Göz açıp kapayıncaya kadar 6 ay hızla geçti. Rudi her gün banyo yapmış ve gelişimini devam ettirmişti. Kalan zamanlarında Tıp yeteneklerini arttırmak için canlıların hareketlerini incelemiş ve organlarını kontrol etmişti. 6 Ay içinde ciltler dolusu not almış ve her bir satırını da aklına kazımıştı. Aynı şekilde Simyacılık da büyük bir aşama kaydetmişti ve zehir tanıma konusunda zihninde ki bilgileri kullanarak kendisini yetiştirmişti. Artık bakarak ve koklayarak bir iksirin içinde bulunan malzemeleri ve bulunma oranlarını sayabiliyor ve saflık derecelerini bilebiliyordu. Elbette bunun için kendi iksirlerini kullanamadığı için bir çok iksir satın almıştı.Şuan kendisine ait tam 5 Milyon 550 Bin altını vardı. 6 ay boyunca sadece 10 altın harcamıştı.
Yine banyo da meditasyon pozisyonu almışken, bir anda saçları yukarıya doğru kalktı ve derinden bir çatırdama sesi duydu. Hemen sonrasında vücudunda bir kuvvet yayılmıştı ve akıl almaz derecede güçlü hissediyordu kendisini.
'Sonunda 2. Seviye Başlangıç Yıldız Alemine ulaştım. Gerçekten çok rahat oldu'
1. Seviye Başlangıç Yıldız Alemine normal bir kişi 4 senede ulaşırdı. 2. Seviye Başlangıç Alemine ise 3 ile 4 yıl içinde ulaşırlardı. Tabi istisnai durumlarda bu süre en az 2 yıla kadar düşerdi fakat bu milyonda bir kişide görünürdü. Fakat o sadece 6 ay gibi kısa bir sürede sadece meditasyon yaparak ve banyo ile 2. seviyeye ulaşmıştı. Şuan 5 yaşındaydı ve 2. Seviye Başlangıç alemindeydi
Daha önce hiç kimse bu yaşta bu aleme ulaşmamıştı ona göre ve yavaşça içinde bir kibir oluşmaya başlamıştı.
Hemen sudan çıktı ve meditasyon pozisyonunu altı, Aklının derinliklerine girip kitabı buldu. 6 ay sonra tekrar kitabı açtı ve 7. sayfadan okumaya başladı.
'Tebrikler 2. Seviye Başlangıç Yıldız Alemine ulaştın.
Her ne kadar iyi bir başarı olsa da sevinme zira dünya çok büyüktür ve sayısız dahiler her yerde bulunur. Her zaman senden bir adım daha yüksekte olan birisini bulacaksın. Güç her zaman düşman ile birlikte gelir ve seni güçlendirecek şey zayıf düşman değil güçlü düşmandır.
Şimdi 2. Seviye olduğuna göre artık Büyü eğitimine başlamanın zamanı geldi. Öncelikle bilmen gereken 2 şey var.
1. Yıldız Enerjisi artık vücuduna öncekine göre çok daha hızlı girecek çünkü yaptığın 6 aylık banyo sana kalıcı olarak 3 kat Enerji çekme imkanı verdi ayrıca bu banyo sayesinde bütün meridyenlerin açılmış oldu.
Şuan için meridyenlerin kullanımını bilmeye ihtiyacın yok zira Tıp alanında konuşurken bu konuda sana detaylı bilgi vereceğim.
2. Konu ise Büyü eğitimi için çok zorlu koşullar ile karşı karşıya kalacak olman ve buna kendini hazırlaman gerektiği. Zira zihnin ne kadar kuvvetlenirse o kadar iyi olur.
İlk olarak eğitim yöntemiyle alakalı sana bilgi veriyim.
Senden istediğim şu şimdi otur ve meditasyon pozisyonu al sonrasında da bütün konsantrasyonunu tam gövdenin ortasına ver , tam anlamıyla konsantire olduğunda bir çark göreceksin, o çarkın üzerinde. Turuncu,Mavi,Yeşil,Sarı,Siyah ve Beyaz renkler göreceksin. Her bir renk kendi elementini simgeler ve bu elementlerin hepsine çalışabilirsin. Bu elementlere sadece sen değil dünyada ki her Yıldız Teknikleri geliştiricisi çalışabilir fakat buna çalışma yöntemini sadece sen öğreneceksin.
Eğitim programın ise şu şekilde olacak.
İlk olarak her renk için 2 harf vereceğim sana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...