Rob'un Laneti 2

5.7K 558 29
                                    


Rob konağa gelir gelmez çalışma odasına çekildi. Yola çıkmadan önce herşeyi detaylıca araştırıp sorumluların cezasını vermek istemişti fakat durum bu şekilde gerçekleşirse isteyerek kendi güçlerini azaltmış olacaktı.

Evet gerçekten söylenildiği gibi bir durum olabilirdi fakat şuan öncelik bu durumu halletmek değil. Ejderha ordusuna karşı bütün güç ile savaşmaktı aksi taktirde sadece ölüm onları bekliyor olacaktı.

Ejderha Ordusu ismini kıtada ki her biraz bile güç sahibi kişi gibi o da duymuştu. Kıtada  savaşı bitiren orduydu onlar sadece bu kadarla kalsa belki bir nebze gözlerinde abartıldığını düşünebilirdi fakat anlatılan hikayeler dehşet vericiydi üstelik sadece dedikodu olamayacak kadar tutarlıydı.

Ejderha Ordusu hakkında kıtanın bir ucunda ne antılıyorsa diğer ucunda da aynı şey anlatılıyordu. Buradan çıkartılan sonuçta bu anlatılanların dedikodu olmadığı idi.

Normalde bir hikaye kulaktan kulağa dolaşırken mutlaka farklılık gösterirdi.

Bu durum genelde hikayeden etkilenen insanların abartmasından dolayı ortaya çıkardı fakat Ejderha Ordusu ile ilgili konularda bu geçerli değildi. Bundan anlaşılan da zaten hikayelerin abartılamayacak kadar üstün ve gerçek oluşuydu. Bu durumda herkesin korkmasına sebep olmaya yeterli bir durumdu.

Robun eli titreyerek sürahiye gitti. Bir bardak su doldurup içmek ve biraz da olsa sakinleşmek istiyordu fakat elleri zangır zangır titrerken kalbi ilk defa bu kadar karmaşa içerisindeydi.

Geçmişte olsa ölüm onun için gayet kabul edilebilir olabilirdi fakat şimdi bir eşi ve kızı vardı. Sorumlu olduğu milyonlarca insan ve geleceğe yönelik bir çok dünyayı değiştirecek hayali vardı. Bütün bunlar yerli yerinde dururken Rob için ölümü kabul etmek zordu üstelik kazanma ihtimalinin çok az olduğu bir düşmana karşı.

Öfke ve nefret beynini sürekli kemiriyordu. Özellikle bu duruma sebep olan kişileri bulup hepsini yok etmek istiyordu fakat mantığı ona engel oluyordu. Şuan kendi güçlerini öldüremezdi bu savaş sırasında gücünün daha az olması anlamına gelirdi bu yüzden ceza vermeyi biraz daha ertelmesi gerekiyordu. 

Fakat onları öldüremeyecek olması onlara yaptırımlar uygulamayacağı anlamına gelmiyordu. Özellikle Liderleri öldürmek onun içini birazda olsa rahatlatabilirdi. 

Rob'un aklında en başından beri sadece liderleri değil bütün sorumluları cezalandırmak vardı. 

Askerler ve komutanlar bu duruma dahildi fakat şimdi sadece Komutanları öldürmek kabul edilebilir hale gelmişti.

Bu kararı vermiş olsa da bu işin sorumlularının kim olduğunu bilmiyordu.

Ordusunda 13 farklı paralı asker grubu vardı.

Bir tanesini 5 yıl önce kendi elleriyle yok etmişti zaten bu grup paralı asker onun kontrolünde olanların en zayıf olan kısmıydı.

Diğer 12 paralı asker grubu ise özel olarak seçilmişti. Özellikle Mavi Ejderha Klanı ile ilişkilerinin olmamış olması tercih edilme sebepleriydi zira bu ilişkiye sahip olsaydılar Rob'un genetiğine kadar işlemiş olan ve sadece Mavi Ejderha Klanı'nın üyelerinde görülen bir kaç özel davranış biçimini fark edebilirlerdi.

Bu yüzden seçtiği paralı asker gruplarının geçmişlerini özenle araştırmıştı ve tek baktığı şey bu grupların Mavi Ejderha Klanı Paralı Askerleri ile bir ilişkisi olup olmadığıydı ve bir ilişki bulmadığı bütün grupları kendi yanına almıştı.

Şimdiyse bu durum onun için bir çok açıdan tehdit oluşturuyordu. Rob'da biliyordu ki bu güne kadar bu paralı asker gruplarının yanında olmasının iki sebebi vardı.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin