Typhon ve Antik Mezara Yolculuk 1

7.8K 642 24
                                    

Ormanın derinliklerinde bir canavar, bir tane bile yaşayan Yıldız Canavarı bırakmamıştı, kanatlarını açınca etrafına korku saçıyordu ve ormanın kralı olduğunu ilan ediyordu. Hareket eden yada saklanan her Yıldız Canavarı bu Altın Başlı kartalın ellerinde hayatının son anlarını yaşıyordu ve onun için birer yemek oluyordu. Bedeninden 1.Seviye Gök Yıldız Alemi Aurası yayılıyordu ve İnsan veya Yıldız Canavarı gölgesinden bile kaçıyordu.

...

Rudi Karanlık Elementi eğitim binasınının koridorlarında dolanıyordu. Karanlık Elementi en nadir elementlerden birisiydi fakat Ares Büyücülük Okulunda en kolay bulunan Nadir element bu sınıftı.

Adem İmparatorluğundan özel olarak seçilen Karanlık Element Kullanıcıları, her türlü özel imkan kullanılarak Ares Büyücülük Okuluna getirilirdi.

Rudi koridordan odaların içine bakarak devam etti ve Daire şeklinde yapılmış olan Karanlık Elementi Eğitim Binasının merkezine ulaştığında büyük bir avlu ile karşılaştı. Bu avlu özel olarak eğitim için kullanılıyordu.

Karanlık Element kullanıcısıları bir daire oluşturmuştu ve kendi aralarında savaşıyorlar.Rudi savaşı izlemeye başladı. İlk defa Karanlık Element kullanıcısılarının savaşını izliyordu ve belki öğrenebileceği bir kaç hareket görebilirdi.

'7. oldu karşıma çıkacak bir rakip yok mu ?'

'Ben varım olur mu ?'

'Kıdemlim ben en azından benden 8 yaş büyük olanlardan bahsetmiştim siz benden 15 yaş büyüksünüz.'

'Hahahaha Typhon bu okul da 16 yaşına kadar seninle düello yapabilecek hiç kimse yok. Bu yüzden bir üst yaş grubuna geçme zamanın geldi.'

Adamın gözlerinden sinsilik akıyordu, Typhon'dan hiç hoşlanmıyordu çünkü o yıllarca okulun dahisi olarak adlandırılmıştı fakat şimdi Typhon bu konumu onun elinden almıştı ve daha kötüsü o yakında okuldan mezun olacaktı ve kimse adını bile hatırlamayacaktı. Bu da 2 Metre boyundaki zayıf bir bedene sahip olan adamın hiç ama hiç hoşuna gitmiyordu.

'Yeter bu kadar! Bir misafirimiz varmış gibi görünüyor.'

Beyaz Sakallı Siyah Cübbeli bir eğitmen gözlerini Rudi'ye çevirdi ve onunla birlikte bütün öğrenciler Rudi'ye baktı.

Rudi bir anda yakalanmıştı, aslında bir hata yada suç işlememişti ama yine de tedirgin olmuştu.

'Sen Rudi olmalısın ?'

'Evet benim Kıdemlim.'

'Ne istiyorsun!'

'Kıdemlim ben Typhon ile ...'

Eğitmen bir anda Rudi'nin sözünü kesti ve ,

'Hahahaha duydunuzmu ? Typhon ile eğitim maçı yapmak istiyormuş .'

Öğrencilerin yüzünde sinsi bir gülümseme belirdi. Hepsi aslında Rudi'nin eğitim maçı yapmak istemediğini biliyordu yine de şikayet etmek yerine durumun keyfini çıkartmayı seçmişlerdi.

'Hayır! Ben eğitim Maçı yapmak istemiyorum, başka bir...'

Typhon büyük bir öz güvünle Rudi'nin sözünü kesti,

'Ne yani korkuyor musun ?'

Rudi sinirle,

'Hayır Korkmuyorum sadece şuan daha önemli bir konu var!'

'Hahahahaha, Korkuyorsun yani, önemli konu bekleyebilir. Hakkında çok şey söyleniyor 2 gündür. Seni kendim denemek istiyorum.'

'Benim hakkımda mı ?' Peki sana istediğin maçı vereceğim.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin