İgne'nin üzerindeki mavi rengin tek bir anlamı vardı o da bu hap %100 oranında saftı ve muazzam bir etkiye sahipti. İhtiyar hapı kokladı ve bir süre daha inceledikten sonra hapın daha önce hiç görmediğini anladı.
Rudi bu hapı uzun zaman önce yapmıştı. Bu hap Meridyen Kıran Yakut iksirinin hap versiyonuydu ve Meridyen Kıran Yakut iksirinden 2 kat daha etkiliydi.
Rudi hemen açıklamaya başladı,
'Babam bu hapı bana özel olarak hazırladı, İsmi Meridyen Kıran Safir Hapı ve kullanıcısının Yıldız Enerjisi emme hızını 10 kat artırıyor ve yan etkisi yokmuş. Ama sadece Kök aleminden sonraki kişiler kullanabiliyor bu yüzden de ben henüz bunu kullanamam. '
Tezgahtar bu hapın değerini anlamıştı. Hap kesinlikle çok ama çok etkiliydi bunu anlamak için adını bilmeye gerek yoktu. Her ne için olursa olsun muazzam bir fark yaratabilirdi ve değeri en azından 500 Milyon Altındı.
'Tamam evlat kabul ediyorum. Bu mücevher artık senindir.'
Her ne kadar hap çok değerli olsa da Rudi için bir değere sahip değildi. Bütün malzemelerini toplamak sadece 10 dakikasını alırdı ve 5 saat içinde aynısından bir tane daha yapabilirdi ve sadece 100 altına mal olurdu.
Rudi tezgahtan safiri aldı ve mutluluktan uçan tezgahtarı yalnız bırakıp ayrıldı.
'O hap bu mücevherden daha değersiz olsa da . Bu kıta da hiç kimse öyle bir hapa sahip değil, bir süre şehre çıkmamak senin için iyi olacaktır. O adam hapı kullandıktan sonra tekrar seni bulmaya gelebilir.'
'Tamam büyük baba. Şimdi bana mücevherin kullanımı bana anlatır mısın?'
'Bu mücevherin birden fazla kullanımı vardır. Öncelikle sana biraz geçmişinden bahsedeyim.
Daha önce sana mezarlardan bahsetmiştim. Ünvanlı mezarlar ve Ünvansız Mezarlar. Ünvansız mezarlar genelde İmparator Yıldız Aleminde olanların ölümünden sonra onların ruhlarını kutsallaştırmak için yapılan mezarlardır ve bu mezarlarda özel bir mühür vardır. Bu mühür ölü bedenden sızan Yıldız Enerjisini engeller ve bu mezarların içinde tutar.
Mezarlara güçlü simyagerler tarafından yaratılmış olan Yıldız Mücevheri yerleştirilir ve bu mücevher mezarın içinde ki kişi büyücü ise, Yıldız Enerjisini ve element enerjisini emer.
Eğer ölen kişi savaşçıysa sadece Yıldız Enerjisini emer ve içinde saflaştırarak depolar. Bu tarz safir mücevherler en fazla Cennet Alemine kadar Yıldız Enerjisini depolaya bilirler yine de bu onların faydasız olduğu anlamına gelmez.
Kullanımı ise Mücevherin türüne göre değişir.,
Eğer Mücevher bir Büyücü mezarından alındıysa mücevherin içinde aşırı derecede saflaşmış element ile Yıldız Enerjisi bulunur. Bu mücevheri herhangi bir asa yada kılıç gibi silaha taktığında ise eğer kullanıcıyla mücevher aynı elementi kullanabiliyorsa. Mücevher kendi içinde tuttuğu Yıldız Enerjisini kullanarak , muazzam güçlerde Element büyüleri yapmaya izin verir.
Eğer Mezar bir savaşçıya aitse sadece içinde Yıldız Enerjisi vardır ve o zamanda bu Yıldız Enerjisini meditasyonlarda kullanarak bedenine giren Yıldız Enerjisinin kalitesini artırabilirsin.
Yani zaten saflaşmış Yıldız Enerjisini bedenine çekersin ve daha da saflaştırırsın, bu sayede de normalden onlarca kat daha hızlı seviye atlarsın.
Bu Mücevher en azından 1 Milyon yaşında çünkü en son mezar 1 Milyon Yıl önce inşa edildi ve ondan sonra hiç bir mezar inşa edilmedi. Ayrıca elindeki safir bir savaşçıya ait ve gücü Cennet alemin 1.Seviyesinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...