Rudi,Rob,Kai,Zoe ve Typhon bir dakika bile dinlenmeden Haydut bölgesinden çıkmak için atlarını sürmüşlerdi. Bazen bir kaç Haydut grubuyla karşılaşmışlardı fakat kazandıkları tecrübe sayesinde uzak menzilden hepsinin işlerini bitirmişlerdi. 7 günlük yol boyunca 500 Haydut Rudi ve arkadaşlarının elinde ölmüştü yine de bu sayı Haydut bölgesinde bulunan Haydutların sayısının çok ama çok ufak bir kısmıydı.
'Burası Cam şehri.'
Zoe, Cam şehrine büyülenmiş gibi bakıyordu. İsmini hak eden bundan daha güzel bir şehir olamazdı, Şehrin bütün yapıları Kristal Cam'dan yapılmıştı ve Şehir bir elmas gibi parlıyordu.
Sanki yer yüzündeki güneşmiş gibi ışıl ışıldı , cennetten bir parça yer yüzündeydi ve o parçanın adı Cam Şehriydi.
5 kişi uzunca bir süre şehrin güzelliğinin etkisinde kaldılar ve atlarını son güçleriyle şehre doğru sürmeye başladılar.
...
Şehrin Kapılarında bir çok kişi toplanmıştı ve her birisi güçlü görünüyordu. Rudi Harita dedikodusunu duyan tek kişi'nin onlar olmadığını biliyordu fakat bu dedi kodu'nun bu kadar fazla insanın dikkatini çekebilmesini beklemiyordu.
'Daha bir günümüz var şimdi konaklayacak bir yer bulalım. Yarın şafakla birlikte haritayı almak üzere bağlantım la görüşmeye gideriz.'
Typhon bu avın düzenleyicisiydi ve en başından beri her şeyi planlayan kişi oydu.
Antik Mezar muazzam güçlü bir kavramdı ve içinde sayısız hazineler ve mücevherler gizliydi. En güçlü klanlar ve İmparatorluklar bile Antik Mezarlara ilgi duyar ve bir parça hazine kapmak için birbirleriyle yarışırlardı.
Rudi ve arkadaşları Yıldız Atlarını şehrin girişinde ki ahıra emanet ettiler ve 5 atın bakım ücreti olarak 50 Gümüş para ödediler. Normalde bu tutar sadece 10 gümüş olurdu fakat Cam Şehri'ne gelen sayısız kişi atlarla gelmişti bu da fiyatların 5 katına çıkmasına sebep olmuştu.
'Hadi uygun bir han bulalım.' Typhon gruba liderlik ediyordu ve şokakların arasında dolaşıyordu daha önce şehre geldiği için şehrin içini daha önce gördüğü ve konakladığı için en bilgili kişi oydu.
Bir süre yürüdükten sonra Typhon ve Rudi bir Han'ın içine girdiler ve resepsiyona yöneldiler.
Resepsiyonda 60 yaşlarında yaşlı bir kadın ölmek üzereymiş gibi duruyordu.
*Ding*
Typhon Resepsiyon masasının üzerinde duran zile bastı ve sabahın erken saatlerinde uyuyan yaşlı kadını uyandırdı. Kadın gözlerini biraz ovaladıktan sonra Rudi ve Typhon'a baktı.
'Bir gece konaklama 20 Gümüş eğer iki kişilik oda da kalırsanız 35 gümüş. Sadece Kahvaltı veriyoruz günlük yemek Han'daki tahtada yazar ekstra isterseniz ücret ödersiniz. Odalarda sıcak su var pazarlık yok!'
Kadın net konuşmuştu. Konaklama fiyatları abartılıydı Normalde sadece 10 Gümüş yeterli olmalıydı fakat 20 Gümüş aşırı derecede fazlaydı.
'2 tane 2 kişilik bir tane de 1 kişilik oda'
Yaşlı Kadın bir süre kafasından hesap yaptı fakat bulamamış olacak ki önünde ki kağıda bakmak için eğildiğinde Rudi.
'90 Gümüş ediyor.'
Kadın ters bir şekilde Rudi'e baktı ve tekrar kağıda baktı . Bir süre kağıda baktı ve bir 10 dakika sonra,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...