yerde oturacaksın . Şimdi sandalyemin yanında uslu bir köpek gibi otur ve bekle.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin