Kai'nin ve Zoe'nin Akıbeti 2

5.9K 576 23
                                    


Rob Leonard ile çadırdan içeri girdiğinde Rudi'nin yüzü ciddi bir ifade aldı. Leonard konunun ciddiyetinin farkında vardığında aynı ciddi ifadeyle Rudi'nin karşısına oturdu ve Rudi'nin konuyu anlatmasını bekledi.

'Leonard Amca sizi uyandırdığım için özür dilerim fakat bu konu bekleyemezdi.'

'Önemli değil.'

'Aydınlık Kilisesi 2.Kardeşimi ve arkadaşımı rehin tutuyor. Mavi Ejderha Klanı'nın onlarla olan yakın ilişkisini bilmeyen hiç kimse yoktur. Sizden onları kurtarmamda ve onlarla Karanlık Güce İbadet edenlerle olan savaşımda bana yardım etmeleri için yardımcı olmanızı rica ediyorum.'

Leonard sakince konuşmaya başladı, sanki Rudi'nin söylediklerinden hiç etkilenmemiş gibiydi.

'Bahsettiğiniz 2.Kardeş Kai Moon değil mi ? Ay İmparatorluğunun 3. prensi diğer arkadaşınızda Buz İmparatorluğunun Prensesi Zoe İce olmalı. Rudi seninle açık konuşmam gerekirse bu konuyu halletmek biraz fazla zahmetli ben zaten bu konuda yardımcı olmak için uzun zaman önce bir girişim başlattım fakat Kai'i kurtarmak neredeyse imkansız denecek kadar zor. Diğer arkadaşınız Zoe'e gelince o zaten bir köle olarak Papalıkta tutuluyor ve üzülerek söylüyorum ki güzelliği şuan onun başına en büyük belayı açmış durumda. Aynı bir süs eşyası gibi vitrinde sergileniyor ve ona bahşedilen güzelliğin Tanrı tarafından verildiğini ve onun aslında Tanrının bir yansıması olduğu söyleniyor. Ben yaptığım girişimlerde ikisini de kurtarmak istedim hatta bu sebeple Papa ile bile görüştüm . 

Kai bir kardinali öldürmüş ve bu yüzden idam edilecekti. Ricam sonucu bu ceza kaldırıldı ve onun yerine hapis cezası verildi fakat özgür bırakmak için benden tam 1 Milyon Kırmızı Altın istediler. Zoe içinde durum pek farklı değil. Onun görünüşü sayesinde halk sürekli olarak papalığa bağış yapıyormuş ve bir çok zengin onu bir defa bile görebilmek için servet harcıyormuş. Anlatılanlara göre sırf onu görebilmek için parasını harcayanların hepsi o kadar beğenmiş ki bütün servetlerini verip fakir kalmışlar . Fakat paralarını kaybettikleri için değil bir daha Zoe'i göremeyecekleri için her gün ağlıyor hatta bazıları kendini öldürüyormuş. 

Zoe için de yaptığım girişimler çok uzun ve zor devam etti fakat sonun da onları ikna ettim yine de benden karşılığında 900 Bin Kırmızı Altın istediler. Ne yazık ki böyle bir parayı karşılayamam. Eğer benim sorumluluklarım olmasaydı ve elime geçen para sürekli olarak Asıl Klana aktarılmasaydı şüphesiz onların fidyesini öder kurtarırdım ama bende Asıl Klana bağlıyım ve kullandığım para da harcadığım para da onlara ait.

Papalık ile ittifak konusuna gelirsek bunun için benim yardımıma ihtiyacın olacağını hiç düşünmüyorum. Ejderha Ordusu zaten Aydınlık Kilisesi tarafından Tanrının ordusu olarak isimlendiliyor hatta bazı yerlerde halk Ejderha Ordusunun aslında Papalığa bağlı bir ordu olduğunu söylüyor. Sen eğer papalıktan bir ittifak talebinde bulunursan papalık şüphesiz seni geri çevirmeyecektir yine de bu ittifak talebinde bulunurken şart olarak Kai yada Zoe'i almayı öne sürmeni tavsiye etmem. Zira ikisi de Papalık için ölçülemeyecek derecede önemli kişiler. Kai'nin ölmemiş olması bir hediye gibi olsa da emin ol ona hiç iyi davrandıklarını düşünmüyor. Yinede sana tamamen yardımcı olamayacağım anlamına gelmiyor bütün anlattıklarım.'

Leonard elini cübbesinin içine sokar ve bir mühür çıkartarak Rudi'e uzatır.

'Al bunu. Bu mühür sadece klan liderleri tarafından kullanılan bir eşyadır. Bu mühüre sahip olan kişi benim bütün yetkilerime de sahip demektir. Bu mühür sayesinde Mavi Ejderha Klanından gönderilmiş klan vekili gibi karşılanacak ve ona göre taleplerin karşılanacaktır. Yine de senden isteğim fidyeleri ödemeyi kabul etmemen en azından bunu benim mühürümle yapmaman zira bunu yaparsan asıl klan karşısında zor durumda kalırım.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin