Wor Olmak 4

5.4K 608 34
                                    


Rudi yalnız kaldığı mağarada bir süre etrafına bakındı. Ardından eğitim yapmasının en iyi karar olduğunu düşünerek oturup bağdaş kurdu ve gözlerini kapattı.

Konstrasyonunu tekrar sağlamaya çalışırken bir hayli zorlanıyordu. Son bir gün içinde hayal dahi edemeyeceği sayısız olay yaşamıştı. Büyük babasının geçmişi hakkında bildiği şeylerin aslında gerçekten çok daha farklı olmasının etkisi üzerinde büyük olmuştu.

Daha önce Suret ve Asıl kavramlarını hiç duymamıştı. Bunlar sadece birer kelime olsa da aralarında ki güç farkı muazzam derecede büyüktü. Wor'un gücünü o söylemeseydi asla tahmin dahi edemezdi. Böylesi bir güç kesinlikle canavarlarda bile olmayacak kadar üstündü. 

Büyük babasının geçmişi onun için hep bir gizemdi. Onun yaşadığı hayatı öğrenmeyi deli gibi arzulamış ve her fırsatta bilgi edinmek için çeşitli sorular sormuştu.

Aldığı cevaplar onu tatmin etsede bu daha fazla öğrenme isteğini dindirmeye yetmemişti.

Şimdiyse aldığı cevapların bile artık onun için yeterli olmadığı biliyordu. Herşeyi en ince detayına kadar öğrenmeliydi.

İçinde bir huzursuzluk ve boşluk vardı. 500.000 Yıl boyunca Wor ile yaşayamayacağının farkındaydı üstelik şuan gerçek bedeinin ne halde olduğundan tamda emin değildi. Büyük babası onu buraya gönderirken 500.000 yıl burada geçen zamanın gerçek dünyada geçeceğini biliyor olmalıydı.

Eğer zaman eşit ilerlerse aldığı görevi kesinlikle başaramaz ve asla büyük babasının orjinal bedeniin yanına gidemezdi.

Bu yüzden de geçmiş ve gerçek yaşam arasındaki zaman farkının normalden çok daha farklı olduğunu düşünüyordu.

Aksi taktirde böyle bir yere gönderilmezdi. Rudi aklında ki karmaşayı bir kenara bırakırken eğitimine başladı.

Gözlerini kapattığı anda Yıldız Enerjisi sınırsız şekilde ruhunun derinliklerine nüfuz etmeye başladı. Sabah hissettiği duyguyla aynı duyguları hissederken Ruhunun giderek daha fazla büyüdüğünü hissediyordu.

Ruh pozisyonunda eğitim yapmak beden ile eğitim yapmaktan çok ama çok daha avantajlıydı. Rudi şimdi büyük babasının nasıl kısa sürede muazzam derecede güçlü olduğunu daha iyi kavrayabiliyordu.

Saflaşmış Yıldız Enerjisi dört bir yandan Rudi'nin etrafını çevrelerken kalın bir su tabakası gibi görünüyordu. Rudi hiç bir problemle karşılaşmadan bedenine Yıldız Enerjisini alırken bütün Yıldız Enerjisiniz tek bir noktadan vücuduna girdiğini biliyordu.

O nokta göğsünün ortasında kalbinin olduğu yerdeydi. Rudi'nin tahminine göre Wor'un bahsettiği Hayat Enerjisi'nin kaynağı olan o parçacık tamda o bölgede olmalıydı.

Yıldız Enerjisi saniyeler içinde Rudi'e onlarca Yıllık Yıldız Enerjisi sağlıyordu. Sadece akıl almaz bir gelişim göstermekle kalmıyor algı gücü her seferinde biraz daha yükseliyordu. 

Saatler su gibi akarken Rudi çoktan 3.Seviye İmparator Yıldız Alemine ulaşmıştı. Eğitimine aralıksız devam etti ve hava hızla karardı.

Mağaranın önünü kapatan geniş kaya yerinden oynadığında Rudi 4.Seviye İmparator Yıldız Alemine ulaşmıştı bile. Sadece bu güce ulaşmakla kalmamış anlayamadı bazı özel bilgilerde bir anda zihinde belirmişti.

Bunları kontrol etmeye fırsatı olmadan yerinden oynayan kayaya baktı.

Wor'un geldiğini anladığı için bu düşüncesini biraz erteledi ve sakince ayağa kalktı.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin