Hava güneşli ve sıcaktı. Kuşlar Yıldız Canavarlarının korkusu olmadan rahatça cıvıldıyordu. Yüz Binlerce yıldır Yıldız Canavarlarının kendilerini öldüreceği korkusuyla kuytu köşelerde saklanan sıradan hayvanlar ilk defa korkmadan başını inlerinden çıkartabilmişlerdi.
Etraflarını bir kaç defa kontrol ettikten sonra temiz havanın kokusuna ve sakin ormanın onları çeken büyüsüne daha fazla dayanamayarak yuvalarını terkettiler.
Doğa'nın ışıltısı onları cezbediyor olsa da tedirginlik içgüdüsel hale gelmişti. Her adımlarında bir kaç defa dikkatli gözlerle etraflarına bakıyor ve olası tehlikelerden var güçleriyle kaçmak için tetikte bekliyorlardı.
Hiç bir yıldız enerjisine sahip olmayan bu hayvanlar ilk defa bu kadar özgürlerdi. Kaplanlar ceylanları öldürmek için hamle yapmamıştı sadece bu huzurlu doğanın zevkini çıkartmak ve atalarının asla bulamadığı huzuru biraz daha tatmak istiyorlardı.
*BOOOM*
Muazzam patlama sesi gökyüzünü kırmızı, turuncu alev bulutuyla kapladı. Huzura henüz kavuşmuş olan hayvanlar kalplerinde tekrar eski korkuyu hissetti ve inlerine kaçtı.
*BOOOM*
Bu sefer ki patlama bir öncekinden çok daha şiddetliydi. Gök yüzünden bir küre süzüldü ve ardından gökyüzü tekrar alevlerin ışıltısıyla ve kavuran sıcaklığıyla parladı.
*BOOOM*
Gök yüzünde süzülen bir kartal Yıldız Canavarları Dağı'nı ardı ardına Siyah, Turuncu kürelerle bombardımana tutuyordu.
Her patlamada dağda yaşayan ve binlerce yıldır insanların kalbine korku salanan yaratıkların yüzlercesi ölüyordu.
*BOOOM*
Son patlama hepsinden daha şiddetliydi. Binlerce kilometre uzunluğunda ki dağ patlamanın ardından oluşan toz bulutuyla tamamen kaplanmıştı.
*WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH**WHOSH*
Dağın tozla kaplı yüzeyini onlarca Uçan Yıldız Canavarları yararak gökyüzüne havalandı.
Henüz gündüz vakti olduğu için dağlarda ki Yıldız Canavarlarının hepsi istirahat halindeydi. İlk patlamanın ardından gelen seri patlamalar daha ne olduğunu anlayamadan bir anda hepsini yok etmişti.
Patlamalardan sağ çıkan yaratıklar ise güvenli hissettikleri yerlere kaçmıştı.
Uçan Yıldız Canavarları içinde bu güvenli yer gök yüzüydü .
Altın Kartal ona doğru yaklaşan 9.Seviye Bilge Yıldız Alemindeki Yıldız Canavarlarına keskin gözlerle baktı.
Yıldız Canavarları Altın Kartalı farkettiklerinde itaat eder şekilde başını eğdi ve saygılarını gösterdi.
Yıldız Canavaları kendilerinden güçlü birisini görünce ona itaat ederdi ve bu itaatlerinin kabul etmesini başları eğik şekilde beklerdi lakin Altın Kartalın tek derdi hepsini katletmekti.
Fin kanatlarını gerginleştirdi ve ileriye doğru atıldı.
Sadece bir salise içinde onlarca Yıldız Canavarı Fin'in muazzam baskısıyla ölmüştü. Teker teker yere düşerken kanatları yer çekimine yenik düştü ve kırıldı.
Ardı ardına yere çakıldıkları sırada
'Fin bir an önce hepsini bitirmemiz gerekiyor. Daha fazla vakit kaybedemeyiz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...